Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

31 komentářů

Polux1961
1. března • 12:12

Cena v británii . 1,2 od 435 000, nafta 500 000 Kč

josephko
26. února • 16:29

Dizajnom tento prcek odkazuje na 30 rokov starú 205-ku - hlavne model s 3-dverovou karosériou v zadnej časti.Mimochodom veľmi úspešnú v relly.
Peugeot 205:
https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/... ...

gamblik
26. února • 9:27

Prej "s nabízenou rychlonabíječkou 100 kW" :D Vážený "překladateli", taková rychlonabíječka stojí asi jako tři Peugeoty 208. Mělo tam být spíše "s možostí rychlodobíjení 100 kW". Jinak auto vypadá moc dobře.

Kuk Vykuk
26. února • 8:08

Pežot má v poslední době nejhezčí dizajn aut.

jaro
25. února • 21:17

C3 je dosť extravagantná tak som čakal na P 208, zvonka spokojnosť , ale ten interiér vyzerá ako vesmírna loď-až tak ma nenadchol, tak sa nádejám že tretí do partie Opel Corsa bude zdravý stred.

Zombot
25. února • 13:12

Design se mi moc líbí, akorát v noci si ho budou lidi zezadu plést s Mustangem :-)

Axel Toronto (xax41)
25. února • 11:46

Hezkej následník dvěstěpětky.

OnlyTruth
25. února • 11:15

velmi pekne auto , ja by som bral verziu 1,6 225k s awd .. viem ze to nie je realne ale to by som si prial

mpolan
25. února • 11:56

K čemu takový výkon a AWD u tak malého auta? Tím spíš do běžného provozu?

OnlyTruth
25. února • 12:32

chlapci lebo by som chcel male sikovne auto , ktore zvladne dobre zakruty a nemam za potreby ukazovat a merat neviem co .. 4 metre bolo volakedy uz vacsie auto .. awd by som chcel aby som za kazdych podmienok mal trakciu ... najradsej by som chcel torsen , nie take akoze stvorkolky viaclamelove co ani niesu poridane ... nieco ako nissan pulsar gti-r .. rozumiete?

mpolan
25. února • 13:46

Jenže Pulsar/Sunny GTI-R je nižší střední třída, tj. technicky Golf GTI a podobně v dnešní době. Dvěstěosmičce velikostně odpovídá Micra nebo třeba Clio R.S.... pokud bude. Jenže takhle malá auta nikdy nemívala 4x4.

Jim
25. února • 20:40

......ale mívala 4x4. Např. Subaru Justy, Citroen AX, Suzuki Swift atd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
26. února • 11:04

presne tak , switf ma do teraz moznost 4x4 , keby mali lepsiu bezpecnost tak preco nie .. vsak uz maju lepsie stvorkolky ako haldex audi :-D :-D :-D

mpolan
26. února • 6:42

Jasně, pár úletů bylo, ale nebývalo to nikdy pravidlem a zvyklostí třídy.

OnlyTruth
25. února • 14:02

a aby si vedel pulsar bol do roku 95 kategoria male auta , nie nizsia stredna trieda ako je dnes

OnlyTruth
25. února • 14:02

a aby si vedel pulsar bol do roku 95 kategoria male auta , nie nizsia stredna trieda ako je dnes

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
26. února • 6:43

Pulsar byl od počátku ve stejné třídě jako Golf. Sotva můžeme za to, že ta třída narostla do obludných rozměrů, ale je to stále stejná třída.
Malé auto byla Micra a podívej se, kde je rozměrově dnes. Velká skoro jako Sunny v devadesátých letech.

OnlyTruth
26. února • 11:03

ak neverís mne tak pozri tu : https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar...
v Eu sa predaval pulsar pod menom sunny a bolo to male auto az po generacii n14 preslo lebo nova generacia bola oznacovana u nas almera

OnlyTruth
25. února • 13:59

ja tomu presne rozumiem ale o tom prave hovorim, ze tieto auta narastli na velkost nizsej strednej triedy v 90rokoch a mohli by mat kludne lepsiu techniku

bzzz
25. února • 11:34

Do prace (a zpet) jedine po sotoline stylem rychlostni zkouska?

JK
25. února • 10:12

Paráda,
je paradox, že některé značky slibují příchod "emocí" a nic se neděje ani když kvůli tomu vznikne značka "nová". A některé je prostě přinesou. Po nádherném hlavním chodu v podobě Peugeotu 508, přichází stylový dezert. Zkusím si dovolit silný soud, ale pokud kategorii malých vozů "nezachrání" tahle hračka, tak už asi nic. Když se nepřepálí cena, tak by to mohl být slušný restart této kategorie. Zdá se, že předpoklady na to má. Tak uvidíme. ;-)

bzzz
25. února • 11:32

Jedna vlastovka jaro nedela. Restart asi ne, ale prezit by segment chvili mohl a pazout na tom mohl vydelat.

JK
25. února • 12:02

Samozřejmě, ale pokud by se prodeje tohoto prcka pohybovaly v nějakých zajímavých číslech, tak to bude signál pro ostatní, jestli se tím zabývat a jak k tomu přistoupit.

puk123
25. února • 9:55

Hezké a zdá se mi to i účelně navržené auto. Asi mi na tom přebývají zrovna ty kly. Uvnitř by snad bylo lepší ten vrch volantu rovnou vynechat.

fanúšik
25. února • 9:55

Redakcia, aký je vlastne objem kufra, vy píšete 311 litrov, na auto.cz je 220 litrov a na autobilde píšu že je o 10 l menší a má 270 litrov, to sú veľké rozdiely tak ako to vlastne je ?

fanúšík
25. února • 12:43

Tak podľa výrobcu má 265 dm3, predchodca mal 285 takže o 20 menej lebo zadné sedadlá sú posunuté do kufra
https://www.largus.fr/images/images/-35a5789.jpg...
Napríklad C3 má kufor 300.

mpolan
25. února • 13:47

To je docela málo, ne? Nové Clio má jít až ke 400 litrům...

Assasin
25. února • 9:39

Parádní auto. Další bojovník s malými SUV. Kupujte podobná auta, sedany. Kašlete na škatule SUV. Vraťte svět do normálu lidi. Do města krásný malý auto. Na cesty sedan střední třídy (kombi) atd...B-]

Boeing
25. února • 14:02

Ve městě používejte hromadnou dopravu ! Když už ji máte dotovanou i z daní pracujících lidí z venkova :-(

Alien5
25. února • 10:07

Ano a prodejte 3+1 a nastehujte se do 1+ kk. Nenoste dlouhe kalhoty ale jen kratasy atd .. :D

bzzz
25. února • 11:28

Mozna myslel kupujte jako druhe nebo treti auto do rodiny pripadne pro sve ratolesti s mokrym ridicakem ;-)

Doporučujeme

Články odjinud