Evropské Auto roku 2019: O vítězství se popral sporťák s elektromobilem

kj  |  04. 03. 2019 16:11

taková s*** , holt evropa no..

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  04. 03. 2019 18:11

Mysleme si o elektromobilech cokoli, ale i-pace je velice vydařené auto, daleko lepší než Tesla, levnější a kvalitnější. A budiž novinářům přičteno k dobru, že konečně po letech pominuli sociální aspekt a jde o techniku, design a kvalitu. To tu 20let nebylo.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  04. 03. 2019 16:16

hlavně, že se neumístnil žádný hnůj z Boleslavi !!!

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 16:27

Já sem teda doufal v poloracionální volbu - v Peugeot 508, ale zklamán nejsem. I když tyhle ankety mají poměrně malou výpovědní hodnotu, nebo možná právě proto, jsem rád, že vítězem není nějaká úplná "obyčejnost", to už by byla zbytečná společenská rezignace i tam, kde ji není třeba.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  04. 03. 2019 17:24

508 vyhrala na SR.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 18:16

U nás "bohužel" Focus, ale po čtyřech škodovkách se nedalo očekávat, že se trend lidové volby nějak změní. Nicméně na národní úrovni mi to nevadí, ale za celou Evropu by takový vítěz byl poměrně nedůstojný.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  04. 03. 2019 16:32

Moje umiestnenie.1.miesto.Mercedes A 2.miesto.Ford Focus 3.miesto.Kia Ceed a dalej Peugeot,Jaguar,Citroen a Alpine.Škoda že nevyhral Mercedes.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  04. 03. 2019 17:16

Taková tuctová srajda jako je Ačko? Když tak měla vyhrát A110.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  04. 03. 2019 17:36

Další malý klinček /hřebík/ do rakve spaľovákov... 👍🌼
Elektromobilo-fóbi všech zemí, polibte si pdel...😛

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  04. 03. 2019 19:13

myslel jste ne xxxfoby, ale xxxfily, že?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  04. 03. 2019 20:25

Kdyz o necem hlasujou vodbornici, tak to vzdycky stoji za to. Namatkou me napada osobnost roku dle casopisu Time za rok 1938

Odpovědět  |   | 
fogel  |  04. 03. 2019 17:54

Souhlas s pořadím, s vyjímkou 508. Ta se měla umístit za alpinou. Je vidět, že v porotě byli odborníci. Dva renaultí motory v nominaci /alpina,mercedes A/

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 03. 2019 18:35

I na této anketě je patrné, jak mediální voliéra novinářských papoušků skřehotá tak, jak přikazuje páníček, který jim sype do krmítek. Takže samozřejmě vítězí elektrokára. Já bych konečně chtěl vidět ten boom elektromobilů na silnici. Kde nic tu nic. Kolik prohlašovala Angela, že bude jezdit ve fašistánu elektroaut v roce 2020.... 1 milión. Houby s octem.
Ať se diskutéři odhalí, kdo má elektroauto. Myslím, že nikdo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 18:53

Doporučuji si pustit video. S každým dalším hlasujícím státem se pořadí přehazovalo. Nakonec překvapivě zůstala Alpinka a Jaguár. Jestli byli někteří novináři ovlivňováni nevím, ale ruku na srdce - každý by si vzal nějaké to všimné za to, že své favority začne řadit až od druhé pozice. Na druhou stranu Ceedu se prostě za rok prodá víc, než kdy Alpina vyrobí aut celkově a i ten iPace zatím nikomu klienty nebere. Je to takové "miss evropské auto", bez jakéhokoli reálného dopadu na automobil, či značku, a po téhle stránce to docela obstálo. Tohle je za mě nekonstruktivní napadání novinářů.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  04. 03. 2019 19:03

Pravděpodobně nikdo, ale chtěl bych. Není daleko doba,kdy fosilní paliva budou minulostí. Elektropohon je zatím nejreálnější. Skeptici prominou.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  04. 03. 2019 20:27

Na tyhle "chtel bych" uz dojelo automobilek... "poridil jsem", to je to, co se pocita.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  04. 03. 2019 21:43

No nebyt hodnoceni anglicanu, nema Jag sanci. Stacilo "si zajistit" jednu zemi, ktera mela 6 hodnoticich a je to doma... http://www.caroftheyear.org/winners/2019/voting-grid.php...

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 03. 2019 23:32

Španěláci zase vypráskli kolem 40b pro Ceed. Francouzi většinu nacpali Citroenu. Je škoda, že to nakonec nepadlo na tu Alpinu. Vyhlásit si autem roku sporťák a ještě "malosériový" by bylo vlastně docela sranda.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 03. 2019 07:43

Prý Evropské auto roku Taková trochu paralympiáda, ne?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 20 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 149 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A