mazda neni auto pro lidi co jedi knedlici,pro ty je ckoda!
Ty plasty jsou na hlavu. Vůbec nevím, proč tím kazit celkový stal karoserie. Navíc, já chci přijet do myčky, auto si umýt a ne se ještě starat o vyšisované hnusné plasty, které po umytí zešediví
Nevím, čemu se pořád divíte, Mazda už rezignovala na antikorozní ochranu, tak nacpe plasty všude, kde se dá..:-D Každopádně tyto velko-malé krámy na silnicích přibývají raketovým tempem, člověk aby pěkný sedan pohledal.. :-/
Takové názory jsou 100 let za opicema.
Nejsou, Mazda rezaví vesele dálhttps://www.hotcars.com/cars-that-are-rust-bucket... ...
Z toho mnozstva Mazd, co sme v rodine mali, nemala ani jedna problem s koroziou - od roku 1997.
Souhlas, u pravověrného off-roadu by to nevadilo, u takovéhoto ocucaného bonbónu to bude vypadat hnusně jak Fabia junior.
Obrovské nelakované plasty kolem kol a na prazích jsou jak pěst na oko a kola jsou pod tím plastem doslova ztracená vypadají jak 13".
Tak nám v tom označování udělali pěkný guláš. Proč ne CX4 který se logicky nabízí, ale nesmysně CX30? Nechápu.
Crossover Mazda CX-4 se už pěkně dlouho vyrábí, ale ne pro evropský trh. Je to docela hezké auto.
Mazdy su jednoznačne najkrajšie japonske auta.Vyzera super.
Na co mi je pribrzdovani vnejsiho kola?
Silná rozpačitost mne přepadla. Z trojky jsem byl unešen, tady jsem asi spíše zklamán.
Ty lemy ehm... No... Mohly byt uzsi... Uvidime live... Jinak nadherny auto...
Souhlas, plastové lemy (nelakované do barvy) jsou na SUV zpravidla nutné (viz. Karoq bez nich), ovšem tady to poněkud přešvihli opačným směrem...
Příště prosím ještě větší ty lemy blatníků.
Jo ty se fakt povedly, skoro jako svého času u Seatu Altea freetrack. Už nevěděli jak by ten pěkný design vylepšili, tak tam přidali ten ohavný černý plast.
A co torzka vzadu, bude?
Podla testov novej trojky torzka vzadu nie je najmensi problem."The Internet's concern over the new rear torsion beam suspension (as opposed to a multilink affair) may be misplaced; it never felt like we were dragging the rear wheels around, and neither potholes nor adverse camber seemed to confuse the car. "https://arstechnica.com/cars/2019/01/the-all-new-... ...
Jo to říkají všichni výrobci (a jim přisluhující novináři), v praxi se vždy ukázalo, že torzka nikdy nedokáže v komplexu vlastností fungovat stejně dobře jako víceprvek.
a) V tom clanku autor netvrdi, ze torzka jazdi ako multilink.b) Oznacit cloveka z ArsTechnica za 'prisluhujuceho novinara' moze len clovek, ktory nema ani sajnu o svete.
Torzka je základ každé správné značky.:-D
Tam bola nejaka medzera? Obidve sice pekne auta ale priestorovo velmi male.
Ta mezera je skoro 30 cm na délku. CX3 je mrňous, ale CX5 je na poměry třídy spíše větší, zajímalo by mě, jaké kompaktní suv bys označil za prostorově velké. Nová trojka má stejný rozvor jako CX5, takže tohle nové auto bude asi trochu kratší než CX5, zřejmě s menším místem na hlavu vzadu. Na druhou stranu v ní snad bude řidič sedět více jak v osobním autě. CX5 má trošku autobusový posez.
Jenže minimálně dealeri ji radi po bok tiguana a spol., jako kompakt je uvadena cx3. Osobně mam 193 a taky jsem mel velký problem se srovnat do cx5. Cloveka s 205 bych rad videl v tom sedet;-)
"zajímalo by mě, jaké kompaktní suv bys označil za prostorově velké"Právě, že asi žádné, proto je to "kompaktní". Kdo chce prostotrově velké SUV, tak musí přitlačit na šrajtofli a koupit něvo ve velikosti Q7 nebo podobně. To ale není kritika, to je vlastnost kompaktních aut (nejen SUV), že prostě nejsou velká, ale kompaktní :-)
Souhlas, CX-5 má tak krátký interiér, že se tam trochu vyšší Evropan nevejde za volant....
Kdybys řekl, že se ti to špatně řídí třeba kvůli loketní opěrce nebo že se ti blbě drží volant kvůli svému sklonu, to bych bral. Ale to cos napsal, to je čirý trolling.
Je to vlastní zkušenost! A to mám jen 192 cm, prostě se mi stehenní kosti do interiéru nevešly a to radši nekomentuju kvalitu a velikost sedadel....
Nemáš prostě tolik žrát ty tlustoprde. B-]
Ty sedačky...ty jsou fakt desny. A kousek od dorazu sedacky jsem sedel i ja...180cm
Nesouhlasím. Mám 205 cm a nemám problém s prostorem v CX-5
Tak to nechápu, resp. si to vůbec neumím představit...
Jednoduše. Přední sedačku vyhodíš a sedíš na zadní.
asi tak nějak (viz. Hightower v Police Academy) :-D
Mazda CX-30 je krasna aj interier aj exterier a specialne ocenujem normalnu pristrojovku. Skoda ze som kupil auto, okamzite by som si po nu zbehol.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.