Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

Assasin  |  25. 02. 2019 09:39

Parádní auto. Další bojovník s malými SUV. Kupujte podobná auta, sedany. Kašlete na škatule SUV. Vraťte svět do normálu lidi. Do města krásný malý auto. Na cesty sedan střední třídy (kombi) atd...

Odpovědět  |   | 
Alien5  |  25. 02. 2019 10:07

Ano a prodejte 3+1 a nastehujte se do 1+ kk. Nenoste dlouhe kalhoty ale jen kratasy atd .. :D

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 11:28

Mozna myslel kupujte jako druhe nebo treti auto do rodiny pripadne pro sve ratolesti s mokrym ridicakem

Odpovědět  |   | 
Boeing  |  25. 02. 2019 14:02

Ve městě používejte hromadnou dopravu ! Když už ji máte dotovanou i z daní pracujících lidí z venkova

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  25. 02. 2019 09:55

Redakcia, aký je vlastne objem kufra, vy píšete 311 litrov, na auto.cz je 220 litrov a na autobilde píšu že je o 10 l menší a má 270 litrov, to sú veľké rozdiely tak ako to vlastne je ?

Odpovědět  |   | 
fanúšík  |  25. 02. 2019 12:43

Tak podľa výrobcu má 265 dm3, predchodca mal 285 takže o 20 menej lebo zadné sedadlá sú posunuté do kufra
https://www.largus.fr/images/images/-35a5789.jpg...
Napríklad C3 má kufor 300.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 13:47

To je docela málo, ne? Nové Clio má jít až ke 400 litrům...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  25. 02. 2019 09:55

Hezké a zdá se mi to i účelně navržené auto. Asi mi na tom přebývají zrovna ty kly. Uvnitř by snad bylo lepší ten vrch volantu rovnou vynechat.

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 02. 2019 10:12

Paráda,
je paradox, že některé značky slibují příchod "emocí" a nic se neděje ani když kvůli tomu vznikne značka "nová". A některé je prostě přinesou. Po nádherném hlavním chodu v podobě Peugeotu 508, přichází stylový dezert. Zkusím si dovolit silný soud, ale pokud kategorii malých vozů "nezachrání" tahle hračka, tak už asi nic. Když se nepřepálí cena, tak by to mohl být slušný restart této kategorie. Zdá se, že předpoklady na to má. Tak uvidíme.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 11:32

Jedna vlastovka jaro nedela. Restart asi ne, ale prezit by segment chvili mohl a pazout na tom mohl vydelat.

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 02. 2019 12:02

Samozřejmě, ale pokud by se prodeje tohoto prcka pohybovaly v nějakých zajímavých číslech, tak to bude signál pro ostatní, jestli se tím zabývat a jak k tomu přistoupit.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 11:15

velmi pekne auto , ja by som bral verziu 1,6 225k s awd .. viem ze to nie je realne ale to by som si prial

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2019 11:34

Do prace (a zpet) jedine po sotoline stylem rychlostni zkouska?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 11:56

K čemu takový výkon a AWD u tak malého auta? Tím spíš do běžného provozu?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 12:32

chlapci lebo by som chcel male sikovne auto , ktore zvladne dobre zakruty a nemam za potreby ukazovat a merat neviem co .. 4 metre bolo volakedy uz vacsie auto .. awd by som chcel aby som za kazdych podmienok mal trakciu ... najradsej by som chcel torsen , nie take akoze stvorkolky viaclamelove co ani niesu poridane ... nieco ako nissan pulsar gti-r .. rozumiete?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 13:46

Jenže Pulsar/Sunny GTI-R je nižší střední třída, tj. technicky Golf GTI a podobně v dnešní době. Dvěstěosmičce velikostně odpovídá Micra nebo třeba Clio R.S.... pokud bude. Jenže takhle malá auta nikdy nemívala 4x4.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 13:59

ja tomu presne rozumiem ale o tom prave hovorim, ze tieto auta narastli na velkost nizsej strednej triedy v 90rokoch a mohli by mat kludne lepsiu techniku

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 14:02

a aby si vedel pulsar bol do roku 95 kategoria male auta , nie nizsia stredna trieda ako je dnes

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 06:43

Pulsar byl od počátku ve stejné třídě jako Golf. Sotva můžeme za to, že ta třída narostla do obludných rozměrů, ale je to stále stejná třída.
Malé auto byla Micra a podívej se, kde je rozměrově dnes. Velká skoro jako Sunny v devadesátých letech.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 02. 2019 11:03

ak neverís mne tak pozri tu : https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar...
v Eu sa predaval pulsar pod menom sunny a bolo to male auto az po generacii n14 preslo lebo nova generacia bola oznacovana u nas almera

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  25. 02. 2019 14:02

a aby si vedel pulsar bol do roku 95 kategoria male auta , nie nizsia stredna trieda ako je dnes

Odpovědět  |   | 
Jim  |  25. 02. 2019 20:40

......ale mívala 4x4. Např. Subaru Justy, Citroen AX, Suzuki Swift atd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 02. 2019 06:42

Jasně, pár úletů bylo, ale nebývalo to nikdy pravidlem a zvyklostí třídy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 02. 2019 11:04

presne tak , switf ma do teraz moznost 4x4 , keby mali lepsiu bezpecnost tak preco nie .. vsak uz maju lepsie stvorkolky ako haldex audi

Odpovědět  |   | 

Hezkej následník dvěstěpětky.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  25. 02. 2019 13:12

Design se mi moc líbí, akorát v noci si ho budou lidi zezadu plést s Mustangem

Odpovědět  |   | 
jaro  |  25. 02. 2019 21:17

C3 je dosť extravagantná tak som čakal na P 208, zvonka spokojnosť , ale ten interiér vyzerá ako vesmírna loď-až tak ma nenadchol, tak sa nádejám že tretí do partie Opel Corsa bude zdravý stred.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 02. 2019 08:08

Pežot má v poslední době nejhezčí dizajn aut.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  26. 02. 2019 09:27

Prej "s nabízenou rychlonabíječkou 100 kW" :D Vážený "překladateli", taková rychlonabíječka stojí asi jako tři Peugeoty 208. Mělo tam být spíše "s možostí rychlodobíjení 100 kW". Jinak auto vypadá moc dobře.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  26. 02. 2019 16:29

Dizajnom tento prcek odkazuje na 30 rokov starú 205-ku - hlavne model s 3-dverovou karosériou v zadnej časti.Mimochodom veľmi úspešnú v relly.
Peugeot 205:
https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/... ...

Odpovědět  |   | 
Polux1961  |  01. 03. 2019 12:12

Cena v británii . 1,2 od 435 000, nafta 500 000 Kč

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A