Alfa Romeo Giulietta se nevzdává! Do Ženevy veze nové výbavy a hlavně naftové motory

43 komentářů

Petr
4. března • 20:14

Alfy opravdu nejsou spatne,kvalita slo hodne nahoru. Bratranec bydli v Milane,autum rozumi. Sam uvazuji o koupi nove alfy.

Takurcite
1. března • 13:39

Vsiml si nekdo, ze fotky interieru v clanku nejsou? Proc asi :-DV pekne barve s dobryma kolama fajn. Date na to sedou/bilou a 16" a je to stejne nudne auto jako temer jakykoliv konkurent.
A motory? Jediny benzin dvacet let stary T-jet.... a pozor, prijdou diesely! Bravo alfa! Ale chapu, ze pod milion tam nemaji nic, tak musi tlacit aspon tuhle babicku, co jineho jim zbyva.

Shimi
1. března • 8:22

I kdyby se mi to auto líbilo sebevíc, tak prostě nepřekousnu jednu věc a tou je RZ na boku nárazníku. Naprostý designový ultra hnus, který kazí dojem z celého auta. Nechápu, proč se tohoto konceptu pořád drží.

bzzz
1. března • 10:31

Ta RZ na strane jen podtrhuje vyjimecny/nadcasovy design.

Shimi
1. března • 10:42

bzzz: Ta RZ nepodtrhuje vůbec nic. Ta je tam, kde je jen proto, protože prostě není jiná možnost. Výjimečný a nadčasový design nemá jenom AR a přesto to jde udělat tak, aby byla RZ uprostřed, aby bylo vše vyvážené. Varianta AR je prostě fail a nemá smysl to okecávat.

JK
1. března • 12:36

U Alfy můžeme hleda spousty různých "failů", ale RZ na straně to rozhodně není. Je to charakteristický prvek, který se nemusí líbit každému, ale to je tak vše. Neexistuje design auta, na kterém se bez diskuse shodnou všichni. To by přece byla nuda. ;-)

Shimi
1. března • 13:43

JK: Celé auto, včetně zadní RZ, je symetrické, pouze přední RZ je asymetrická. Z toho jasně plyne, že je to fail a je to pouze úlitba designu předního nárazníku, respektive celé přední masky. A můžete to chlapi okecávat jak chcete. To, jestli to je charakteristický prvek nebo shoda všech bez diskuze, s tím vůbec nesouvisí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CF
2. března • 13:16

Souhlasím, lepší by bylo úplně zrušit přední RZ, aby měli designéři volnější ruku, kdo na to má čumět na vozech jako jsou McLaren, Porsche, Ferarri a další. B-]

bzzz
1. března • 17:22

Zadna ulitba, logicka volba s ohledem na design a zakon/vyhlasku... a shodou okolnosti dava punc uz tak originalnimu designu.

Shimi
1. března • 18:18

bzzz: Punc? Jasně :-D:-D Ty dneska jedeš bomby.

pirate
1. března • 20:33

Jako kdybys ty neperlil v každém příspěvku, jedna větší blbost než druhá :-D
Prostě samý fail, mam-li použít tvojí terminologii. :-D

Shimi
1. března • 21:50

pirate: Zato tvůj příspěvek je narván argumenty, co? ;-)

pirate
1. března • 23:06

Na to co píšeš nejsou argumenty potřeba ;-)

Shimi
2. března • 7:25

pirate: Klasická hloupá odpověď, ale co od tebe taky čekat, že?

JK
1. března • 14:23

:-D:-D:-D Hezký víkend. ;-)

Vlk z Vlkohradu
1. března • 11:09

Kdyby o byl "fail", tak by ho AR nějakých dvaadvacet let s úspěchem nepoužívala.
"Fail", jak vy říkáte, by byl, kdyby se AR podvolila a kvůli podobným nářkům jako je ten váš by zmenšila nebo rozdělila ikonickou přední masku.

Shimi
1. března • 11:14

Vlk z Vlkohradu: S úspěchem? Tak ten byl dobrej :-D Alfa je až tak moc úspěšná, že je tam, kde je. V totální řiti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirimiky
2. března • 18:00

Ty idiote,co to pises za nesmysly,urcite si nikdy zadnou alfu nemel.

Vlk z Vlkohradu
1. března • 11:25

Jistě, AR je v řiti díky tomu, že bazíruje na umístění registrační značky na straně nárazníku. Ne a ne změnit pozici doprostřed. To je to hlavní co jim sráží prodeje. Tady se člověk při pátku opravdu pobaví xD

Shimi
1. března • 12:01

Vlk z Vlkohradu: Já s tím bavením nezačal ;-)

bzzz
1. března • 10:55

Posedlost soumernosti v automotive je obcas zabavna (rz, fake vyfuky atp...).

Dzony
1. března • 9:59

Ono neni moc na vyber kam s spz. Pokud mas masku jako alfa protahlou az dolu nemas kam skratka tu spzku dat. Resenim je jedine ji nedat vubec ale to se u nas nesmi. Teda nejen u nas 😑😑

mrkex
1. března • 9:22

Je to otázka osobního pohledu na věc. Zkus se na to třeba podívat z nadhledu. SPZ nemusí být nutně uprostřed. Alfa prostě není pro každého...;-)

Vlk z Vlkohradu
1. března • 8:10

Ta zelená je nádherná! Plus přepracovaný přední nárazník, to auto vypadá nejlépe od začátku výroby. Jen škoda té jedna osmičky, to je skvělý motor!
Když jsem minulý rok vybíral nový vůz, pokukoval jsem i po Giuliettě, ale odradilo mě to, že je na světě už od roku 2010 a konstrukčně a technicky je to jeden z nejzastaralejších HB na trhu. Chtělo by to nový model, ne jen facelifty.

