Mazda MX-5 je s námi již třicet let. Oslaví to edicí s nápadnou barvou karoserie

Kankunen  |  10. 02. 2019 13:18

No konečně jiná barva, červená je už klasika a zbytek jsou barvy jak splynout na sídlišti.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  10. 02. 2019 14:08

Hlavně to je podle Mazdy odkaz na původní Auto, které se před třiceti kety ukázalo v Chicagu. To bylo sice žlité, ale co už

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 02. 2019 15:30

To přece dává smysl. Jestli současná se prezentuje permanentně v červené a první se představila, jako žlutá, tak smícháním těchto barev docílíme kompromisního výročního odstínu - racing orange. Je to trochu zakódovaný, ale nic co bychom v diskusi nerozluštili!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 02. 2019 09:32

A ja myslel, ze je to odpoved Mazdy na mandarinku Aygo od Toyoty

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 17:14

Moc pěkné, snad bude i nějaká v Česku!

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 02. 2019 17:39

mx 5 rf a gt86 su prave sportove auta na trhu

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 18:15

Tak otázka je, co je sportovní. Mazda teď citelně posílili a u roadsteru není třeba tolik výkon. GT86 je ale kupátko a právě kvůli málo koním jej lidé nekupují. Každopádně to jsou velmi sympatické atmosférické počiny. Mám pocit, že Evropa v tomto segmentu vyklízí trh... ze sportovních jedou Japonci a Amíci, ale v Evropě si tento segment ničíme nesmyslnými normami.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 02. 2019 07:41

V Evropě si tento segment neničíme normami, to by se tu pak neprodávaly GT86 a MX-5. Tady si ničíme segment tím, že žádný výrobce není ochoten jít do podobně rizikového projektu. Peugeot odpískal RC-Z po jedné generaci, Scirocco je taky bez nástupce, ostatní se ani nesnaží, a Ford radši doveze Mustanga.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 02. 2019 19:42

V Evrope prevlada macho pohled a poptavka. MX apod je auto pro chlapy, co si nepotrebuji nic dokazovat, natoz ujistovat se o sve muznosti, kterou stale vice a vice muzu podporuje chemii.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 02. 2019 08:56

u mna je sportove auto, ktore je lahke ma vyvazenu vahu, v zakrutach je ako doma .. nepotrebujem nato 500koni aby som jazdil sportovo , pri lahkom aute staci aj menej ako 180-200 .. dobrym prikladom je tomu corolla ae86 mala 112koni 1,6 a uplne to stacilo na sportovu jazdu .. a sportovym autom ju nerobil vykon ale jazdne vlastnosti .. napriklad vzdy dakujem ked vidim lsd dif v sportovom aute bez toho, by sa ani sportove auto nemalo robit

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 02. 2019 19:59

Sice pěkná hračka, ale má zásadní problém a tím je cena. Dát 800t., respektive 870t. (RF), za 135 kW se potenciálním zákazníkům nechce a já se jim vůbec nedivím. Je to holý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 21:25

MX-5 je nejprodávanějším roadsterem .

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 02. 2019 21:40

Sir_CHerokee: To jo, celých 45 ks za minulý rok, to je terno

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 22:55

Tak ne že by Česko bylo zrovna určujícím trhem . Roadster, co zrychluje na 100 za 6,5 sekundy a váží tunu je myslím úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 02. 2019 09:04

Sir_CHerokee: Však já také kritizuji pouze cenu, proti autu nemám ani popel Jednu dobu jsem byl krůček od objednávky.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 02. 2019 11:36

Jasně máš pravdu, rodinu v tom neodvezeš, na chatu nebo chalupu nic nepřepravíš, ale když se projedeš a jezdíš rád tak už víš proč. Proto si ji taky na příští rok plánuju. (teda pravda asi ne tuhle mandarinku)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A