Bugatti něco chystá na Ženevu. Půjde o Piëchův ojedinělý supersport?

Vznikly pouze 4 kusy a jde o jedny z nejkrásnějších automobilů na planetě. A Bugatti se o nich v poslední době nějak nápadně zmiňuje.

Ohledně nových vozů francouzské značky Bugatti se toho v poslední době moc neví. Jako poslední vyplynula na povrch informace Stephana Winkelmanna, který popřel, že by automobilka postavila SUV. Prý se prostě nehodí k historii automobilky, s čímž souhlasíme.

Co ale dává mnohem větší smysl, je další lahůdka, kterou podle všeho v Bugatti právě vaří. Internetem totiž nedávno prolétlo několik videí od samotné automobilky. Šlo o jakési střípky, které se točily okolo zřejmě nejdůležitějšího modelu, Bugatti 57 SC Atlantic, z pera Jeana Bugattiho.

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Tyto vozy vznikly pouze čtyři a jsou přísně střeženým artiklem motoristického světa. Krátké upoutávky nám představily jejich původ a historii. Další informace jsme však až doposud neměli. Včera se však na oficiálních facebookových stránkách automobilky objevila skica se vzkazem: „57 SC Atlantic od Jeana Bugattiho nemůžeme znovu postavit. Co ale myslíte? Dokážeme jeho designový jazyk přetlumočit do 21. století?“

Bugatti slaví 110 let. Speciální Chiron odkazuje na rodnou Francii

Bugatti slaví 110 let. Speciální Chiron odkazuje na rodnou Francii

Kromě toho, že se na ženevském autosalonu ukáže výroční edice Bugatti Chiron, oslavující 110 let automobilky, nás tak zřejmě čeká i zcela nové a unikátní auto. Otázkou však zůstává, co to bude. Předmětem diskuze může být drb, že si Ferdinand Piëch, bývalý předseda představenstva Volkswagenu, zaplatil 18 milionů eur, aby mu Bugatti postavilo unikátní supersport jen a jen pro něj.

Že by si ale nechal postavit znovu Atlantic je nepravděpodobné. Na to by mu totiž ani takové množství peněz nestačilo. Zdali jde opravdu o Piëchovo auto, nebo pro nás v Bugatti nachystali zcela nové auto, zatím nemůžeme říct. Vše se dozvíme až 5. března. Skvost 57 SC Atlantic si můžete prohlédnout nahoře v galerii, stejně jako limitovanou výroční edici Chironu.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků