Tata Altroz chce zabodovat. Indický hatchback přijíždí i jako elektromobil

11 komentářů

bzzz
12. března • 19:34

Co crash test?

mpolan
13. března • 7:45

Na crashtesty je v poslední době specialistou spíš Fiat a jeho prehistorická modelová nabídka.

BB
12. března • 20:25

Ale no tak, koho by to zajímalo, že kvůli nedostatečně viditelnei označeným úchytům Isofix, ztratí auto hvězdu a další za špatnou ochranu chodců a další za nějaký ne moc dulezity elektronický systém. No a rázem kvůli třem blbostem má jen dvě hvězdy.

Mirek
12. března • 20:54

Tak si kup nějaké kvalitní auto Tata, třeba tě to vědomí, že tam chybí jen nějaké cinkrlátko ochrání.
https://www.youtube.com/watch...
Nebo, že by tam toho chybělo více?

Na to, že Tata vlastní špičkové automobilky, tak auta značky Tata nestojí za psí štěk. Tohle mne designem také neuchvátilo a jakpak dopadne crash test.

BB
12. března • 22:57

Jste z těch crashtestu nějak prodělání, co je mi platné, že by tohle auto dostalo i 5* když mě nějaké hovado v X5 a podobně nabourá? To jako když bude mít city go 5* tak můžu být v klidu?

Mirek
13. března • 6:02

Nikdo ti nebrání zabít se v autě při rychlosti někde kolem 60 km/hod, když využiješ služeb aut Tata.

Zelí
12. března • 23:07

Když vidíš x5 máš jistotu, že tam jede nějaké hovado. Taky informace, která má nějakou hodnotu.

JirkaX
12. března • 22:02

Tata kaput natotata.

BB
12. března • 23:01

To jsem si mohl myslet a co má Nano společného s tímhle autem? Felicie by taky nedopadla zrovna nejlépe!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
13. března • 6:36

Ta moje reakce se týkala toho videa.

Joystick
12. března • 22:50

Přes veškerá negativa, která o značce Tata kolují, bych chtěl vědět prodejní cenu toho elektromobilu. (Samozřejmě taky reálný (REÁLNÝ!) dojezd...). Když bude nízká cena a slušný (aspoň 250km dojezd), mohlo by to trochu rozhýbat trh s elektromobily. Kdo si může koupit Teslu za mega? A fauvé up! je sice laciný, ale malý a i když máte zatraceně lehkou nohu, tak elektrony ubývají přímo ďábelským tempem. K čemu elektromobil, když s ním na jedno nabití najedete 60 km a pak zase na mnoho hodin do nabíječky...

Doporučujeme

Články odjinud