Mercedes ukázal facelift GLC: Přináší novou techniku v interiéru i pod kapotou

Mercedes podle očekávání představuje facelift SUV GLC. Novinka dostává jak vylepšení v interiéru, tak nové motorizace pod kapotou.

Na exteriéru GLC se mnohé nemění. Přední světlomety (standardně LED) přichází s trochu oblejšími tvary, pár změn je možné zahlédnout na masce chladiče i nárazníku, kdežto zadní svítilny obdržely novou grafiku a integrované koncovky výfuku také pozměnily tvar. Ve výsledku tak vylepšené GLC vypadá stále docela povědomě.

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ přijíždí jako mild-hybrid. Má přes 435 koní

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ přijíždí jako mild-hybrid. Má přes 435 koní

Uvnitř se GLC dočkává nejnovějšího infotainment systému MBUX ve společnosti digitální přístrojové desky. Po stránce designu je asi největší změnou nový multifunkční volant, který je dnes k zahlédnutí v ostatních modelech Mercedesu. Nabídku poté rozšiřují nové možnosti dřevěného obložení.

Při uvedení na trh v Evropě dostane GLC dvojici nových benzinových čtyřválců, spoléhajících na mild-hybridní 48V techniku. Varianta GLC 200 4Matic zajistí výkon 145 kW (197 koní), zatímco GLC 300 4Matic má 190 kW (258 koní). K mání budou i naftové motorizace – GLC 200d 4Matic (120 kW/163 k), GLC 220d 4Matic (143 kW/194 k) a GLC 300d 4Matic (180 kW/245 k).

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Mercedes pak nabídne u GLC i nové prvky volitelné výbavy. Zájemci tak budou mít k dispozici systém Dynamic Body Control s adaptivními tlumiči, balíček Off-Road Engineering Package, který přidá jízdní režimy do terénu, a Driving Assistance Package přináší nově adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go nebo vylepšeného asistenta pro změnu jízdních pruhů.

Modernizaci GLC předvede Mercedes na blížícím se autosalonu v Ženevě. Uvedení na trh v Evropě je očekáváno v polovině letošního roku.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik