Cupra Terramar míří do Ženevy. Může dostat 400koňový pětiválec z RS3!

Vuřtohryz  |  01. 02. 2019 12:03

Cupra - legendární sportovní značka se staletou tradicí!!! Klobouk dolů.

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 02. 2019 12:28

Cupra, měla reprezentovat sportovní modely Seatu a zatím tu máme dvě "almary" . Proč pořád chrlí SUV a neudělají něco ala Leon, Ibiza a nebo nějaké coupe.

Odpovědět  |   | 
Ki+Hi  |  01. 02. 2019 12:43

Nejspíš protože chtějí auta prodávat a ne je sušit na šourůmu.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  01. 02. 2019 13:12

Asi ti nikdo neřekl, že jsi kretén tak ti to říkám.

Celá Cupra je jeden velký trapný podvod. Pouťová loga a samolepky a snaha dostat za auta víc než kdyby to mělo logo Seat. Které nemá ve světě žádné jméno a je to podřadná značka.
A to, že chtějí chrlit suv které ani do terénu není to je jen důkazem.
Cupra by měla být co tvrdil VW sportovní značkou tedy coupé ostré osobní verze. A ne tohle.

Odpovědět  |   | 
Ki+Hi  |  01. 02. 2019 14:17

SUV nejsou do terénu, od toho jsou off-roady.Cupra bude tím čím bude chtít její management a tvoje názory jsou jim dokonale ukradené.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  02. 02. 2019 14:15

Můžeš mě i ostatním napsat jaký rozdíl je v kategorii offroad a SUV? Ať se zasmějeme.A poprosím o několik modelů jako příklad. Poprosím bez použití vědomostí z internetu.

Já to vím jelikož jsem automechanik. Pak ti napíšu pár vět.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 02. 2019 18:23

SUV je mestsky offroad

Odpovědět  |   | 
Kejbl  |  02. 02. 2019 22:55

Základní rozdíl je ten, že off-road má bytelnou rámovou konstrukci, kdežto SUV má samonosnou karosérii. Off-road díky rámu snese daleko náročnější zacházení v terénu a především takové zacházení snese trvale, SUV naproti tomu se samonosnou karosérií je primárně určené na silnice a terén je pro něj jen doplňková záležitost a rozhodně není stavěné na trvalou zátěž v terénu tak jako off-road i když díky pohonu 4x4 v terénu může něco dokázat není to jeho trvalé určení.Off-road je třeba Land Rover DefenderSUV je třeba Mercedes GLECo ještě automechaniku nevíš a chtěl by ses dozvědět?

Odpovědět  |   | 
Q  |  03. 02. 2019 13:19

Ono to nelze takto striktně rozdělit. Lada Niva nebo Mitsubishi Pajero třetí generace mají bezrámovou konstrukci a z dnešního pohledu je bereme jako off-roady. Naopak Kia Sorento nebo první generace Mercedesu ML mají rámovou konstrukci a výrobci o nich mluvili jako o SUV.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 02. 2019 16:15

Já to vím ty debile. Jen jsem se chtěl dozvědět něco chytrého od odborníka jako seš ty.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 02. 2019 17:06

Podpis....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 02. 2019 09:26

Asi proto, ze to zákazníkům vyhovuje. Zkus se svézt a potom můžeš psát objektivně.

Odpovědět  |   | 
ixxo  |  01. 02. 2019 19:42

Proc je v galerii 7 z 9 fotek Ateca? Nebylo by lepsi tam v ramci honeni za zobrazenim dat treba i Leon Cupra apod.?

Odpovědět  |   | 
JB  |  05. 02. 2019 07:49

Spíš proč tam není víc fotek Terramaru??? Nebo ta úvodní fotka je jen vizualizace a zatím se neví jak bude vypadat?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A