Mazda MX-5 je s námi již třicet let. Oslaví to edicí s nápadnou barvou karoserie

Kankunen  |  10. 02. 2019 13:18

No konečně jiná barva, červená je už klasika a zbytek jsou barvy jak splynout na sídlišti.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  10. 02. 2019 14:08

Hlavně to je podle Mazdy odkaz na původní Auto, které se před třiceti kety ukázalo v Chicagu. To bylo sice žlité, ale co už

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 02. 2019 15:30

To přece dává smysl. Jestli současná se prezentuje permanentně v červené a první se představila, jako žlutá, tak smícháním těchto barev docílíme kompromisního výročního odstínu - racing orange. Je to trochu zakódovaný, ale nic co bychom v diskusi nerozluštili!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 02. 2019 09:32

A ja myslel, ze je to odpoved Mazdy na mandarinku Aygo od Toyoty

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 17:14

Moc pěkné, snad bude i nějaká v Česku!

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 02. 2019 17:39

mx 5 rf a gt86 su prave sportove auta na trhu

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 18:15

Tak otázka je, co je sportovní. Mazda teď citelně posílili a u roadsteru není třeba tolik výkon. GT86 je ale kupátko a právě kvůli málo koním jej lidé nekupují. Každopádně to jsou velmi sympatické atmosférické počiny. Mám pocit, že Evropa v tomto segmentu vyklízí trh... ze sportovních jedou Japonci a Amíci, ale v Evropě si tento segment ničíme nesmyslnými normami.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 02. 2019 07:41

V Evropě si tento segment neničíme normami, to by se tu pak neprodávaly GT86 a MX-5. Tady si ničíme segment tím, že žádný výrobce není ochoten jít do podobně rizikového projektu. Peugeot odpískal RC-Z po jedné generaci, Scirocco je taky bez nástupce, ostatní se ani nesnaží, a Ford radši doveze Mustanga.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 02. 2019 19:42

V Evrope prevlada macho pohled a poptavka. MX apod je auto pro chlapy, co si nepotrebuji nic dokazovat, natoz ujistovat se o sve muznosti, kterou stale vice a vice muzu podporuje chemii.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 02. 2019 08:56

u mna je sportove auto, ktore je lahke ma vyvazenu vahu, v zakrutach je ako doma .. nepotrebujem nato 500koni aby som jazdil sportovo , pri lahkom aute staci aj menej ako 180-200 .. dobrym prikladom je tomu corolla ae86 mala 112koni 1,6 a uplne to stacilo na sportovu jazdu .. a sportovym autom ju nerobil vykon ale jazdne vlastnosti .. napriklad vzdy dakujem ked vidim lsd dif v sportovom aute bez toho, by sa ani sportove auto nemalo robit

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 02. 2019 19:59

Sice pěkná hračka, ale má zásadní problém a tím je cena. Dát 800t., respektive 870t. (RF), za 135 kW se potenciálním zákazníkům nechce a já se jim vůbec nedivím. Je to holý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 21:25

MX-5 je nejprodávanějším roadsterem .

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 02. 2019 21:40

Sir_CHerokee: To jo, celých 45 ks za minulý rok, to je terno

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 02. 2019 22:55

Tak ne že by Česko bylo zrovna určujícím trhem . Roadster, co zrychluje na 100 za 6,5 sekundy a váží tunu je myslím úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 02. 2019 09:04

Sir_CHerokee: Však já také kritizuji pouze cenu, proti autu nemám ani popel Jednu dobu jsem byl krůček od objednávky.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 02. 2019 11:36

Jasně máš pravdu, rodinu v tom neodvezeš, na chatu nebo chalupu nic nepřepravíš, ale když se projedeš a jezdíš rád tak už víš proč. Proto si ji taky na příští rok plánuju. (teda pravda asi ne tuhle mandarinku)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A