Audi Q4 e-tron oficiálně: Další elektrické SUV Audi čekejte na konci roku 2020

Frankie  |  05. 03. 2019 17:37

A ty masovky které zachrání planetu a pořádně provětrají Temelín příjdou kdy? Zatím vidím jen auta pro horních 10 tisíc která horko těžko vykompenzují provoz jednoho dopravního Boeingu.

Odpovědět  |   | 
Kryštof  |  05. 03. 2019 18:51

Zapomeň, masovky nebudou, elektroauta budou pro horních 10 tisíc. a tím to zvadne, chudina rychlá chůze, běh, kolo, mastná tyč atp.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 03. 2019 19:50

Plebs bude brousit spalováky na víc mít nebude. Fosilní paliva se ještě výrazněji zdaní a z toho se bude platit rozšiřování superchargerů. Holt chudina musí boháčům to elektroježdění zadotovat, musí se na ně složit... národ sobě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 00:01

Plebs bude sdílet autonomní ubertaxi s omyvatelným interiérem. Vlastní autonomní elektroauto bude jen pro vyvolené (jen za parkovací místo se bude platit víc než je průměrný plat průměrného opičana), spalováky budou zakázané, neautonomní elektomobily budou taky zakázané. Stačí být jedním z vyvolených a bude vše OK

Opičan bez potřebného počtu bodů nebude mít nárok ani na ten uber a bude rád za elektrokoloběžku. V Číně už s tím začali

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 03. 2019 05:59

U nás to běží už dávno, banky mají hodnocení lidí a když máš dost kladných bodů, tak dostaneš půjčku a koloběžku si koupíš.

Odpovědět  |   | 
DRS  |  05. 03. 2019 23:57

Slyšel jsem, že kdo se bude chovat podle pravidel a získá ročně deset morálních kreditů, tak bude mít možnost zapsat se do pořadníku na elektrokolo.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 00:02

byls rychlejší

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2019 11:18

Celej Temelín se už 20 let vyváží do zahraničí za pakatel a to 2x. Zbytek produkce sežerou rafinérie a železnice. Až pohřbíme spalováky, můžem Temelín rovnou odstavit a nejen ten.

Česko je třetím největším vývozcem elektřiny v Evropě
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 03. 2019 08:26

argumentovat 4 roky starým článkem je fakt bída. Bez Temelínu jsme v čudu!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 09:34

Ty trubko těch 20 let už nevodpářeš, tak se nenaparuj jak sepice. Jediný co je v čudu je tvůj mozek. Postav si Temelín na zahradě, když ti tak schází

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 09:36

Žádnej Temelín nepotřebujem.

"Jak stále opakuje Šnobr, ČR fakticky nemusí příštích 15-20 let řešit zdroje elektřiny. Stačí někdy po roce 2030 začít s přechodem na OZE+plyn. Obojí se dá stavět úžasně rychle a OZE už budou ukrutně levné. Plynu bude více než dost, stačí pokračovat v zateplování budov."
37:08
https://video.aktualne.cz/dvtv/zive-vysoka-hra-o-ja... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2019 11:03

Bravo, Audi opět dokázalo že dokáže naroubovat vzhled spalováku i na elektrickou platformu MEB :))))
Bezradní dizajnéři skáčou jak předposraný kravaťáci pískaj. Rozkaz dne: nesmí to být hezčí než současný Audi spalovací popelnice abychom si nepodělali prodeje spalováků. K tomu masivnímu fejkovýmu chladiči bych prosil 4 masivní fejk výfuky s výrobníkem čmoudu, ať je iluze dokonalá.
Náskok díky technice! Zpátky ni vpřed! :)))

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 03. 2019 08:27

Co to je za módu ty obří tlamy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 09:38

Zoufalství dinosaurů. Tlamy, který nikam nevedou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A