Aston Martin láká na další koncept značky Lagonda. Půjde o elektrické SUV

Minulý rok oznámil Aston Martin uvedení samostatné značky Lagonda, pod kterou budou vznikat nové luxusní modely. Letos v Ženevě se nám ukáže již druhý koncept, předpovídající plně elektrické SUV.

Aston Martin potvrzuje své plány a do budoucna plánuje pod značkou Lagonda nabízet modelovou řadu luxusních elektrických vozidel. Co již předpověděl koncept Lagonda Vision na loňském autosalonu v Ženevě, tak letos potvrdí další koncept s názvem All-Terrain. A jak byste uhodli, půjde o plně elektrické luxusní SUV.

Aston Martin nám již dopřává i menší upoutávku v podobě zatemnělé fotky přídě vozu. Model si zachovává typickou linii na masce, kterou uvedl právě již starší koncept Vision a podobné tvary jsme ostatně mohli vidět dříve i na malosériové limuzíně Lagonda Taraf, kterou Aston Martin před pár lety uvedl hlavně pro trh Středního východu.

Okruhový paket a ryzí zlato? Pro Aston Martin Valkyrie žádný problém

Okruhový paket a ryzí zlato? Pro Aston Martin Valkyrie žádný problém

O technice konceptu All-Terrain zatím nevíme vůbec nic, výrobce pouze zmiňuje, že SUV nabídne mimořádný styl, prostorný interiér a elegantní design demonstrující „svobodu zajištěnou pohonným ústrojím s nulovými emisemi“.

Minulý rok již Lagonda oznámila, že produkční verze luxusní studie Vision se máme dočkat v roce 2021. Nového SUV All-Terrain bychom se však měli podle vedoucího Aston Martinu Andyho Palmera dočkat jako první. Ostatně dřívější informace mluvily o uvedení celkem tří modelů do roku 2023, kdy nakonec přijede i elektrické kupé.

Jedna nestačí. Sběratel si koupil všechny verze Astonu Martin Vanquish Zagato

Jedna nestačí. Sběratel si koupil všechny verze Astonu Martin Vanquish Zagato

Na stánku Aston Martinu se v Ženevě vedle novinky značky Lagonda objeví i poslední Vantage, DB11 v ostřejší variantě AMR a také nové super-GT DBS Superleggera. Na Vantage a DBS se ke všemu v plné síle vyřádí personalizační oddělení Q by Aston Martin. Ženevský autosalon startuje novinářskými dny 5. března 2019.

Galerie doplněna o koncept Lagonda Vision.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků