Aston Martin láká na další koncept značky Lagonda. Půjde o elektrické SUV

Minulý rok oznámil Aston Martin uvedení samostatné značky Lagonda, pod kterou budou vznikat nové luxusní modely. Letos v Ženevě se nám ukáže již druhý koncept, předpovídající plně elektrické SUV.

Aston Martin potvrzuje své plány a do budoucna plánuje pod značkou Lagonda nabízet modelovou řadu luxusních elektrických vozidel. Co již předpověděl koncept Lagonda Vision na loňském autosalonu v Ženevě, tak letos potvrdí další koncept s názvem All-Terrain. A jak byste uhodli, půjde o plně elektrické luxusní SUV.

Aston Martin nám již dopřává i menší upoutávku v podobě zatemnělé fotky přídě vozu. Model si zachovává typickou linii na masce, kterou uvedl právě již starší koncept Vision a podobné tvary jsme ostatně mohli vidět dříve i na malosériové limuzíně Lagonda Taraf, kterou Aston Martin před pár lety uvedl hlavně pro trh Středního východu.

Okruhový paket a ryzí zlato? Pro Aston Martin Valkyrie žádný problém

Okruhový paket a ryzí zlato? Pro Aston Martin Valkyrie žádný problém

O technice konceptu All-Terrain zatím nevíme vůbec nic, výrobce pouze zmiňuje, že SUV nabídne mimořádný styl, prostorný interiér a elegantní design demonstrující „svobodu zajištěnou pohonným ústrojím s nulovými emisemi“.

Minulý rok již Lagonda oznámila, že produkční verze luxusní studie Vision se máme dočkat v roce 2021. Nového SUV All-Terrain bychom se však měli podle vedoucího Aston Martinu Andyho Palmera dočkat jako první. Ostatně dřívější informace mluvily o uvedení celkem tří modelů do roku 2023, kdy nakonec přijede i elektrické kupé.

Jedna nestačí. Sběratel si koupil všechny verze Astonu Martin Vanquish Zagato

Jedna nestačí. Sběratel si koupil všechny verze Astonu Martin Vanquish Zagato

Na stánku Aston Martinu se v Ženevě vedle novinky značky Lagonda objeví i poslední Vantage, DB11 v ostřejší variantě AMR a také nové super-GT DBS Superleggera. Na Vantage a DBS se ke všemu v plné síle vyřádí personalizační oddělení Q by Aston Martin. Ženevský autosalon startuje novinářskými dny 5. března 2019.

Galerie doplněna o koncept Lagonda Vision.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků