Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

Assasin  |  25. 02. 2019 09:39

Parádní auto. Další bojovník s malými SUV. Kupujte podobná auta, sedany. Kašlete na škatule SUV. Vraťte svět do normálu lidi. Do města krásný malý auto. Na cesty sedan střední třídy (kombi) atd...

Odpovědět  |   | 
Alien5  |  25. 02. 2019 10:07

Ano a prodejte 3+1 a nastehujte se do 1+ kk. Nenoste dlouhe kalhoty ale jen kratasy atd .. :D

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 11:28

Mozna myslel kupujte jako druhe nebo treti auto do rodiny pripadne pro sve ratolesti s mokrym ridicakem

Odpovědět  |   | 
Boeing  |  25. 02. 2019 14:02

Ve městě používejte hromadnou dopravu ! Když už ji máte dotovanou i z daní pracujících lidí z venkova

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 02. 2019 09:55

Redakcia, aký je vlastne objem kufra, vy píšete 311 litrov, na auto.cz je 220 litrov a na autobilde píšu že je o 10 l menší a má 270 litrov, to sú veľké rozdiely tak ako to vlastne je ?

Odpovědět  |   | 
fanúšík  |  25. 02. 2019 12:43

Tak podľa výrobcu má 265 dm3, predchodca mal 285 takže o 20 menej lebo zadné sedadlá sú posunuté do kufra
https://www.largus.fr/images/images/-35a5789.jpg...
Napríklad C3 má kufor 300.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 13:47

To je docela málo, ne? Nové Clio má jít až ke 400 litrům...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  25. 02. 2019 09:55

Hezké a zdá se mi to i účelně navržené auto. Asi mi na tom přebývají zrovna ty kly. Uvnitř by snad bylo lepší ten vrch volantu rovnou vynechat.

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 02. 2019 10:12

Paráda,
je paradox, že některé značky slibují příchod "emocí" a nic se neděje ani když kvůli tomu vznikne značka "nová". A některé je prostě přinesou. Po nádherném hlavním chodu v podobě Peugeotu 508, přichází stylový dezert. Zkusím si dovolit silný soud, ale pokud kategorii malých vozů "nezachrání" tahle hračka, tak už asi nic. Když se nepřepálí cena, tak by to mohl být slušný restart této kategorie. Zdá se, že předpoklady na to má. Tak uvidíme.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 11:32

Jedna vlastovka jaro nedela. Restart asi ne, ale prezit by segment chvili mohl a pazout na tom mohl vydelat.

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 02. 2019 12:02

Samozřejmě, ale pokud by se prodeje tohoto prcka pohybovaly v nějakých zajímavých číslech, tak to bude signál pro ostatní, jestli se tím zabývat a jak k tomu přistoupit.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 11:15

velmi pekne auto , ja by som bral verziu 1,6 225k s awd .. viem ze to nie je realne ale to by som si prial

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 11:34

Do prace (a zpet) jedine po sotoline stylem rychlostni zkouska?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 11:56

K čemu takový výkon a AWD u tak malého auta? Tím spíš do běžného provozu?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 12:32

chlapci lebo by som chcel male sikovne auto , ktore zvladne dobre zakruty a nemam za potreby ukazovat a merat neviem co .. 4 metre bolo volakedy uz vacsie auto .. awd by som chcel aby som za kazdych podmienok mal trakciu ... najradsej by som chcel torsen , nie take akoze stvorkolky viaclamelove co ani niesu poridane ... nieco ako nissan pulsar gti-r .. rozumiete?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 13:46

Jenže Pulsar/Sunny GTI-R je nižší střední třída, tj. technicky Golf GTI a podobně v dnešní době. Dvěstěosmičce velikostně odpovídá Micra nebo třeba Clio R.S.... pokud bude. Jenže takhle malá auta nikdy nemívala 4x4.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 13:59

ja tomu presne rozumiem ale o tom prave hovorim, ze tieto auta narastli na velkost nizsej strednej triedy v 90rokoch a mohli by mat kludne lepsiu techniku

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 14:02

a aby si vedel pulsar bol do roku 95 kategoria male auta , nie nizsia stredna trieda ako je dnes

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 06:43

Pulsar byl od počátku ve stejné třídě jako Golf. Sotva můžeme za to, že ta třída narostla do obludných rozměrů, ale je to stále stejná třída.
Malé auto byla Micra a podívej se, kde je rozměrově dnes. Velká skoro jako Sunny v devadesátých letech.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 02. 2019 11:03

ak neverís mne tak pozri tu : https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar...
v Eu sa predaval pulsar pod menom sunny a bolo to male auto az po generacii n14 preslo lebo nova generacia bola oznacovana u nas almera

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 14:02

a aby si vedel pulsar bol do roku 95 kategoria male auta , nie nizsia stredna trieda ako je dnes

Odpovědět  |   | 
Jim  |  25. 02. 2019 20:40

......ale mívala 4x4. Např. Subaru Justy, Citroen AX, Suzuki Swift atd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 06:42

Jasně, pár úletů bylo, ale nebývalo to nikdy pravidlem a zvyklostí třídy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 02. 2019 11:04

presne tak , switf ma do teraz moznost 4x4 , keby mali lepsiu bezpecnost tak preco nie .. vsak uz maju lepsie stvorkolky ako haldex audi

Odpovědět  |   | 

Hezkej následník dvěstěpětky.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  25. 02. 2019 13:12

Design se mi moc líbí, akorát v noci si ho budou lidi zezadu plést s Mustangem

Odpovědět  |   | 
jaro  |  25. 02. 2019 21:17

C3 je dosť extravagantná tak som čakal na P 208, zvonka spokojnosť , ale ten interiér vyzerá ako vesmírna loď-až tak ma nenadchol, tak sa nádejám že tretí do partie Opel Corsa bude zdravý stred.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 02. 2019 08:08

Pežot má v poslední době nejhezčí dizajn aut.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  26. 02. 2019 09:27

Prej "s nabízenou rychlonabíječkou 100 kW" :D Vážený "překladateli", taková rychlonabíječka stojí asi jako tři Peugeoty 208. Mělo tam být spíše "s možostí rychlodobíjení 100 kW". Jinak auto vypadá moc dobře.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  26. 02. 2019 16:29

Dizajnom tento prcek odkazuje na 30 rokov starú 205-ku - hlavne model s 3-dverovou karosériou v zadnej časti.Mimochodom veľmi úspešnú v relly.
Peugeot 205:
https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/... ...

Odpovědět  |   | 
Polux1961  |  01. 03. 2019 12:12

Cena v británii . 1,2 od 435 000, nafta 500 000 Kč

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 150 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A