Cupra Terramar míří do Ženevy. Může dostat 400koňový pětiválec z RS3!

14 komentářů

ixxo
1. února • 19:42

Proc je v galerii 7 z 9 fotek Ateca? Nebylo by lepsi tam v ramci honeni za zobrazenim dat treba i Leon Cupra apod.?

JB
5. února • 7:49

Spíš proč tam není víc fotek Terramaru??? Nebo ta úvodní fotka je jen vizualizace a zatím se neví jak bude vypadat?

kari
1. února • 12:28

Cupra, měla reprezentovat sportovní modely Seatu a zatím tu máme dvě "almary" . Proč pořád chrlí SUV a neudělají něco ala Leon, Ibiza a nebo nějaké coupe.

stealth01
4. února • 9:26

Asi proto, ze to zákazníkům vyhovuje. Zkus se svézt a potom můžeš psát objektivně.

Ki+Hi
1. února • 12:43

Nejspíš protože chtějí auta prodávat a ne je sušit na šourůmu.

Brutus
1. února • 13:12

Asi ti nikdo neřekl, že jsi kretén tak ti to říkám.Celá Cupra je jeden velký trapný podvod. Pouťová loga a samolepky a snaha dostat za auta víc než kdyby to mělo logo Seat. Které nemá ve světě žádné jméno a je to podřadná značka.
A to, že chtějí chrlit suv které ani do terénu není to je jen důkazem.
Cupra by měla být co tvrdil VW sportovní značkou tedy coupé ostré osobní verze. A ne tohle.

Assasin
1. února • 17:06

Podpis....

Ki+Hi
1. února • 14:17

SUV nejsou do terénu, od toho jsou off-roady.Cupra bude tím čím bude chtít její management a tvoje názory jsou jim dokonale ukradené.

Brutus
2. února • 14:15

Můžeš mě i ostatním napsat jaký rozdíl je v kategorii offroad a SUV? Ať se zasmějeme.A poprosím o několik modelů jako příklad. Poprosím bez použití vědomostí z internetu. Já to vím jelikož jsem automechanik. Pak ti napíšu pár vět.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kejbl
2. února • 22:55

Základní rozdíl je ten, že off-road má bytelnou rámovou konstrukci, kdežto SUV má samonosnou karosérii. Off-road díky rámu snese daleko náročnější zacházení v terénu a především takové zacházení snese trvale, SUV naproti tomu se samonosnou karosérií je primárně určené na silnice a terén je pro něj jen doplňková záležitost a rozhodně není stavěné na trvalou zátěž v terénu tak jako off-road i když díky pohonu 4x4 v terénu může něco dokázat není to jeho trvalé určení.Off-road je třeba Land Rover DefenderSUV je třeba Mercedes GLECo ještě automechaniku nevíš a chtěl by ses dozvědět?

4. února • 16:15

Já to vím ty debile. Jen jsem se chtěl dozvědět něco chytrého od odborníka jako seš ty.

Q
3. února • 13:19

Ono to nelze takto striktně rozdělit. Lada Niva nebo Mitsubishi Pajero třetí generace mají bezrámovou konstrukci a z dnešního pohledu je bereme jako off-roady. Naopak Kia Sorento nebo první generace Mercedesu ML mají rámovou konstrukci a výrobci o nich mluvili jako o SUV.

bzzz
2. února • 18:23

SUV je mestsky offroad ;-)

Vuřtohryz
1. února • 12:03

Cupra - legendární sportovní značka se staletou tradicí!!! Klobouk dolů. :-D

Doporučujeme

Články odjinud