Evropská Kia e-Soul detailněji: Má až 204 koní a dojezd 452 kilometrů

6 komentářů

skodafil
28. února • 14:08

Univerzalni pravidlo: spotreba elektromobilu je okolo 20 kWh / 100 km. Skutecny dojezd si kazdy spocte sam podle kapacity baterii. Udavana hausnumera to ale veru nejsou.

E15
1. března • 0:29

právě že některé auto má spotřebu 15 kWh/100km a jiné třeba i 25 kWh/100 km... Není mi přitom moc jasné, co ty rozdíly způsobuje... (v podstatě by měla mít hlavní vliv aerodynamika, hmotnost už méně a účinnost pohonného ústrojí by snad měli mít všichni vychytanou k dokonalosti (po těch 150ti letech vývoje elektromotorů))

R2
1. března • 13:38

Roli bude hrat i ucinnost rekuperace(nebo jeji nastaveni) a pozadavky na rychlost brzdeni behem testu, vetsina oficialnich metodik navic pracuje se spotrebou ze zasuvky, takze hraje roli i ucinnost dobijecky, take zalezi, jaky je zvolen prevod, ani po 150 letech vyvoje nefunguji elektromotory tak, ze by nezalezelo napriklad na zatizeni nebo na otackach a rozdil v tom, zda elekromotor toci 1500 nebo 3000 otacek muze byt znacny.

R2
28. února • 21:16

Tohle je hopsadlo do mesta, tam bude mit relativne malou spotrebu a slusny dojezd, jen je otazkou, zda nekdo na poskakovani po meste vyzaduje 400 km a vice. Na dalnici bych spotreby radeji snad ani nechtel videt, to auto je krabice a to se ve vyssich rychlostech krute vymsti.

Mariuss
28. února • 19:23

Mozna v zime. V lete spis 15 na sto...

Petr Vaněk
28. února • 16:21

to je fuk, je to povoz na pikaču :-D

Doporučujeme

Články odjinud