Evropská Kia e-Soul detailněji: Má až 204 koní a dojezd 452 kilometrů

skodafil  |  28. 02. 2019 14:08

Univerzalni pravidlo: spotreba elektromobilu je okolo 20 kWh / 100 km. Skutecny dojezd si kazdy spocte sam podle kapacity baterii. Udavana hausnumera to ale veru nejsou.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  28. 02. 2019 16:21

to je fuk, je to povoz na pikaču

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  28. 02. 2019 19:23

Mozna v zime. V lete spis 15 na sto...

Odpovědět  |   | 
R2  |  28. 02. 2019 21:16

Tohle je hopsadlo do mesta, tam bude mit relativne malou spotrebu a slusny dojezd, jen je otazkou, zda nekdo na poskakovani po meste vyzaduje 400 km a vice. Na dalnici bych spotreby radeji snad ani nechtel videt, to auto je krabice a to se ve vyssich rychlostech krute vymsti.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 03. 2019 00:29

právě že některé auto má spotřebu 15 kWh/100km a jiné třeba i 25 kWh/100 km... Není mi přitom moc jasné, co ty rozdíly způsobuje... (v podstatě by měla mít hlavní vliv aerodynamika, hmotnost už méně a účinnost pohonného ústrojí by snad měli mít všichni vychytanou k dokonalosti (po těch 150ti letech vývoje elektromotorů))

Odpovědět  |   | 
R2  |  01. 03. 2019 13:38

Roli bude hrat i ucinnost rekuperace(nebo jeji nastaveni) a pozadavky na rychlost brzdeni behem testu, vetsina oficialnich metodik navic pracuje se spotrebou ze zasuvky, takze hraje roli i ucinnost dobijecky, take zalezi, jaky je zvolen prevod, ani po 150 letech vyvoje nefunguji elektromotory tak, ze by nezalezelo napriklad na zatizeni nebo na otackach a rozdil v tom, zda elekromotor toci 1500 nebo 3000 otacek muze byt znacny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A