Na autosalonu v Ženevě se ukazuje koncept Q4 e-tron, kompaktnější a stylovější sourozenec klasického Audi e-tron. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Na autosalonu v Ženevě se ukazuje koncept Q4 e-tron, kompaktnější a stylovější sourozenec klasického Audi e-tron. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept o délce 4,59 metru, šířce 1,90 metru, výšce 1,61 metru a rozvoru čítajícím 2,77 metru se vyznačuje klasickými designovými prvky moderních Audi. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept o délce 4,59 metru, šířce 1,90 metru, výšce 1,61 metru a rozvoru čítajícím 2,77 metru se vyznačuje klasickými designovými prvky moderních Audi. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Velkou mřížku na přídi nelze přehlédnout a její tvary na bocích doplňují Matrix-LED světlomety. Současný designový jazyk potvrzuje i LED panel zadních svítilen zahrnující celou šířku zádě. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Velkou mřížku na přídi nelze přehlédnout a její tvary na bocích doplňují Matrix-LED světlomety. Současný designový jazyk potvrzuje i LED panel zadních svítilen zahrnující celou šířku zádě. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Q4 e-tron pochopitelně využívá nejnovější modulární platformu MEB koncernu VW. Elektromotory má model na obou nápravách, tudíž je zajištěn pohon všech kol. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Q4 e-tron pochopitelně využívá nejnovější modulární platformu MEB koncernu VW. Elektromotory má model na obou nápravách, tudíž je zajištěn pohon všech kol. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Podle Audi je však po většinu času preferován pohon zadních kol. Elektromotor vzadu produkuje výkon 150 kW (204 koní), vpředu poté 75 kW (102 koní) – systémový výkon je udávaných 225 kW (306 koní). | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Podle Audi je však po většinu času preferován pohon zadních kol. Elektromotor vzadu produkuje výkon 150 kW (204 koní), vpředu poté 75 kW (102 koní) – systémový výkon je udávaných 225 kW (306 koní). | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Bateriový modul klasicky uložen v podlaze má kapacitu 82 kWh a konceptu zaručuje dojezd přes 450 kilometrů (dle metodiky WLTP). | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Bateriový modul klasicky uložen v podlaze má kapacitu 82 kWh a konceptu zaručuje dojezd přes 450 kilometrů (dle metodiky WLTP). | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

S nevýkonnější nabíječkou je potom možné dobít baterie na 80 % jejich kapacity za přibližně 30 minut. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

S nevýkonnější nabíječkou je potom možné dobít baterie na 80 % jejich kapacity za přibližně 30 minut. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Interiér nakonec nevypadá příliš futuristicky, ačkoliv poměrně netradičně je řešený středový panel i tunel mezi sedačkami. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Interiér nakonec nevypadá příliš futuristicky, ačkoliv poměrně netradičně je řešený středový panel i tunel mezi sedačkami. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Středový panel je tak rozdělen do dvou částí, přičemž níže najdete odkládací prostor a dotykovou plochu jízdních režimů, zatímco výše se nachází 12,3palcolvý displej infotainmentu. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Středový panel je tak rozdělen do dvou částí, přičemž níže najdete odkládací prostor a dotykovou plochu jízdních režimů, zatímco výše se nachází 12,3palcolvý displej infotainmentu. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Před řidičem se samozřejmě nachází další displej a koncept je vybaven i velkým head-up displejem s funkcí rozšířené reality. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Před řidičem se samozřejmě nachází další displej a koncept je vybaven i velkým head-up displejem s funkcí rozšířené reality. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koukáme tedy na vizi dalšího řadového SUV, které pomalu a jistě rozšíří budoucí nabídku elektromobilů Audi. Automobilka potvrzuje, že produkční verzi Q4 e-tron začne vyrábět na konci roku 2020. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koukáme tedy na vizi dalšího řadového SUV, které pomalu a jistě rozšíří budoucí nabídku elektromobilů Audi. Automobilka potvrzuje, že produkční verzi Q4 e-tron začne vyrábět na konci roku 2020. | Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi

Koncept Audi Q4 e-tron | Zdroj: Audi

Koncept o délce 4,59 metru, šířce 1,90 metru, výšce 1,61 metru a rozvoru čítajícím 2,77 metru se vyznačuje klasickými designovými prvky moderních Audi. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi
Velkou mřížku na přídi nelze přehlédnout a její tvary na bocích doplňují Matrix-LED světlomety. Současný designový jazyk potvrzuje i LED panel zadních svítilen zahrnující celou šířku zádě. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi
Q4 e-tron pochopitelně využívá nejnovější modulární platformu MEB koncernu VW. Elektromotory má model na obou nápravách, tudíž je zajištěn pohon všech kol. | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi
Podle Audi je však po většinu času preferován pohon zadních kol. Elektromotor vzadu produkuje výkon 150 kW (204 koní), vpředu poté 75 kW (102 koní) – systémový výkon je udávaných 225 kW (306 koní). | Koncept Audi Q4 e-tron Zdroj: Audi
23
Fotogalerie

Audi Q4 e-tron oficiálně: Další elektrické SUV Audi čekejte na konci roku 2020

Audi již oficiálně uvádí vizi dalšího přírůstku do svého portfolia elektromobilů a přesněji elektrických SUV.

Německá automobilka nechce ztrácet čas na poli elektrifikace a po nedávném uvedení SUV e-tron do prodeje a představení konceptu čtyřdveřového „kupé“ e-tron GT se již chystá představit další budoucí elektrický model. Na autosalonu v Ženevě se tedy ukazuje koncept Q4 e-tron, kompaktnější a stylovější sourozenec klasického e-tronu.

Koncept o délce 4,59 metru, šířce 1,90 metru, výšce 1,61 metru a rozvoru čítajícím 2,77 metru se vyznačuje klasickými designovými prvky moderních Audi. Velkou mřížku na přídi nelze přehlédnout a její tvary na bocích doplňují Matrix-LED světlomety. Současný designový jazyk potvrzuje i LED panel zadních svítilen zahrnující celou šířku zádě.

Interiér nakonec nevypadá příliš futuristicky, ačkoliv poměrně netradičně je řešený středový panel i tunel mezi sedačkami. Středový panel je tak rozdělen do dvou částí, přičemž níže najdete odkládací prostor a dotykovou plochu jízdních režimů, zatímco výše se nachází 12,3palcolvý displej infotainmentu. Před řidičem se samozřejmě nachází další displej a koncept je vybaven i velkým head-up displejem s funkcí rozšířené reality.

Q4 e-tron pochopitelně využívá nejnovější modulární platformu MEB koncernu VW. Elektromotory má model na obou nápravách, tudíž je zajištěn pohon všech kol. Podle Audi je však po většinu času preferován pohon zadních kol. Elektromotor vzadu produkuje výkon 150 kW (204 koní), vpředu poté 75 kW (102 koní) – systémový výkon je udávaných 225 kW (306 koní).

Bateriový modul klasicky uložen v podlaze má kapacitu 82 kWh a konceptu zaručuje dojezd přes 450 kilometrů (dle metodiky WLTP). S nevýkonnější nabíječkou je potom možné dobít baterie na 80 % jejich kapacity za přibližně 30 minut.

Koukáme tedy na vizi dalšího řadového SUV, které pomalu a jistě rozšíří budoucí nabídku elektromobilů Audi. Automobilka potvrzuje, že produkční verzi Q4 e-tron začne vyrábět na konci roku 2020. Do roku 2025 se však máme dočkat nabídky 12 plně elektrický vozů v nabídce značky po celém světě.   

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud