Mazda má nový crossover. Hybridní CX-30 bude výplní mezi CX-3 a CX-5

37 komentářů

george
8. března • 16:47

mazda neni auto pro lidi co jedi knedlici,pro ty je ckoda!

george
8. března • 16:47

mazda neni auto pro lidi co jedi knedlici,pro ty je ckoda!

Doctor
6. března • 7:15

Ty plasty jsou na hlavu. Vůbec nevím, proč tím kazit celkový stal karoserie. Navíc, já chci přijet do myčky, auto si umýt a ne se ještě starat o vyšisované hnusné plasty, které po umytí zešediví

Roc
6. března • 16:48

Nevím, čemu se pořád divíte, Mazda už rezignovala na antikorozní ochranu, tak nacpe plasty všude, kde se dá..:-D Každopádně tyto velko-malé krámy na silnicích přibývají raketovým tempem, člověk aby pěkný sedan pohledal.. :-/

Anek
6. března • 18:43

Takové názory jsou 100 let za opicema.

.-.
7. března • 7:55
Joe Doe
7. března • 8:35

Z toho mnozstva Mazd, co sme v rodine mali, nemala ani jedna problem s koroziou - od roku 1997.

Vítek
6. března • 7:31

Souhlas, u pravověrného off-roadu by to nevadilo, u takovéhoto ocucaného bonbónu to bude vypadat hnusně jak Fabia junior.

DRS
5. března • 23:23

Obrovské nelakované plasty kolem kol a na prazích jsou jak pěst na oko a kola jsou pod tím plastem doslova ztracená vypadají jak 13".

verny
5. března • 22:13

Tak nám v tom označování udělali pěkný guláš. Proč ne CX4 který se logicky nabízí, ale nesmysně CX30? Nechápu.

Krabat
6. března • 6:30

Crossover Mazda CX-4 se už pěkně dlouho vyrábí, ale ne pro evropský trh. Je to docela hezké auto.

Peter
5. března • 20:58

Mazdy su jednoznačne najkrajšie japonske auta.Vyzera super.

P.
5. března • 20:20

Na co mi je pribrzdovani vnejsiho kola?

JK
5. března • 19:21

Silná rozpačitost mne přepadla. Z trojky jsem byl unešen, tady jsem asi spíše zklamán.

Assasin
5. března • 18:26

Ty lemy ehm... No... Mohly byt uzsi... Uvidime live... Jinak nadherny auto...

E15
5. března • 20:45

Souhlas, plastové lemy (nelakované do barvy) jsou na SUV zpravidla nutné (viz. Karoq bez nich), ovšem tady to poněkud přešvihli opačným směrem...

Karel
5. března • 16:57

Příště prosím ještě větší ty lemy blatníků.

verny
5. března • 18:01

Jo ty se fakt povedly, skoro jako svého času u Seatu Altea freetrack. Už nevěděli jak by ten pěkný design vylepšili, tak tam přidali ten ohavný černý plast.

Kryštof
5. března • 16:49

A co torzka vzadu, bude?

Joe Doe
6. března • 9:19

Podla testov novej trojky torzka vzadu nie je najmensi problem."The Internet's concern over the new rear torsion beam suspension (as opposed to a multilink affair) may be misplaced; it never felt like we were dragging the rear wheels around, and neither potholes nor adverse camber seemed to confuse the car. "https://arstechnica.com/cars/2019/01/the-all-new-... ...

Kryštof
7. března • 7:50

Jo to říkají všichni výrobci (a jim přisluhující novináři), v praxi se vždy ukázalo, že torzka nikdy nedokáže v komplexu vlastností fungovat stejně dobře jako víceprvek.

Joe Doe
7. března • 8:33

a) V tom clanku autor netvrdi, ze torzka jazdi ako multilink.
b) Oznacit cloveka z ArsTechnica za 'prisluhujuceho novinara' moze len clovek, ktory nema ani sajnu o svete.

Zelí
5. března • 17:44

Torzka je základ každé správné značky.:-D

rembaz
5. března • 16:31

Tam bola nejaka medzera? Obidve sice pekne auta ale priestorovo velmi male.

anonym
5. března • 17:30

Ta mezera je skoro 30 cm na délku. CX3 je mrňous, ale CX5 je na poměry třídy spíše větší, zajímalo by mě, jaké kompaktní suv bys označil za prostorově velké. Nová trojka má stejný rozvor jako CX5, takže tohle nové auto bude asi trochu kratší než CX5, zřejmě s menším místem na hlavu vzadu. Na druhou stranu v ní snad bude řidič sedět více jak v osobním autě. CX5 má trošku autobusový posez.

tom
6. března • 17:18

Jenže minimálně dealeri ji radi po bok tiguana a spol., jako kompakt je uvadena cx3. Osobně mam 193 a taky jsem mel velký problem se srovnat do cx5. Cloveka s 205 bych rad videl v tom sedet;-)

Marek71
6. března • 12:13

"zajímalo by mě, jaké kompaktní suv bys označil za prostorově velké"Právě, že asi žádné, proto je to "kompaktní". Kdo chce prostotrově velké SUV, tak musí přitlačit na šrajtofli a koupit něvo ve velikosti Q7 nebo podobně. To ale není kritika, to je vlastnost kompaktních aut (nejen SUV), že prostě nejsou velká, ale kompaktní :-)

E15
5. března • 16:54

Souhlas, CX-5 má tak krátký interiér, že se tam trochu vyšší Evropan nevejde za volant....

anonym
5. března • 17:43

Kdybys řekl, že se ti to špatně řídí třeba kvůli loketní opěrce nebo že se ti blbě drží volant kvůli svému sklonu, to bych bral. Ale to cos napsal, to je čirý trolling.

E15
5. března • 17:46

Je to vlastní zkušenost! A to mám jen 192 cm, prostě se mi stehenní kosti do interiéru nevešly a to radši nekomentuju kvalitu a velikost sedadel....

nathan
6. března • 21:12

Nemáš prostě tolik žrát ty tlustoprde. B-]

Moik
5. března • 21:42

Ty sedačky...ty jsou fakt desny. A kousek od dorazu sedacky jsem sedel i ja...180cm

Luboš
5. března • 17:36

Nesouhlasím. Mám 205 cm a nemám problém s prostorem v CX-5

E15
5. března • 17:48

Tak to nechápu, resp. si to vůbec neumím představit...

..-
5. března • 17:51

Jednoduše. Přední sedačku vyhodíš a sedíš na zadní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
5. března • 18:23

asi tak nějak (viz. Hightower v Police Academy) :-D

Stary pes
5. března • 16:16

Mazda CX-30 je krasna aj interier aj exterier a specialne ocenujem normalnu pristrojovku. Skoda ze som kupil auto, okamzite by som si po nu zbehol.

Doporučujeme

Články odjinud