Elektrický Polestar 2 má datum premiéry. Ukáže se ještě před Ženevou

Švédská značka pod křídly Volva se již chystá k premiéře svého druhého modelu, vytahuje na světlo další upoutávku a potvrzuje datum oficiálního odhalení.

Po hybridním kupé s jednoduchým označením 1 se švédský Polestar chystá k předvedení svého druhého modelu, pochopitelně s číslovkou 2. Dočkáváme se tedy další upoutávky, která již detailněji ukazuje záď čistě elektrického čtyřdveřového „fastbacku“. A kromě toho nám značka potvrzuje, že světové premiéry se vůz dočká již 27. února.

Přestože tedy Polestar svou novinku přiveze na březnový autosalon v Ženevě, veřejnosti se elektromobil ukáže o pár dní dříve, a to v rámci on-line premiéry, jejíž přenos bude probíhat v prostorách vedení automobilky ve švédském Göteborgu. Digitálním formátem a domácími prostory chce mimochodem výrobce redukovat svou uhlíkovou stopu.

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Což samozřejmě k představení „čistého“ elektromobilu jaksi ladí. Detaily o technice vozu už přitom víme. Na rozdíl od „jedničky“ Polestar 2 nevyužije hybridní techniku, ale místo toho přijede s plně elektrickým ústrojím. Výrobce již nyní potvrzuje výkon zhruba 294 kW (400 koní) a bateriový modul zajišťující dojezd na jedno nabití okolo 483 kilometrů.

Stejně jako z minulých fotek je pak zřejmé, že si model ponechá čistý a elegantní design již představený u Polestaru 1, bude vybavený rozměrnou panoramatickou střechou a na zádi bude nejvýraznějším prvkem dlouhá lišta LED osvětlení.

Volvo ukončí výrobu hatchbacku V40. Nahradí jej novým crossoverem?

Volvo ukončí výrobu hatchbacku V40. Nahradí jej novým crossoverem?

A také známe přibližnou cenovou hladinu nového elektromobilu. Očekávat máme podobnou částku, kterou nyní dáte za základní Teslu Model 3, tedy asi kolem 1 milionu korun. Polestar chce nakonec svůj elektromobil nabízet i formou předplatného, respektive „pronájmu“. Klasické zakoupení a vlastnění vozu bude ale zájemcům poskytovat rovněž.

Polestar 2 se tedy ukáže rovněž na letošním autosalonu v Ženevě, který startuje novinářskými dny 5. března.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků