Novému Korandu předcházel koncept e-SIV, který se představil v loňském roce na autosalonu v Ženevě. Šlo o čistě elektrické SUV, které znamenalo další krok ve vývoji značky. autowp.ru

Novému Korandu předcházel koncept e-SIV, který se představil v loňském roce na autosalonu v Ženevě. Šlo o čistě elektrické SUV, které znamenalo další krok ve vývoji značky. | autowp.ru

Koncept z loňského roku nabídnul výkon 140 kW, 61,5 kWh baterii a dojezd mezi 320 a 450 kilometry. Maximální rychlost však byla omezena na 150 km/h. Kromě toho byl vybaven i 2. stupněm autonomity. autowp.ru

Koncept z loňského roku nabídnul výkon 140 kW, 61,5 kWh baterii a dojezd mezi 320 a 450 kilometry. Maximální rychlost však byla omezena na 150 km/h. Kromě toho byl vybaven i 2. stupněm autonomity. | autowp.ru

Současné Korando je pořádný kus auta a působí velmi robustně. Podle prvního náhledu novinka trochu zostří a přinese spíše elegantnější vzhled. autowp.ru

Současné Korando je pořádný kus auta a působí velmi robustně. Podle prvního náhledu novinka trochu zostří a přinese spíše elegantnější vzhled. | autowp.ru

 autowp.ru

| autowp.ru

 autowp.ru

| autowp.ru

 autowp.ru

| autowp.ru

 autowp.ru

| autowp.ru

Koncept z loňského roku nabídnul výkon 140 kW, 61,5 kWh baterii a dojezd mezi 320 a 450 kilometry. Maximální rychlost však byla omezena na 150 km/h. Kromě toho byl vybaven i 2. stupněm autonomity. autowp.ru
Současné Korando je pořádný kus auta a působí velmi robustně. Podle prvního náhledu novinka trochu zostří a přinese spíše elegantnější vzhled. autowp.ru
 autowp.ru
 autowp.ru
7
Fotogalerie

První pohled na nový SsangYong Korando. Představí se už v Ženevě!

Kromě klasických spalovacích motorů se plánuje i plná elektrifikace. Jihokorejská automobilka tak naplní svůj tři roky starý plán.

Zatímco se pilně připravujeme na další příchod SsangYongu na český trh, automobilka nelení a chystá se představit další model. Tím má být nová generace Koranda, rivala Nissanu Qashqai. Na svůj debut v Ženevě láká prvním náhledem na siluetu karoserie.

Současné Korando je pořádný kus auta a působí velmi robustně. Podle prvního náhledu novinka trochu zostří a přinese spíše elegantnější vzhled. Změn je opravdu hodně a žádná linka nezůstala stejná. Podle všeho se ale nebude moc lišit od současné produkce značky, podívejte se například na design C sloupku, který je téměř totožný s modelem XLV.

Novému Korandu předcházel koncept e-SIV, který se představil v loňském roce na témže místě. Šlo o čistě elektrické SUV, které znamenalo další krok ve vývoji značky. Již před čtyřmi lety totiž prohlásili, že do roku 2019 pro nás budou mít elektrické SUV. A letošní nové Korando elektrifikaci opravdu nabídne, jen až v příštím roce.

Kromě chystaného elektromotoru ale samozřejmě nabídne i zástup těch spalovacích. Kromě dieselového čtyřválce o objemu 1.6 litru, který bude sdílet s modely XLV a Tivoli, nabídne i novou benzinovou jedna-pětku, která v budoucnu dostane malý elektromotor. Paletu pak doplní mild-hybridní tříválcová jednotka o objemu 1.2 litru.

Co bude pod kapotou, respektive pod podlahou elektrické verze, zatím nevíme. Koncept z loňského roku ale nabídnul výkon 140 kW, 61,5kWh baterii a dojezd mezi 320 až 450 kilometry. Maximální rychlost však byla omezena na 150 km/h. Kromě toho byl vybaven i 2. stupněm autonomity.

Nové Korando se podívá i na český trh. Má tu široké pole konkurence, od Kia Sportage po Škodu Karoq. Zatím se ale spokojíme se třemi modely. Jsou jimi crossover Tivoli, větší XLV a vrcholný model Rexton. Ke trojici modelů by se navíc ještě v této polovině roku měl připojit pickup Musso.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud