Kromě tradičního vyšperkování karoserie s novými nárazníky, většími přístupy vzduchu, jinou mřížkou chladiče, většími koly a dalšími maličkostmi je tedy hlavním středem zájmu motorizace pod kapotou. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Kromě tradičního vyšperkování karoserie s novými nárazníky, většími přístupy vzduchu, jinou mřížkou chladiče, většími koly a dalšími maličkostmi je tedy hlavním středem zájmu motorizace pod kapotou. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

GLE 53 totiž přijíždí jako mild-hybrid kombinující turbem a elektrickým kompresorem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu 3,0 litru, jemuž dále pomáhá malý elektromotor zajišťující i funkci startéru a alternátoru. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+    Zdroj: Mercedes-Benz

GLE 53 totiž přijíždí jako mild-hybrid kombinující turbem a elektrickým kompresorem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu 3,0 litru, jemuž dále pomáhá malý elektromotor zajišťující i funkci startéru a alternátoru. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+    | Zdroj: Mercedes-Benz

Jednotka produkuje výkon 320 kW (435 koní) a točivý moment 520 N.m, přičemž zmíněný elektromotor zvládne v případně nutnosti tuto hodnotu navýšit o dalších 16 kW (22 koní) a 250 N.m. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Jednotka produkuje výkon 320 kW (435 koní) a točivý moment 520 N.m, přičemž zmíněný elektromotor zvládne v případně nutnosti tuto hodnotu navýšit o dalších 16 kW (22 koní) a 250 N.m. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Ve výsledku je tak SUV schopno akcelerovat z nuly na 100 km/h za 5,3 vteřiny. Maximální rychlost je limitována na 250 km/h. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Ve výsledku je tak SUV schopno akcelerovat z nuly na 100 km/h za 5,3 vteřiny. Maximální rychlost je limitována na 250 km/h. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Standardem je devítistupňová automatická převodovka a variabilní pohon všech kol 4Matic+. AMG verze přichází rovněž s chytrým pneumatickým odpružením a systémem E-Active Body Control... | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Standardem je devítistupňová automatická převodovka a variabilní pohon všech kol 4Matic+. AMG verze přichází rovněž s chytrým pneumatickým odpružením a systémem E-Active Body Control... | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

...který průběžně mění tvrdost vzduchového odpružení u každého kola zvlášť. Jedná se o vylepšenou verzi systému Magic Body Control, který byl dříve uveden ve třídě S. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

...který průběžně mění tvrdost vzduchového odpružení u každého kola zvlášť. Jedná se o vylepšenou verzi systému Magic Body Control, který byl dříve uveden ve třídě S. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Uvnitř se pochopitelně mohou zájemci těšit na základní výbavu ve formě dvou spojených 12,3 palcových obrazovek, kdy displej infotainmentu MBUX navazuje na digitální přístrojový štít před řidičem. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Uvnitř se pochopitelně mohou zájemci těšit na základní výbavu ve formě dvou spojených 12,3 palcových obrazovek, kdy displej infotainmentu MBUX navazuje na digitální přístrojový štít před řidičem. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

V AMG se navíc objevuje sportovní volant oděný do černé kůže Nappa, hliníková pádla převodovky a zbytek interiéru je také čalouněn kůží a prošíván červenou nití. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

V AMG se navíc objevuje sportovní volant oděný do černé kůže Nappa, hliníková pádla převodovky a zbytek interiéru je také čalouněn kůží a prošíván červenou nití. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Na cenovky nového AMG GLE 53 4Matic+ si budeme muset ještě počkat. Výstavní premiéru si výkonné SUV odbude na březnovém autosalonu v Ženevě. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Na cenovky nového AMG GLE 53 4Matic+ si budeme muset ještě počkat. Výstavní premiéru si výkonné SUV odbude na březnovém autosalonu v Ženevě. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ | Zdroj: Mercedes-Benz

GLE 53 totiž přijíždí jako mild-hybrid kombinující turbem a elektrickým kompresorem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu 3,0 litru, jemuž dále pomáhá malý elektromotor zajišťující i funkci startéru a alternátoru. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+    Zdroj: Mercedes-Benz
Jednotka produkuje výkon 320 kW (435 koní) a točivý moment 520 N.m, přičemž zmíněný elektromotor zvládne v případně nutnosti tuto hodnotu navýšit o dalších 16 kW (22 koní) a 250 N.m. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz
Ve výsledku je tak SUV schopno akcelerovat z nuly na 100 km/h za 5,3 vteřiny. Maximální rychlost je limitována na 250 km/h. | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz
Standardem je devítistupňová automatická převodovka a variabilní pohon všech kol 4Matic+. AMG verze přichází rovněž s chytrým pneumatickým odpružením a systémem E-Active Body Control... | Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ Zdroj: Mercedes-Benz
23
Fotogalerie

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ přijíždí jako mild-hybrid. Má přes 435 koní

Nabídku verzí nejnovějšího SUV GLE již Mercedes rozšiřuje také o první výkonnou variantu divize AMG.

Nový Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ je dalším výkonným SUV v portfoliu německé automobilky, a přestože nemluvíme o vrcholném AMG s číslovkou 63, ani této „slušnější“ verzi v žádném případě nechybí dostatek síly a agresivní pohled na všechny účastníky provozu.

Kromě tradičního vyšperkování karoserie s novými nárazníky, většími přístupy vzduchu, jinou mřížkou chladiče, většími koly a dalšími maličkostmi je tedy hlavním středem zájmu motorizace pod kapotou. GLE 53 totiž přijíždí jako mild-hybrid kombinující turbem a elektrickým kompresorem přeplňovaný řadový šestiválec o objemu 3,0 litru, jemuž dále pomáhá malý elektromotor zajišťující i funkci startéru a alternátoru.   

Jednotka produkuje výkon 320 kW (435 koní) a točivý moment 520 N.m, přičemž zmíněný elektromotor zvládne v případně nutnosti tuto hodnotu navýšit o dalších 16 kW (22 koní) a 250 N.m. Ve výsledku je tak SUV schopno akcelerovat z nuly na 100 km/h za 5,3 vteřiny. Maximální rychlost je limitována na 250 km/h.

Standardem je devítistupňová automatická převodovka a variabilní pohon všech kol 4Matic+. AMG verze přichází rovněž s chytrým pneumatickým odpružením a systémem E-Active Body Control, který průběžně mění tvrdost vzduchového odpružení u každého kola zvlášť. Jedná se o vylepšenou verzi systému Magic Body Control, který byl dříve uveden ve třídě S.

Uvnitř se pochopitelně mohou zájemci těšit na základní výbavu ve formě dvou spojených 12,3 palcových obrazovek, kdy displej infotainmentu MBUX navazuje na digitální přístrojový štít před řidičem. V AMG se navíc objevuje sportovní volant oděný do černé kůže Nappa, hliníková pádla převodovky a zbytek interiéru je také čalouněn kůží a prošíván červenou nití.

Na cenovky nového AMG GLE 53 4Matic+ si budeme muset ještě počkat. Výstavní premiéru si výkonné SUV odbude na březnovém autosalonu v Ženevě.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud