Downsizing se nevyhnul ani Morganu. Osmiválec je pryč, dostal motor z Toyoty

Jurajda  |  07. 03. 2019 15:37

Jak já miluju svá stará poctivá osmiválcová 400 a 500 koní Camara.
Po otočením klíčku se chrstnou dva kýble benzínu do sání a motor se po pár převalení probudí k životu za doprovodu toho nejhezčího zvuku, co kdy automobilový průmysl vyprodukoval.
Můžete se mnou souhlasit či nesouhlasit, ale kdo má a nebo kdo zažil starou 90° V8 s křížovou klikou, tak ví o čem mluvím.

Prima den všem

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 03. 2019 22:09

Tak jak kdo. Mi to prijde, jak kdyz se to vsechno hada a potřebuje servis. Ale každému se libi neco jiného.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2019 15:43

Tak motor z Toyoty nebo BMW? Mimochodem, co je spatneho na slovu hlinik/hlinikovy? Proc tolik ####### pise aluminium misto hlinik?

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  07. 03. 2019 16:44

Všetko musia dojeb.ť

Odpovědět  |   | 
Jim  |  07. 03. 2019 17:03

Hele pisálku, oprav si titulek. Ten motor je od BMW! Že by Toyota platila webu víc?

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 03. 2019 09:03

To napasli schválně, aby to víc lidí otevřelo. Bulvární praktiky...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  07. 03. 2019 18:11

Vždy když čtu o nové generaci podobných aut s menším motorem, tak mě to hodně zamrzí.

Ekologie, ano, beru a pokud to má opravdu přínos, tak souhlasím.

Tohle je ovšem není Toyota Corolla nebo F pickup od Fordu, kterých se prodá cca milion ročně, ale auto, které je víceméně jen auto z plakátů chlapeckých pokojů. Kdo to kdy viděl v provozu? Já nikdy. U takových málosériovek se přeci jen líp slintá nad osmiválcem a reálný ekologický dopad je zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2019 18:14

Pekne napsano.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 03. 2019 18:32

Souhlas brku. Navíc člověka napadne otázka, proč to má tak dlouhý čumák kvůli 4 válcům... Z toho potom vyplývá dojem atrapy - že si to "hraje" na něco, co není... Škoda toho "pokroku" pro takové výjimečné autíčko.

Odpovědět  |   | 
Perry  |  07. 03. 2019 21:13

V Británii si nemůžete vzít ani nožík na piknik, natož, aby jste si užil jízdu na své místečko. Kamery, omezení, buzerace. Škoda slov.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 03. 2019 09:05

ta ekologie a downsizing ako pises. tu riesia zakaz V8 pre maloseriovku, ale to ze svet vyprodukuje stovky vyletnych lodi co zeru tony hektolitrov dizla a jedna lod skodi viac nez vsetky Morgany doteraz vyrobene co najazdili dokopy km. J*bnuty toto svet a s EU na vacne casy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 03. 2019 10:57

Lodě co spalujou drahou naftu?? No ty ses pomát, ty lodě spalujou daleko větší sajrajty jako je mazut a bunker fuel. Nejdřív si o tom něco nastuduj než zase plácneš ňákou krávovinu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 03. 2019 10:08

Bude to celé asi trošku jednodušší - motor se prostě přestal vyrábět, tím pádem použili to, co jim BMW může dodat v dané výkonové kategorii.
Jenom dementní pissálek z toho udělá útok na normy a EU. Styď se, ty novinářská špíno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A