Mercedes ukázal facelift GLC: Přináší novou techniku v interiéru i pod kapotou

Mercedes podle očekávání představuje facelift SUV GLC. Novinka dostává jak vylepšení v interiéru, tak nové motorizace pod kapotou.

Na exteriéru GLC se mnohé nemění. Přední světlomety (standardně LED) přichází s trochu oblejšími tvary, pár změn je možné zahlédnout na masce chladiče i nárazníku, kdežto zadní svítilny obdržely novou grafiku a integrované koncovky výfuku také pozměnily tvar. Ve výsledku tak vylepšené GLC vypadá stále docela povědomě.

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ přijíždí jako mild-hybrid. Má přes 435 koní

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ přijíždí jako mild-hybrid. Má přes 435 koní

Uvnitř se GLC dočkává nejnovějšího infotainment systému MBUX ve společnosti digitální přístrojové desky. Po stránce designu je asi největší změnou nový multifunkční volant, který je dnes k zahlédnutí v ostatních modelech Mercedesu. Nabídku poté rozšiřují nové možnosti dřevěného obložení.

Při uvedení na trh v Evropě dostane GLC dvojici nových benzinových čtyřválců, spoléhajících na mild-hybridní 48V techniku. Varianta GLC 200 4Matic zajistí výkon 145 kW (197 koní), zatímco GLC 300 4Matic má 190 kW (258 koní). K mání budou i naftové motorizace – GLC 200d 4Matic (120 kW/163 k), GLC 220d 4Matic (143 kW/194 k) a GLC 300d 4Matic (180 kW/245 k).

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Mercedes pak nabídne u GLC i nové prvky volitelné výbavy. Zájemci tak budou mít k dispozici systém Dynamic Body Control s adaptivními tlumiči, balíček Off-Road Engineering Package, který přidá jízdní režimy do terénu, a Driving Assistance Package přináší nově adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go nebo vylepšeného asistenta pro změnu jízdních pruhů.

Modernizaci GLC předvede Mercedes na blížícím se autosalonu v Ženevě. Uvedení na trh v Evropě je očekáváno v polovině letošního roku.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků