Evropské Auto roku 2019: O vítězství se popral sporťák s elektromobilem

kj  |  04. 03. 2019 16:11

taková s*** , holt evropa no..

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  04. 03. 2019 18:11

Mysleme si o elektromobilech cokoli, ale i-pace je velice vydařené auto, daleko lepší než Tesla, levnější a kvalitnější. A budiž novinářům přičteno k dobru, že konečně po letech pominuli sociální aspekt a jde o techniku, design a kvalitu. To tu 20let nebylo.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  04. 03. 2019 16:16

hlavně, že se neumístnil žádný hnůj z Boleslavi !!!

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 16:27

Já sem teda doufal v poloracionální volbu - v Peugeot 508, ale zklamán nejsem. I když tyhle ankety mají poměrně malou výpovědní hodnotu, nebo možná právě proto, jsem rád, že vítězem není nějaká úplná "obyčejnost", to už by byla zbytečná společenská rezignace i tam, kde ji není třeba.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  04. 03. 2019 17:24

508 vyhrala na SR.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 18:16

U nás "bohužel" Focus, ale po čtyřech škodovkách se nedalo očekávat, že se trend lidové volby nějak změní. Nicméně na národní úrovni mi to nevadí, ale za celou Evropu by takový vítěz byl poměrně nedůstojný.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  04. 03. 2019 16:32

Moje umiestnenie.1.miesto.Mercedes A 2.miesto.Ford Focus 3.miesto.Kia Ceed a dalej Peugeot,Jaguar,Citroen a Alpine.Škoda že nevyhral Mercedes.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  04. 03. 2019 17:16

Taková tuctová srajda jako je Ačko? Když tak měla vyhrát A110.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  04. 03. 2019 17:36

Další malý klinček /hřebík/ do rakve spaľovákov... 👍🌼
Elektromobilo-fóbi všech zemí, polibte si pdel...😛

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  04. 03. 2019 19:13

myslel jste ne xxxfoby, ale xxxfily, že?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  04. 03. 2019 20:25

Kdyz o necem hlasujou vodbornici, tak to vzdycky stoji za to. Namatkou me napada osobnost roku dle casopisu Time za rok 1938

Odpovědět  |   | 
fogel  |  04. 03. 2019 17:54

Souhlas s pořadím, s vyjímkou 508. Ta se měla umístit za alpinou. Je vidět, že v porotě byli odborníci. Dva renaultí motory v nominaci /alpina,mercedes A/

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 03. 2019 18:35

I na této anketě je patrné, jak mediální voliéra novinářských papoušků skřehotá tak, jak přikazuje páníček, který jim sype do krmítek. Takže samozřejmě vítězí elektrokára. Já bych konečně chtěl vidět ten boom elektromobilů na silnici. Kde nic tu nic. Kolik prohlašovala Angela, že bude jezdit ve fašistánu elektroaut v roce 2020.... 1 milión. Houby s octem.
Ať se diskutéři odhalí, kdo má elektroauto. Myslím, že nikdo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 18:53

Doporučuji si pustit video. S každým dalším hlasujícím státem se pořadí přehazovalo. Nakonec překvapivě zůstala Alpinka a Jaguár. Jestli byli někteří novináři ovlivňováni nevím, ale ruku na srdce - každý by si vzal nějaké to všimné za to, že své favority začne řadit až od druhé pozice. Na druhou stranu Ceedu se prostě za rok prodá víc, než kdy Alpina vyrobí aut celkově a i ten iPace zatím nikomu klienty nebere. Je to takové "miss evropské auto", bez jakéhokoli reálného dopadu na automobil, či značku, a po téhle stránce to docela obstálo. Tohle je za mě nekonstruktivní napadání novinářů.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  04. 03. 2019 19:03

Pravděpodobně nikdo, ale chtěl bych. Není daleko doba,kdy fosilní paliva budou minulostí. Elektropohon je zatím nejreálnější. Skeptici prominou.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  04. 03. 2019 20:27

Na tyhle "chtel bych" uz dojelo automobilek... "poridil jsem", to je to, co se pocita.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  04. 03. 2019 21:43

No nebyt hodnoceni anglicanu, nema Jag sanci. Stacilo "si zajistit" jednu zemi, ktera mela 6 hodnoticich a je to doma... http://www.caroftheyear.org/winners/2019/voting-grid.php...

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 23:32

Španěláci zase vypráskli kolem 40b pro Ceed. Francouzi většinu nacpali Citroenu. Je škoda, že to nakonec nepadlo na tu Alpinu. Vyhlásit si autem roku sporťák a ještě "malosériový" by bylo vlastně docela sranda.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 03. 2019 07:43

Prý Evropské auto roku Taková trochu paralympiáda, ne?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A