Jako vesmírná loď. Nový elektromobil Honda odhaluje interiér

king014  |  13. 02. 2019 17:19

Jo jako vesmírná loď SOJUZ to vypadá. Holobyt s velkou televizí a všichni maj nad tím slintat

Odpovědět  |   | 
Álois  |  13. 02. 2019 17:46

Auto značky Honda, vlastní jenom kunda.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 02. 2019 17:55

Ty jsi opravdu idiot.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  13. 02. 2019 18:49

Chlapečku, měl by jsi navštívit doktora

Odpovědět  |   | 

A ty jsi Alois socka ktera nema ani kolo

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Álois  |  14. 02. 2019 22:32

Ty jsi případ pro Chocholouška

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  14. 02. 2019 00:28

Tohle originální moudro jste vymyslel vlastní hlavou nebo jste ho našel na internetu? Osobně jsem v minulosti vlastnil dvě Hondy a i když už několik jet jezdím jinými auty, tak můžu Hondu jedině doporučit. Byla to nesmírně spolehlivá auta, pohodlná, poměrně praktická, a i když měla na dnešní poměry směšně malý výkon, tak s nimi byla i velká zábava. A pocitu, když VTEC přejde do vyšších otáček, tomu se dodnes vyrovná máloco. Jedinou vadou na kráse celé značky je totální rezignace na evropský trh, protože Accord, Pilot, Passport a Ridgeline by si u nás jistě nějaké kupce našli.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 02. 2019 08:57

Nejake... par kusu s minimalni marzi a nulovym prinosem pro image znacky. Honda narozdil od SAABu alespon stale zije

Odpovědět  |   | 
SMRT  |  16. 02. 2019 06:44

Tvoje matka si to nezaslouzi aby jsi o ni takto psal.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  13. 02. 2019 17:51

nějaká zastaralá vesmírná loď

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  13. 02. 2019 19:44

Fuj, co kdyby to mělo raději interiér jako auto?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  14. 02. 2019 08:08

Wow, tak tohle je paráda. Jak vůz samotný, tak i interiér. Obzvlášť první foto z galerie s mi líbí.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  14. 02. 2019 09:25

Napadly mě dvě věci co by mi dost vadily:1/ absence středového tunelu - logicky tam středový tunel není, přesto bych nějaký náznak "oddělení" prostoru pro řidiče a spolujezdce vytvořil, nechtěl bych aby mi spolujezdec cpal nohy pod pedály...2/ displeje jako náhrada zpětných zrcátek pod spodní hranou okna jsou dost nízko, osobně mi to nepřijde vhodně umístěno, zde asi zvítězil design nad ergonomií. U konceptu bych to pochopil, u sériového vozu nikoliv.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 10:59

Ještě bych přidal pojetí palubní desky jako "stolu s displejem". Sice to u takového auta, kde se asi víc počítá s autonomním než řízeným provozem vytváří dojem sezení v pohodlí pokoje, potenciálně to je ale rizikové místo úrazu.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 08:12

Může mě někdo říct, kam ti Japonci na ten design chodí? Ty jejich auta to je fakt hrůza a tohle je tedy hrůza na druhou. Jestli se tohle někomu líbí, má nějakou poruchu estetického cítění.

Odpovědět  |   | 
Petr Next  |  14. 02. 2019 09:43

...a jak by jsi charakterizoval člověka bez poruchy estetického cítění? Musí se mu líbit to co se líbí tobě? Nebo to co se líbí nvětšině?

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 10:03

rozpoznat kýč a umění je pro někoho problém . U designu platí v zásadě totéž . Tohle žádný design není, je to paskvil. To není o tom co se líbí, či nelíbí, kýč se líbit může, někomu kdo nemá vkus.

Odpovědět  |   | 
Petr Next  |  14. 02. 2019 10:29

Nad tím se můžu pouze pousmát a vlastně jsi potvrdil to o čem jsem psal výše. Mě se to auto ze 75% líbí... a po několika málo změnách v interiéru by se mi líbilo na 100%...a o mém vkusu a vztahu k designu a umění nic nevíš, tak ho prosím nekomentuj...

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 02. 2019 13:21

Pokud se Vám tohle líbí, vím o Vašem vkusu vše co potřebuji. Je typické, že podnikatelům v 90 letech se jejich podnikatelské baroko na domech taky moc líbilo a jak to bylo luxusní ... Rozpoznávacím znamením je, že nositel nevkusu nad tím nemá náhled.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 15:30

Je zjevné, že o vkusu nevíte vskutku vůbec nic. Chápu, auto se vám nelíbí. Ale je to pouze váš názor, nikoli objektivní pravda.Ale když se tedy vrátíme k vašemu názoru, co je, dle vás, vkusné?

Odpovědět  |   | 
Petr Next  |  15. 02. 2019 05:04

"...nositel nevkusu"...to je krásný... fakt parádní, to si musím napsat.Jo vyhráls...

Odpovědět  |   | 
Payah  |  14. 02. 2019 09:52

každému se líbí něco jiného a závisí to na "vkusu každého soudruha" Mně se to například z venku líbí, uvnitř bych raději trochu méně displayů. ... a pod kapotou třeba nějakou 4-válcovou 1,2. Pro přítelkyni do města ideál....

Odpovědět  |   | 
Moik  |  14. 02. 2019 12:43

Ježiš ty displeje.. považoval jsem se vždycky za geeka, ale požádat manželku v Tesle S aby mi zapnula mlhovky jsem fakt musel...stejně tak špatně vyřešená aktivace auto-dálkových nutí řidiče do nastavení na LCD když si chce pustit dálkový i když Tesla nechce...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik | 1 příspěvek
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A