Jako vesmírná loď. Nový elektromobil Honda odhaluje interiér

king014  |  13. 02. 2019 17:19

Jo jako vesmírná loď SOJUZ to vypadá. Holobyt s velkou televizí a všichni maj nad tím slintat

Odpovědět  |   | 
Álois  |  13. 02. 2019 17:46

Auto značky Honda, vlastní jenom kunda.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 02. 2019 17:55

Ty jsi opravdu idiot.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  13. 02. 2019 18:49

Chlapečku, měl by jsi navštívit doktora

Odpovědět  |   | 

A ty jsi Alois socka ktera nema ani kolo

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  14. 02. 2019 22:32

Ty jsi případ pro Chocholouška

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  14. 02. 2019 00:28

Tohle originální moudro jste vymyslel vlastní hlavou nebo jste ho našel na internetu? Osobně jsem v minulosti vlastnil dvě Hondy a i když už několik jet jezdím jinými auty, tak můžu Hondu jedině doporučit. Byla to nesmírně spolehlivá auta, pohodlná, poměrně praktická, a i když měla na dnešní poměry směšně malý výkon, tak s nimi byla i velká zábava. A pocitu, když VTEC přejde do vyšších otáček, tomu se dodnes vyrovná máloco. Jedinou vadou na kráse celé značky je totální rezignace na evropský trh, protože Accord, Pilot, Passport a Ridgeline by si u nás jistě nějaké kupce našli.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 02. 2019 08:57

Nejake... par kusu s minimalni marzi a nulovym prinosem pro image znacky. Honda narozdil od SAABu alespon stale zije

Odpovědět  |   | 
SMRT  |  16. 02. 2019 06:44

Tvoje matka si to nezaslouzi aby jsi o ni takto psal.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  13. 02. 2019 17:51

nějaká zastaralá vesmírná loď

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  13. 02. 2019 19:44

Fuj, co kdyby to mělo raději interiér jako auto?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  14. 02. 2019 08:08

Wow, tak tohle je paráda. Jak vůz samotný, tak i interiér. Obzvlášť první foto z galerie s mi líbí.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  14. 02. 2019 09:25

Napadly mě dvě věci co by mi dost vadily:1/ absence středového tunelu - logicky tam středový tunel není, přesto bych nějaký náznak "oddělení" prostoru pro řidiče a spolujezdce vytvořil, nechtěl bych aby mi spolujezdec cpal nohy pod pedály...2/ displeje jako náhrada zpětných zrcátek pod spodní hranou okna jsou dost nízko, osobně mi to nepřijde vhodně umístěno, zde asi zvítězil design nad ergonomií. U konceptu bych to pochopil, u sériového vozu nikoliv.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 10:59

Ještě bych přidal pojetí palubní desky jako "stolu s displejem". Sice to u takového auta, kde se asi víc počítá s autonomním než řízeným provozem vytváří dojem sezení v pohodlí pokoje, potenciálně to je ale rizikové místo úrazu.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 08:12

Může mě někdo říct, kam ti Japonci na ten design chodí? Ty jejich auta to je fakt hrůza a tohle je tedy hrůza na druhou. Jestli se tohle někomu líbí, má nějakou poruchu estetického cítění.

Odpovědět  |   | 
Petr Next  |  14. 02. 2019 09:43

...a jak by jsi charakterizoval člověka bez poruchy estetického cítění? Musí se mu líbit to co se líbí tobě? Nebo to co se líbí nvětšině?

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 10:03

rozpoznat kýč a umění je pro někoho problém . U designu platí v zásadě totéž . Tohle žádný design není, je to paskvil. To není o tom co se líbí, či nelíbí, kýč se líbit může, někomu kdo nemá vkus.

Odpovědět  |   | 
Petr Next  |  14. 02. 2019 10:29

Nad tím se můžu pouze pousmát a vlastně jsi potvrdil to o čem jsem psal výše. Mě se to auto ze 75% líbí... a po několika málo změnách v interiéru by se mi líbilo na 100%...a o mém vkusu a vztahu k designu a umění nic nevíš, tak ho prosím nekomentuj...

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 13:21

Pokud se Vám tohle líbí, vím o Vašem vkusu vše co potřebuji. Je typické, že podnikatelům v 90 letech se jejich podnikatelské baroko na domech taky moc líbilo a jak to bylo luxusní ... Rozpoznávacím znamením je, že nositel nevkusu nad tím nemá náhled.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 15:30

Je zjevné, že o vkusu nevíte vskutku vůbec nic. Chápu, auto se vám nelíbí. Ale je to pouze váš názor, nikoli objektivní pravda.Ale když se tedy vrátíme k vašemu názoru, co je, dle vás, vkusné?

Odpovědět  |   | 
Petr Next  |  15. 02. 2019 05:04

"...nositel nevkusu"...to je krásný... fakt parádní, to si musím napsat.Jo vyhráls...

Odpovědět  |   | 
Payah  |  14. 02. 2019 09:52

každému se líbí něco jiného a závisí to na "vkusu každého soudruha" Mně se to například z venku líbí, uvnitř bych raději trochu méně displayů. ... a pod kapotou třeba nějakou 4-válcovou 1,2. Pro přítelkyni do města ideál....

Odpovědět  |   | 
Moik  |  14. 02. 2019 12:43

Ježiš ty displeje.. považoval jsem se vždycky za geeka, ale požádat manželku v Tesle S aby mi zapnula mlhovky jsem fakt musel...stejně tak špatně vyřešená aktivace auto-dálkových nutí řidiče do nastavení na LCD když si chce pustit dálkový i když Tesla nechce...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta