Koncept pojmenovaný DaVinci zaujme na přídi rozměrnou maskou s integrovaným aerodynamickým průduchem. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Koncept pojmenovaný DaVinci zaujme na přídi rozměrnou maskou s integrovaným aerodynamickým průduchem. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Z profilu jsou poté tvary GT poměrně elegantní, což neplatí o zádi, na které naleznete velký difuzor a vestavěný spoiler. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Z profilu jsou poté tvary GT poměrně elegantní, což neplatí o zádi, na které naleznete velký difuzor a vestavěný spoiler. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Posledním party trikem DaVinci je pár rozměrných, nahoru se otevírajících dveří ve stylu starého Mercedesu 300SL Gullwing. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Posledním party trikem DaVinci je pár rozměrných, nahoru se otevírajících dveří ve stylu starého Mercedesu 300SL Gullwing. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Podle britského Autocaru však nemá sám Italdesign v plánu model uvést do produkce. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Podle britského Autocaru však nemá sám Italdesign v plánu model uvést do produkce. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Měl by totiž fungovat jako základ pro využití jinými automobilkami, a to s minimálními změnami na konstrukci. V budoucnu by se tedy výtvoru italského studia mohla některá větší či menší značka uchytit. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Měl by totiž fungovat jako základ pro využití jinými automobilkami, a to s minimálními změnami na konstrukci. V budoucnu by se tedy výtvoru italského studia mohla některá větší či menší značka uchytit. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Interiér je čtyřmístný a působí minimalistickým, avšak komfortním dojmem. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Interiér je čtyřmístný a působí minimalistickým, avšak komfortním dojmem. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Nesmí zde chybět řada displejů včetně digitální přístrojové desky. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Nesmí zde chybět řada displejů včetně digitální přístrojové desky. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Dotykové plochy ovladačů se mimochodem nacházejí také na volantu a některá tlačítka jsou navíc zabudována pod polstrování Alcantarou. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign

Dotykové plochy ovladačů se mimochodem nacházejí také na volantu a některá tlačítka jsou navíc zabudována pod polstrování Alcantarou. | Italdesign DaVinci | Zdroj: Italdesign

Z profilu jsou poté tvary GT poměrně elegantní, což neplatí o zádi, na které naleznete velký difuzor a vestavěný spoiler. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign
Posledním party trikem DaVinci je pár rozměrných, nahoru se otevírajících dveří ve stylu starého Mercedesu 300SL Gullwing. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign
Podle britského Autocaru však nemá sám Italdesign v plánu model uvést do produkce. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign
Měl by totiž fungovat jako základ pro využití jinými automobilkami, a to s minimálními změnami na konstrukci. V budoucnu by se tedy výtvoru italského studia mohla některá větší či menší značka uchytit. | Italdesign DaVinci Zdroj: Italdesign
8
Fotogalerie

Italdesign předvede v Ženevě koncept luxusního GT s obřími „Gullwing“ dveřmi

Italské designové studio do ženevy nakonec nepřiveze nový supersport. Dřívější upoutávky totiž doopravdy lákaly na příchod konceptu luxusního GT.

Italdesign vypustil na konci ledna do světa upoutávku na svůj nový počin, jehož výstavní premiéru rozjede už za pár dní na autosalonu v Ženevě. Co se ovšem zprvu zdálo jako detaily supersportu s velkým křídlem, jsou nakonec křivky agresivně tvarovaného GT s obřími „Gullwing“ dveřmi.

Koncept pojmenovaný DaVinci zaujme na přídi rozměrnou maskou s integrovaným aerodynamickým průduchem. Z profilu jsou poté tvary GT poměrně elegantní, což neplatí o zádi, na které naleznete velký difuzor a vestavěný spoiler. Posledním party trikem DaVinci je pár rozměrných, nahoru se otevírajících dveří ve stylu starého Mercedesu 300SL Gullwing.

Interiér je nicméně čtyřmístný a působí minimalistickým, avšak komfortním dojmem. Nesmí zde chybět řada displejů včetně digitální přístrojové desky. Dotykové plochy ovladačů se mimochodem nacházejí také na volantu a některá tlačítka jsou navíc zabudována pod polstrování Alcantarou.

Podle britského Autocaru však nemá sám Italdesign v plánu model uvést do produkce. Měl by totiž fungovat jako základ pro využití jinými automobilkami, a to s minimálními změnami na konstrukci. V budoucnu by se tedy výtvoru italského studia mohla některá větší či menší značka uchytit.

DaVinci je přitom koncipováno pro zabudování tradičnějšího spalovacího ústrojí nebo čistě elektrické techniky. Jelikož studio Italdesign patří do rukou koncernu VW, není divu, že teoretickou motorizací je například známý dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec, který dnes používají i značky jako Porsche a Lamborghini.  

Ženevský autosalon startuje novinářskými dny již v úterý 5. března 2019.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud