Audi Q4 e-tron oficiálně: Další elektrické SUV Audi čekejte na konci roku 2020

Frankie  |  05. 03. 2019 17:37

A ty masovky které zachrání planetu a pořádně provětrají Temelín příjdou kdy? Zatím vidím jen auta pro horních 10 tisíc která horko těžko vykompenzují provoz jednoho dopravního Boeingu.

Odpovědět  |   | 
Kryštof  |  05. 03. 2019 18:51

Zapomeň, masovky nebudou, elektroauta budou pro horních 10 tisíc. a tím to zvadne, chudina rychlá chůze, běh, kolo, mastná tyč atp.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 03. 2019 19:50

Plebs bude brousit spalováky na víc mít nebude. Fosilní paliva se ještě výrazněji zdaní a z toho se bude platit rozšiřování superchargerů. Holt chudina musí boháčům to elektroježdění zadotovat, musí se na ně složit... národ sobě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 00:01

Plebs bude sdílet autonomní ubertaxi s omyvatelným interiérem. Vlastní autonomní elektroauto bude jen pro vyvolené (jen za parkovací místo se bude platit víc než je průměrný plat průměrného opičana), spalováky budou zakázané, neautonomní elektomobily budou taky zakázané. Stačí být jedním z vyvolených a bude vše OK

Opičan bez potřebného počtu bodů nebude mít nárok ani na ten uber a bude rád za elektrokoloběžku. V Číně už s tím začali

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 03. 2019 05:59

U nás to běží už dávno, banky mají hodnocení lidí a když máš dost kladných bodů, tak dostaneš půjčku a koloběžku si koupíš.

Odpovědět  |   | 
DRS  |  05. 03. 2019 23:57

Slyšel jsem, že kdo se bude chovat podle pravidel a získá ročně deset morálních kreditů, tak bude mít možnost zapsat se do pořadníku na elektrokolo.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 00:02

byls rychlejší

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2019 11:18

Celej Temelín se už 20 let vyváží do zahraničí za pakatel a to 2x. Zbytek produkce sežerou rafinérie a železnice. Až pohřbíme spalováky, můžem Temelín rovnou odstavit a nejen ten.

Česko je třetím největším vývozcem elektřiny v Evropě
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 03. 2019 08:26

argumentovat 4 roky starým článkem je fakt bída. Bez Temelínu jsme v čudu!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 09:34

Ty trubko těch 20 let už nevodpářeš, tak se nenaparuj jak sepice. Jediný co je v čudu je tvůj mozek. Postav si Temelín na zahradě, když ti tak schází

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 09:36

Žádnej Temelín nepotřebujem.

"Jak stále opakuje Šnobr, ČR fakticky nemusí příštích 15-20 let řešit zdroje elektřiny. Stačí někdy po roce 2030 začít s přechodem na OZE+plyn. Obojí se dá stavět úžasně rychle a OZE už budou ukrutně levné. Plynu bude více než dost, stačí pokračovat v zateplování budov."
37:08
https://video.aktualne.cz/dvtv/zive-vysoka-hra-o-ja... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2019 11:03

Bravo, Audi opět dokázalo že dokáže naroubovat vzhled spalováku i na elektrickou platformu MEB :))))
Bezradní dizajnéři skáčou jak předposraný kravaťáci pískaj. Rozkaz dne: nesmí to být hezčí než současný Audi spalovací popelnice abychom si nepodělali prodeje spalováků. K tomu masivnímu fejkovýmu chladiči bych prosil 4 masivní fejk výfuky s výrobníkem čmoudu, ať je iluze dokonalá.
Náskok díky technice! Zpátky ni vpřed! :)))

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 03. 2019 08:27

Co to je za módu ty obří tlamy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 09:38

Zoufalství dinosaurů. Tlamy, který nikam nevedou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A