Nový SsangYong Korando se odhaluje. Nabídne kufr o objemu 551 litrů

Ještě před oficiální premiérou v Ženevě nám SsangYong dopřává fotky nového SUV Korando v celé jeho kráse. K tomu navíc přihazuje další nové informace.

Nová generace SsangYongu Korando se nám již ukazuje na fotkách bez jakéhokoliv maskování. Po designové stránce tak máme potvrzeno, že vůči starému modelu bude nové Korando působit trochu robustněji. Přední maska má zamračenější výraz, hlavní světlomety doplňují další LED svítilny níže v nárazníku a karoserie má celkově spoustu ostrých linií.

Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. Na zádi jsou výrazné LED svítilny a chromované prvky, včetně dvojice falešných otvorů na zadním nárazníku, připomínajících koncovky výfuku. A když už jsme u zádě, SsangYong potvrzuje, že zavazadlový prostor Koranda nabídne standardně 551 litrů objemu a chybět nebude volitelně elektricky sklopné víko kufru.

SsangYong se opět vrací na český trh. Bude se mu konečně dařit?

SsangYong se opět vrací na český trh. Bude se mu konečně dařit?

Detailněji se již můžeme podívat i do interiéru, jenž bude opatřen dvojicí displejů – 9palcovým digitálním přístrojovým štítem před řidičem a 10,25palcovou obrazovkou dotykového infotainmentu. Ke všemu pak bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří.

Ani po stránce bezpečnostní techniky nebude chtít korejský výrobce zůstat pozadu. Korando tak nabídne inteligentní adaptivní tempomat, funkci krizového automatického brzdění, funkci udržování jízdy v pruhu nebo také systém sledování únavy řidiče.

Zaujme SsangYong Tivoli českého zákazníka? Malé SUV začíná na 350.000 Kč

Zaujme SsangYong Tivoli českého zákazníka? Malé SUV začíná na 350.000 Kč

O technice pod kapotou zatím nemáme potvrzené informace, očekává se však naftový čtyřválec o objemu 1,6 litru, sdílený s modely XLV a Tivoli, a také nová benzinová patnáctistovka, jež má později využít i pomoci elektromotoru pro zahrnutí hybridní varianty na trhu. Ostatně do nového Koranda se má dostat i mild-hybridní tříválcová jednotka o objemu 1,2 litru. A v plánuje je pro rok 2020 i příjezd čistě elektrické verze.

Po premiéře na autosalonu v Ženevě se nové Korando podívá i na český trh. Zde doplní současnou nabídku crossoveru Tivoli, většího XLV a vrcholného SUV Rexton. V polovině roku se má navíc objevit i pick-up Musso.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

Spolupracoval s Daimler-Benz, s Daewoo, koupila ho čínská automobilka a aktuálně skončil pod indickou firmou Mahindra & Mahindra. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 90 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků