Bugatti něco chystá na Ženevu. Půjde o Piëchův ojedinělý supersport?

Vznikly pouze 4 kusy a jde o jedny z nejkrásnějších automobilů na planetě. A Bugatti se o nich v poslední době nějak nápadně zmiňuje.

Ohledně nových vozů francouzské značky Bugatti se toho v poslední době moc neví. Jako poslední vyplynula na povrch informace Stephana Winkelmanna, který popřel, že by automobilka postavila SUV. Prý se prostě nehodí k historii automobilky, s čímž souhlasíme.

Co ale dává mnohem větší smysl, je další lahůdka, kterou podle všeho v Bugatti právě vaří. Internetem totiž nedávno prolétlo několik videí od samotné automobilky. Šlo o jakési střípky, které se točily okolo zřejmě nejdůležitějšího modelu, Bugatti 57 SC Atlantic, z pera Jeana Bugattiho.

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Tyto vozy vznikly pouze čtyři a jsou přísně střeženým artiklem motoristického světa. Krátké upoutávky nám představily jejich původ a historii. Další informace jsme však až doposud neměli. Včera se však na oficiálních facebookových stránkách automobilky objevila skica se vzkazem: „57 SC Atlantic od Jeana Bugattiho nemůžeme znovu postavit. Co ale myslíte? Dokážeme jeho designový jazyk přetlumočit do 21. století?“

Bugatti slaví 110 let. Speciální Chiron odkazuje na rodnou Francii

Bugatti slaví 110 let. Speciální Chiron odkazuje na rodnou Francii

Kromě toho, že se na ženevském autosalonu ukáže výroční edice Bugatti Chiron, oslavující 110 let automobilky, nás tak zřejmě čeká i zcela nové a unikátní auto. Otázkou však zůstává, co to bude. Předmětem diskuze může být drb, že si Ferdinand Piëch, bývalý předseda představenstva Volkswagenu, zaplatil 18 milionů eur, aby mu Bugatti postavilo unikátní supersport jen a jen pro něj.

Že by si ale nechal postavit znovu Atlantic je nepravděpodobné. Na to by mu totiž ani takové množství peněz nestačilo. Zdali jde opravdu o Piëchovo auto, nebo pro nás v Bugatti nachystali zcela nové auto, zatím nemůžeme říct. Vše se dozvíme až 5. března. Skvost 57 SC Atlantic si můžete prohlédnout nahoře v galerii, stejně jako limitovanou výroční edici Chironu.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků