Downsizing se nevyhnul ani Morganu. Osmiválec je pryč, dostal motor z Toyoty

Jurajda  |  07. 03. 2019 15:37

Jak já miluju svá stará poctivá osmiválcová 400 a 500 koní Camara.
Po otočením klíčku se chrstnou dva kýble benzínu do sání a motor se po pár převalení probudí k životu za doprovodu toho nejhezčího zvuku, co kdy automobilový průmysl vyprodukoval.
Můžete se mnou souhlasit či nesouhlasit, ale kdo má a nebo kdo zažil starou 90° V8 s křížovou klikou, tak ví o čem mluvím.

Prima den všem

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 03. 2019 22:09

Tak jak kdo. Mi to prijde, jak kdyz se to vsechno hada a potřebuje servis. Ale každému se libi neco jiného.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2019 15:43

Tak motor z Toyoty nebo BMW? Mimochodem, co je spatneho na slovu hlinik/hlinikovy? Proc tolik ####### pise aluminium misto hlinik?

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  07. 03. 2019 16:44

Všetko musia dojeb.ť

Odpovědět  |   | 
Jim  |  07. 03. 2019 17:03

Hele pisálku, oprav si titulek. Ten motor je od BMW! Že by Toyota platila webu víc?

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 03. 2019 09:03

To napasli schválně, aby to víc lidí otevřelo. Bulvární praktiky...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  07. 03. 2019 18:11

Vždy když čtu o nové generaci podobných aut s menším motorem, tak mě to hodně zamrzí.

Ekologie, ano, beru a pokud to má opravdu přínos, tak souhlasím.

Tohle je ovšem není Toyota Corolla nebo F pickup od Fordu, kterých se prodá cca milion ročně, ale auto, které je víceméně jen auto z plakátů chlapeckých pokojů. Kdo to kdy viděl v provozu? Já nikdy. U takových málosériovek se přeci jen líp slintá nad osmiválcem a reálný ekologický dopad je zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2019 18:14

Pekne napsano.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 03. 2019 18:32

Souhlas brku. Navíc člověka napadne otázka, proč to má tak dlouhý čumák kvůli 4 válcům... Z toho potom vyplývá dojem atrapy - že si to "hraje" na něco, co není... Škoda toho "pokroku" pro takové výjimečné autíčko.

Odpovědět  |   | 
Perry  |  07. 03. 2019 21:13

V Británii si nemůžete vzít ani nožík na piknik, natož, aby jste si užil jízdu na své místečko. Kamery, omezení, buzerace. Škoda slov.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 03. 2019 09:05

ta ekologie a downsizing ako pises. tu riesia zakaz V8 pre maloseriovku, ale to ze svet vyprodukuje stovky vyletnych lodi co zeru tony hektolitrov dizla a jedna lod skodi viac nez vsetky Morgany doteraz vyrobene co najazdili dokopy km. J*bnuty toto svet a s EU na vacne casy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 03. 2019 10:57

Lodě co spalujou drahou naftu?? No ty ses pomát, ty lodě spalujou daleko větší sajrajty jako je mazut a bunker fuel. Nejdřív si o tom něco nastuduj než zase plácneš ňákou krávovinu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 03. 2019 10:08

Bude to celé asi trošku jednodušší - motor se prostě přestal vyrábět, tím pádem použili to, co jim BMW může dodat v dané výkonové kategorii.
Jenom dementní pissálek z toho udělá útok na normy a EU. Styď se, ty novinářská špíno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A