Audi ukazuje náčrtky elektrického Q4 e-tron. Produkce je už potvrzena

josephko  |  14. 02. 2019 10:04

Pekne sa nám začína tá elektromobilita rozbiehať. Aký argument proti elektromobilom, ešte máte, vážení a milí elektrofóbi?

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  14. 02. 2019 10:27

Elektromobilita se bude rozbíhat až bude mít nějaký relevantní podíl na trhu. Zatím je to prd a vořech.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  14. 02. 2019 11:14

Nezačíná. Jedná se o vozy, které budou pomáhat snižovat emise celé automobilky. Emise se počítají ne z prodaných kusů, ale z nabízených modelů.A argumenty proti?a) Při započtení emisí, které u elektromobilu, které vyjdou komínem, ne výfukem, tak tam vychází hůře než dnešní klasické vozyb) dle prof. Jorga Wellnitze můžeš jezdit 8 let spalovákem, aby jsi vyprodukoval emise potřebné k výrobě beterie pro Tesluc) surovinová závislost na zemích, proti kterým je Rusko vzorem demokracieLithium, kobalt, grafit, mangan- krom lithia mají vše skoupené Číňané. Tudíž vznikne plná závislost na Číně. Těžba se koná za pomoci dětské práce při šílených podmínkách.d) omezenost vzácných kovů na výrobu baterie- cena bude v blízké budoucnosti stoupat, nikoliv klesat, jak se někteří domnívají.Shrnuto: jedná se o sračkomety, které budou ještě dražší než dnes a jejich výroba je minimálně nemornální. Kafíčko musí být fair trade, ale že u kobaltu chcípou lidé a děti, to je jedno. Je mi z toho na blití.

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  14. 02. 2019 11:57

Tak tohle by se mělo tesat do kamenných desek, které by se měly házet z letadel jako letáky po příznivcích čistě bateriových elektromobilů, aby se jim konečně rozsvítilo v těch jejich zabedněných palicích.
Vodíku zdar!

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 02. 2019 14:55

By si tesal do toho kamena uplne bludy. Diskusne fora su dobre na vypocutie nazorov, zial faktov byva pomenej. Googluj a pozri nezavisle vedecke studie, vela stastia...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 02. 2019 16:41

Von si tesá do kamene i hajzlpapír

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  14. 02. 2019 12:38

Tak jsem si schválně vygooglil toho profesora Wellnitze. Pracuje pro firmu "Rotary EcoMachines Ltd." - firma se zabývá vývojem a výrobou spalovacích motorů s rotačními písty. Ještě by to tedy chtělo nějakou studii od ropného arabského šejka, aby to bylo více objektivní. Jinak díky za nápad s tím fairtrade - poradím koncernu VW, aby prodával svoje elektrovozy s tím, že kobalt v jejich baterkách je fairtrade. Pak si je začnou kupovat i takoví udatní bojovníci proti dětské práci v zemích třetího světa, jako např. autor příspěvku výše,

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  14. 02. 2019 13:02

Ty vnímáš elektromobily za životnímu prostředí vhodnější alternativu?

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  14. 02. 2019 13:22

Tak v místě provozu každopádně. Co se týče celkového dopadu, včetně produkce, tak to podle mě dnes objektivně nezhodnotí nikdo, protože každý je nějak zaujatý. Spíše jsou to takové hádky, jako by bylo vše černobílé. Někdo tvrdí spalováky fuj a elektro super, někdo elektro fuj a spalováky super. Jenže pravda je vždycky někde mezi. Já jsem toho názoru, že spalovák je "špinavý" při výrobě i při provozu. Elektro je více či méně špinavé při výrobě (jak moc, to nevíme, viz výše) a čistší při provozu - tím více, čím větší podíl je bezemisních zdrojů v místní výrobě elektřiny (za ideální z tohoto hlediska považuji Francii, kde je většina elektřiny z jádra).

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 02. 2019 14:51

Pravda je jedna, niekedy je v strede niekedy nie.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 02. 2019 14:33

Emise se budou samozřejmě počítat z prodaných kusů, nikoli z nabídky. Kdyby tomu bylo jak píšeš, byla by veškerá elektrohysterie zbytečná, stačilo by mít od každého modelu elektrickou variantu a vyšlo by to. Lžeš.a+b: není pravda. Dokonce už ani v té Číně ne.c: v čem se to liší od závislosti na ropě? Arabské státy jsou snad demokratické? Rusko tam máme taky. Zbývá Norsko, které ropou uživí akorát ten sever.d: vyvráceno už mnohokrát, lžeš.Shrnuto: tři lži a dvě záměrné manipulace.Máš za pět.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  14. 02. 2019 12:58

Ako sa rozbieha elektromobilita? Autami pre vyvolenych milionarov? Az bude elektro Fabia za 15 000 €, s dojazdom 600 km, tak si ju velmi rad kupim...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 02. 2019 15:05

Co konkrétně ti brání být milionářem? Makal jsi posledních deset let na různých podnikatelských vizích a nevyšly?

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  14. 02. 2019 15:43

Majme vsetci vizie a vsetci budme milionari... Rad sa necham poucit tvojim prikladom

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 02. 2019 16:45

Tobě to stejně nepomůže.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  14. 02. 2019 10:16

proč ten koncept nikdy neodpovídá realitě ?už to jednou vyrobte tak jak to nakreslíte a bude to pecka.realita má do konceptu vždy hodně daleko a to platí pro všechny automobilky.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 02. 2019 23:19

Este dve linky v strede na masku chladica a razom je z toho X4 etrón. Hm no bratislava rozhyb sa, ked si neuchmatnes nejaky ten etron fo vyroby, prides nielen ze o 3000 zamestnancov ale o par rokov ti aj tie dizelgejty zoberu a padnes.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 02. 2019 04:48

Už nevěřej ani síle vlastní značky, protože když tam nedaj tu fake masku chladiče a nechaj tam jen ty 4 kroužky tak nikdo nepozná že je to Audi. Óóóóó hrúza svatý Sodomko, Bertone, Gigugiaro, Pinfarino a Colani co si jen počneme bez masky chladiče. Jsme úplně bezradní a ztracení. :))))Hlavně že jsou všichni líders a maj plnou hubu future, ale když už maj konečně tu future opravdu udělat tak se upínaj ke jen slepému kopírování přežitků ze spalovací minulosti. Česky se tomu říká předposranost :)))Todle je auto z videohry a ne na silnice.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 65 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 50 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A