Ferrari F8 Tributo oficiálně: Novinka má nejsilnější osmiválec Ferrari všech dob

7 komentářů

Marex
2. března • 1:46

Modelové označení C5 by měl Citroen u tohoto výtvoru raději uložit do šuplíku a tomuhle dát název jiný, aby to tomu názvu C5 nedělalo spíše ostudu.

R
28. února • 14:10

a kde to ma fofr klacek? 😁

Jig
28. února • 15:45

k čemu by asi tak byl při zrychlení z 0-100 za 2,9s

Luise
28. února • 16:00

No, aby to bylo 4,2 s přece ne ?

jogurt
28. února • 14:08

Tady je (na rozdíl od Globusu, kde tohle heslo vymysleli) svět ještě normální.:-)

Cimbál
28. února • 16:48

Po stránce designu ano, po stránce techniky ne. Přeplňováním u 488 totálně pohřbili perfektní 458 a nyní v té prasečině pokračují.

E15
1. března • 21:05

to je sice trochu pravda, ale pokud kupující Číňané a spol. vybírají podle cifer v katalozích, tak holt neměli jinou možnost....

Doporučujeme

Články odjinud