Design modelu je už trochu střídmější, i když stále vypadá poměrně futuristicky a jednoduše se zahlazenými klikami dveří, kamerkami místo zrcátek (ty máme čekat i v produkci) a dvoubarevným, černobílým tónováním celé karoserie. | Honda E Prototype Zdroj: Honda

Design modelu je už trochu střídmější, i když stále vypadá poměrně futuristicky a jednoduše se zahlazenými klikami dveří, kamerkami místo zrcátek (ty máme čekat i v produkci) a dvoubarevným, černobílým tónováním celé karoserie. | Honda E Prototype | Zdroj: Honda

Výrazná jsou kruhová LED světla vpředu i vzadu, přičemž ozářena jsou u prototypu i loga Hondy. | Honda E Prototype Zdroj: Honda

Výrazná jsou kruhová LED světla vpředu i vzadu, přičemž ozářena jsou u prototypu i loga Hondy. | Honda E Prototype | Zdroj: Honda

K technice zatím Honda dodává pouze informace o elektromotoru pohánějícím zadní kola a možný dojezd na jedno nabití přes 200 km. Nabití do 80% kapacity by mělo zabrat jen 30 minut. | Honda E Prototype Zdroj: Honda

K technice zatím Honda dodává pouze informace o elektromotoru pohánějícím zadní kola a možný dojezd na jedno nabití přes 200 km. Nabití do 80% kapacity by mělo zabrat jen 30 minut. | Honda E Prototype | Zdroj: Honda

Na interiér prototypu již automobilka lákala dříve. Minimalistický přístup je tak dosažen rozsáhlým použitím displejů po celé délce palubní desky včetně obrazovek kamerových zrcátek. | Honda E Prototype Zdroj: Honda

Na interiér prototypu již automobilka lákala dříve. Minimalistický přístup je tak dosažen rozsáhlým použitím displejů po celé délce palubní desky včetně obrazovek kamerových zrcátek. | Honda E Prototype | Zdroj: Honda

Honda tvrdí, že prostředí interiéru má vyvolávat pocit obývacího pokoje. Moderní techniku tak doplňuje imitace dřevěného obložení a pohodlně vypadající textilní potahy sedaček. | Honda E Prototype Zdroj: Honda

Honda tvrdí, že prostředí interiéru má vyvolávat pocit obývacího pokoje. Moderní techniku tak doplňuje imitace dřevěného obložení a pohodlně vypadající textilní potahy sedaček. | Honda E Prototype | Zdroj: Honda

S uvedením produkční verze E Prototypu počítá Honda na konec letošního roku. | Honda E Prototype Zdroj: Honda

S uvedením produkční verze E Prototypu počítá Honda na konec letošního roku. | Honda E Prototype | Zdroj: Honda

Více podrobností o malém elektromobilu pro Evropu se určitě dozvíme na ženevském autosalonu, který startuje již 5. března. | Honda E Prototype Zdroj: Honda

Více podrobností o malém elektromobilu pro Evropu se určitě dozvíme na ženevském autosalonu, který startuje již 5. března. | Honda E Prototype | Zdroj: Honda

Výrazná jsou kruhová LED světla vpředu i vzadu, přičemž ozářena jsou u prototypu i loga Hondy. | Honda E Prototype Zdroj: Honda
K technice zatím Honda dodává pouze informace o elektromotoru pohánějícím zadní kola a možný dojezd na jedno nabití přes 200 km. Nabití do 80% kapacity by mělo zabrat jen 30 minut. | Honda E Prototype Zdroj: Honda
Na interiér prototypu již automobilka lákala dříve. Minimalistický přístup je tak dosažen rozsáhlým použitím displejů po celé délce palubní desky včetně obrazovek kamerových zrcátek. | Honda E Prototype Zdroj: Honda
Honda tvrdí, že prostředí interiéru má vyvolávat pocit obývacího pokoje. Moderní techniku tak doplňuje imitace dřevěného obložení a pohodlně vypadající textilní potahy sedaček. | Honda E Prototype Zdroj: Honda
7
Fotogalerie

Honda E Prototype předpovídá malý elektromobil pro Evropu. Má pohon zadních kol!

Stále nekoukáme na produkční verzi, svůj malý elektromobil nám tak Honda ukazuje již v plné kráse alespoň jako nadějný prototyp.

Na malý elektromobil určený pro evropský trh nás Honda láká již takřka produkční verzí dřívějšího konceptu Urban EV. V Ženevě se tak ukáže další krok v evoluci nazvaný jako Honda E Prototype, který předpovídá konečné vzezření a schopnosti městského vozítka.  

Design modelu je už trochu střídmější, i když stále vypadá poměrně futuristicky a jednoduše se zahlazenými klikami dveří, kamerkami místo zrcátek (ty máme čekat i v produkci) a dvoubarevným, černobílým tónováním celé karoserie. Výrazná jsou kruhová LED světla vpředu i vzadu, přičemž ozářena jsou u prototypu i loga Hondy.

Nabíjecí port je umístěn uprostřed přední kapoty pro dobrý přístup z obou stran. Zástrčka je vybavena osvětlením a kontrolkou zobrazující stav nabíjení. K technice zatím Honda dodává pouze informace o elektromotoru pohánějícím zadní kola a možný dojezd na jedno nabití přes 200 km. Nabití do 80% kapacity by mělo zabrat jen 30 minut.

Na interiér prototypu již automobilka lákala dříve. Minimalistický přístup je tak dosažen rozsáhlým použitím displejů po celé délce palubní desky včetně obrazovek kamerových zrcátek (i středové zrcátko je digitální). Honda tvrdí, že prostředí interiéru má vyvolávat pocit obývacího pokoje. Moderní techniku tak doplňuje imitace dřevěného obložení a pohodlně vypadající textilní potahy sedaček.

S uvedením produkční verze E Prototypu počítá Honda na konec letošního roku. Více podrobností o malém elektromobilu pro Evropu se určitě dozvíme na ženevském autosalonu, který startuje již 5. března.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud