Sice pěkná hračka, ale má zásadní problém a tím je cena. Dát 800t., respektive 870t. (RF), za 135 kW se potenciálním zákazníkům nechce a já se jim vůbec nedivím. Je to holý nesmysl.
Jasně máš pravdu, rodinu v tom neodvezeš, na chatu nebo chalupu nic nepřepravíš, ale když se projedeš a jezdíš rád tak už víš proč. Proto si ji taky na příští rok plánuju. (teda pravda asi ne tuhle mandarinku)
MX-5 je nejprodávanějším roadsterem ;-).
Sir_CHerokee: To jo, celých 45 ks za minulý rok, to je terno ;-)
Tak ne že by Česko bylo zrovna určujícím trhem :-). Roadster, co zrychluje na 100 za 6,5 sekundy a váží tunu je myslím úplně v pohodě.
Sir_CHerokee: Však já také kritizuji pouze cenu, proti autu nemám ani popel ;-) Jednu dobu jsem byl krůček od objednávky.
mx 5 rf a gt86 su prave sportove auta na trhu
Tak otázka je, co je sportovní. Mazda teď citelně posílili a u roadsteru není třeba tolik výkon. GT86 je ale kupátko a právě kvůli málo koním jej lidé nekupují. Každopádně to jsou velmi sympatické atmosférické počiny. Mám pocit, že Evropa v tomto segmentu vyklízí trh... ze sportovních jedou Japonci a Amíci, ale v Evropě si tento segment ničíme nesmyslnými normami.
u mna je sportove auto, ktore je lahke ma vyvazenu vahu, v zakrutach je ako doma .. nepotrebujem nato 500koni aby som jazdil sportovo , pri lahkom aute staci aj menej ako 180-200 .. dobrym prikladom je tomu corolla ae86 mala 112koni 1,6 a uplne to stacilo na sportovu jazdu .. a sportovym autom ju nerobil vykon ale jazdne vlastnosti .. napriklad vzdy dakujem ked vidim lsd dif v sportovom aute bez toho, by sa ani sportove auto nemalo robit
V Evrope prevlada macho pohled a poptavka. MX apod je auto pro chlapy, co si nepotrebuji nic dokazovat, natoz ujistovat se o sve muznosti, kterou stale vice a vice muzu podporuje chemii.
V Evropě si tento segment neničíme normami, to by se tu pak neprodávaly GT86 a MX-5. Tady si ničíme segment tím, že žádný výrobce není ochoten jít do podobně rizikového projektu. Peugeot odpískal RC-Z po jedné generaci, Scirocco je taky bez nástupce, ostatní se ani nesnaží, a Ford radši doveze Mustanga.
Moc pěkné, snad bude i nějaká v Česku!
No konečně jiná barva, červená je už klasika a zbytek jsou barvy jak splynout na sídlišti.
Hlavně to je podle Mazdy odkaz na původní Auto, které se před třiceti kety ukázalo v Chicagu. To bylo sice žlité, ale co už :-)
To přece dává smysl. Jestli současná se prezentuje permanentně v červené a první se představila, jako žlutá, tak smícháním těchto barev docílíme kompromisního výročního odstínu - racing orange. Je to trochu zakódovaný, ale nic co bychom v diskusi nerozluštili! :-D
A ja myslel, ze je to odpoved Mazdy na mandarinku Aygo od Toyoty ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.