Peter
2. března • 7:11

Aj ja ked som vyberal auto bol som ju pozriet a mna hlavne odradil vnutorny priestor/strašne malé vo vnutri/ a aj interiér sa mi nepačil.Inač z vonku velmi pekne auto.Nakoniec to vyhral Golf.

JK
1. března • 9:44

S tím motorem souhlasím. Ten je výborný a s takovým prckem docela slušně pohybuje. Jestli bude nějaký nástupce je otázka. Samotná značka tuším oznamovala, že spíše pokud se nepletu. Což je škoda, auta jsou to krásná. Když se na jaře na cestách objeví garážové 147ky (ty udržované leštěnky, ne ta zloba hnijící na sídlištích), tak se člověk otáčí a nechápe, jak takhle staré auto umí pořád vypadat dobře. Tohle moc značek neumí.

Vlk z Vlkohradu
1. března • 10:11

S 147 souhlasím. Taky jsem jednu měl, po faceliftu, dřevěný volant a řadicí páka, skvělé ježdění s ní bylo a závad bylo také minimum. Možná, že bych jí býval ještě měl, kdyby mi jí jiný řidič nezbořil...

Assasin
1. března • 7:31

Dodnes jsem nepochopil tolik negativní přístup k téhle značce. Nemám zkušenost přímo s Alfou, ale Fiat punto jsem kdysi koupil manželce na její požadavek, že se jí strašně líbí. Ok. Koupil se. Měl za sebou 3 roky provozu a nějakých 50t km. Z těch dalších 5 let provozu nebyl jeden jediný problém. Malinko už byly chycené prahy, ale jinak nic. Alfa je na tom hůře s kvalitou? Nemyslím si.

manitoba
6. března • 11:04

No já mam Giuliettu 2012 1,4 88kw najeto 163 tisíc a bez závady ted krom občas blbě ukazujícího venkovního teploměru (zřejmě naštípnutej kablík).

JK
1. března • 8:04

Alfa si ublížila fiaťáckýma twin sparkama (původní Alfácké se považují za držáky, ale zkušenost nemám), kdy prostě olej z kauflandu ten motor při životě neudržel. Dieselové verze byly bez problému a v podstatě špičkou, ale zase onen sofistikovaný podvozek na těch našich tankodromech vyžadoval častější výměnu dílů, než u jednodušeji řešené konkurence. Ale to jsou známé legendy. Někdo bude říkat, že s Alfou nikdy nic neměl a někdo bude supět už jen když zaslechne její název. Holt je to emocionální značka. :-))

JK
1. března • 8:04

Alfa si ublížila fiaťáckýma twin sparkama (původní Alfácké se považují za držáky, ale zkušenost nemám), kdy prostě olej z kauflandu ten motor při životě neudržel. Dieselové verze byly bez problému a v podstatě špičkou, ale zase onen sofistikovaný podvozek na těch našich tankodromech vyžadoval častější výměnu dílů, než u jednodušeji řešené konkurence. Ale to jsou známé legendy. Někdo bude říkat, že s Alfou nikdy nic neměl a někdo bude supět už jen když zaslechne její název. Holt je to emocionální značka. :-))

CF
2. března • 13:09

Takže Alfě ublížily akorát hovada, co se neumí starat o stroj.. Jde vidět kolik lidí nemá o technice ani páru, srát na výměnu olejů a náplní, přejedou každou díru, kanál a pak se diví, že je to na odpis.

JK
2. března • 18:00

Nic není tak černobílé. Samotná Alfa v průběhu snižovala např. termíny výměny rozvodů, protože původně očekávaných nájezdů se TS nedožívaly. Navíc pokud předchozí 8V TSka, žádnou extrémně specifickou údržbu nepotřebovaly a u nových 16V sama automobilka neinformovala zákazníky, že je třeba jemnější zacházení, tak bylo na problém zaděláno bez ohledu na hovadnost, či puntičkářství uživatele.

Shimi
2. března • 18:28

JK: Největší problém byl v tom, že drtivá většina majitelů do toho lila oleje z Kaufáče místo Selenie. Originální olej, to byla alfa a omega všeho a na to dojelo mraky lidí.

OnlyTruth
28. února • 19:22

ma prist coskoro novy model so zadnym pohon s vyzorom giulii

Sir_CHerokee
28. února • 19:36

Spíše ne, přijde cross over.

Jerry
1. března • 8:09

Spíš nepřijde ještě dlouho nic, jak znám Alfu....

Tom
4. března • 6:51

To urcite neni na skodu. Jine automobilky chrli paletu naprosto totoznych modelu, jen tomu trosku jinak prokopnou plechy. Alfa uz zase jako jedna z mala automobilek dela skutecne nova auta s nadcasovym designem, slusnymi podvozky a se skutecnymi motory. 4C, Giulia i Stelvio jsou si myslim, dostatecnym argumentem.

JK
28. února • 20:26

Minimálně zjistíme, co si v Alfě představují jako velké překvapení.

Sir_CHerokee
28. února • 20:27

No právě. Gulietta to nebude. :-/

JK
28. února • 20:37

No spíš aby to byl vůbec nějaký nový model. Vlastně i koncept by byl super.

Luise
28. února • 17:59

Nejsmutnejsi na tom je, Ze jak je to starý model jak blázen, tak asi vypadá ze všech hatchbacků porad nejlépe.

JK
28. února • 20:29

Souhlas, neznám jiný hatch, který umí takhle (ne)stárnout. Tohle Alfa umí.

Doporučujeme

Články odjinud