Cupra Terramar míří do Ženevy. Může dostat 400koňový pětiválec z RS3!

Vuřtohryz  |  01. 02. 2019 12:03

Cupra - legendární sportovní značka se staletou tradicí!!! Klobouk dolů.

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 02. 2019 12:28

Cupra, měla reprezentovat sportovní modely Seatu a zatím tu máme dvě "almary" . Proč pořád chrlí SUV a neudělají něco ala Leon, Ibiza a nebo nějaké coupe.

Odpovědět  |   | 
Ki+Hi  |  01. 02. 2019 12:43

Nejspíš protože chtějí auta prodávat a ne je sušit na šourůmu.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  01. 02. 2019 13:12

Asi ti nikdo neřekl, že jsi kretén tak ti to říkám.

Celá Cupra je jeden velký trapný podvod. Pouťová loga a samolepky a snaha dostat za auta víc než kdyby to mělo logo Seat. Které nemá ve světě žádné jméno a je to podřadná značka.
A to, že chtějí chrlit suv které ani do terénu není to je jen důkazem.
Cupra by měla být co tvrdil VW sportovní značkou tedy coupé ostré osobní verze. A ne tohle.

Odpovědět  |   | 
Ki+Hi  |  01. 02. 2019 14:17

SUV nejsou do terénu, od toho jsou off-roady.Cupra bude tím čím bude chtít její management a tvoje názory jsou jim dokonale ukradené.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  02. 02. 2019 14:15

Můžeš mě i ostatním napsat jaký rozdíl je v kategorii offroad a SUV? Ať se zasmějeme.A poprosím o několik modelů jako příklad. Poprosím bez použití vědomostí z internetu.

Já to vím jelikož jsem automechanik. Pak ti napíšu pár vět.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 02. 2019 18:23

SUV je mestsky offroad

Odpovědět  |   | 
Kejbl  |  02. 02. 2019 22:55

Základní rozdíl je ten, že off-road má bytelnou rámovou konstrukci, kdežto SUV má samonosnou karosérii. Off-road díky rámu snese daleko náročnější zacházení v terénu a především takové zacházení snese trvale, SUV naproti tomu se samonosnou karosérií je primárně určené na silnice a terén je pro něj jen doplňková záležitost a rozhodně není stavěné na trvalou zátěž v terénu tak jako off-road i když díky pohonu 4x4 v terénu může něco dokázat není to jeho trvalé určení.Off-road je třeba Land Rover DefenderSUV je třeba Mercedes GLECo ještě automechaniku nevíš a chtěl by ses dozvědět?

Odpovědět  |   | 
Q  |  03. 02. 2019 13:19

Ono to nelze takto striktně rozdělit. Lada Niva nebo Mitsubishi Pajero třetí generace mají bezrámovou konstrukci a z dnešního pohledu je bereme jako off-roady. Naopak Kia Sorento nebo první generace Mercedesu ML mají rámovou konstrukci a výrobci o nich mluvili jako o SUV.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 02. 2019 16:15

Já to vím ty debile. Jen jsem se chtěl dozvědět něco chytrého od odborníka jako seš ty.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 02. 2019 17:06

Podpis....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 02. 2019 09:26

Asi proto, ze to zákazníkům vyhovuje. Zkus se svézt a potom můžeš psát objektivně.

Odpovědět  |   | 
ixxo  |  01. 02. 2019 19:42

Proc je v galerii 7 z 9 fotek Ateca? Nebylo by lepsi tam v ramci honeni za zobrazenim dat treba i Leon Cupra apod.?

Odpovědět  |   | 
JB  |  05. 02. 2019 07:49

Spíš proč tam není víc fotek Terramaru??? Nebo ta úvodní fotka je jen vizualizace a zatím se neví jak bude vypadat?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 28 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro