Alfa Romeo Giulietta se nevzdává! Do Ženevy veze nové výbavy a hlavně naftové motory

Luise  |  28. 02. 2019 17:59

Nejsmutnejsi na tom je, Ze jak je to starý model jak blázen, tak asi vypadá ze všech hatchbacků porad nejlépe.

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 02. 2019 20:29

Souhlas, neznám jiný hatch, který umí takhle (ne)stárnout. Tohle Alfa umí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 02. 2019 19:22

ma prist coskoro novy model so zadnym pohon s vyzorom giulii

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 02. 2019 19:36

Spíše ne, přijde cross over.

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 02. 2019 20:26

Minimálně zjistíme, co si v Alfě představují jako velké překvapení.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 02. 2019 20:27

No právě. Gulietta to nebude.

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 02. 2019 20:37

No spíš aby to byl vůbec nějaký nový model. Vlastně i koncept by byl super.

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  01. 03. 2019 08:09

Spíš nepřijde ještě dlouho nic, jak znám Alfu....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 03. 2019 06:51

To urcite neni na skodu. Jine automobilky chrli paletu naprosto totoznych modelu, jen tomu trosku jinak prokopnou plechy. Alfa uz zase jako jedna z mala automobilek dela skutecne nova auta s nadcasovym designem, slusnymi podvozky a se skutecnymi motory. 4C, Giulia i Stelvio jsou si myslim, dostatecnym argumentem.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 03. 2019 07:31

Dodnes jsem nepochopil tolik negativní přístup k téhle značce. Nemám zkušenost přímo s Alfou, ale Fiat punto jsem kdysi koupil manželce na její požadavek, že se jí strašně líbí. Ok. Koupil se. Měl za sebou 3 roky provozu a nějakých 50t km. Z těch dalších 5 let provozu nebyl jeden jediný problém. Malinko už byly chycené prahy, ale jinak nic. Alfa je na tom hůře s kvalitou? Nemyslím si.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 03. 2019 08:04

Alfa si ublížila fiaťáckýma twin sparkama (původní Alfácké se považují za držáky, ale zkušenost nemám), kdy prostě olej z kauflandu ten motor při životě neudržel. Dieselové verze byly bez problému a v podstatě špičkou, ale zase onen sofistikovaný podvozek na těch našich tankodromech vyžadoval častější výměnu dílů, než u jednodušeji řešené konkurence. Ale to jsou známé legendy. Někdo bude říkat, že s Alfou nikdy nic neměl a někdo bude supět už jen když zaslechne její název. Holt je to emocionální značka.

Odpovědět  |   | 
CF  |  02. 03. 2019 13:09

Takže Alfě ublížily akorát hovada, co se neumí starat o stroj.. Jde vidět kolik lidí nemá o technice ani páru, srát na výměnu olejů a náplní, přejedou každou díru, kanál a pak se diví, že je to na odpis.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 03. 2019 18:00

Nic není tak černobílé. Samotná Alfa v průběhu snižovala např. termíny výměny rozvodů, protože původně očekávaných nájezdů se TS nedožívaly. Navíc pokud předchozí 8V TSka, žádnou extrémně specifickou údržbu nepotřebovaly a u nových 16V sama automobilka neinformovala zákazníky, že je třeba jemnější zacházení, tak bylo na problém zaděláno bez ohledu na hovadnost, či puntičkářství uživatele.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 03. 2019 18:28

JK: Největší problém byl v tom, že drtivá většina majitelů do toho lila oleje z Kaufáče místo Selenie. Originální olej, to byla alfa a omega všeho a na to dojelo mraky lidí.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 03. 2019 08:04

Alfa si ublížila fiaťáckýma twin sparkama (původní Alfácké se považují za držáky, ale zkušenost nemám), kdy prostě olej z kauflandu ten motor při životě neudržel. Dieselové verze byly bez problému a v podstatě špičkou, ale zase onen sofistikovaný podvozek na těch našich tankodromech vyžadoval častější výměnu dílů, než u jednodušeji řešené konkurence. Ale to jsou známé legendy. Někdo bude říkat, že s Alfou nikdy nic neměl a někdo bude supět už jen když zaslechne její název. Holt je to emocionální značka.

Odpovědět  |   | 
manitoba  |  06. 03. 2019 11:04

No já mam Giuliettu 2012 1,4 88kw najeto 163 tisíc a bez závady ted krom občas blbě ukazujícího venkovního teploměru (zřejmě naštípnutej kablík).

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 03. 2019 08:10

Ta zelená je nádherná! Plus přepracovaný přední nárazník, to auto vypadá nejlépe od začátku výroby. Jen škoda té jedna osmičky, to je skvělý motor!
Když jsem minulý rok vybíral nový vůz, pokukoval jsem i po Giuliettě, ale odradilo mě to, že je na světě už od roku 2010 a konstrukčně a technicky je to jeden z nejzastaralejších HB na trhu. Chtělo by to nový model, ne jen facelifty.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 03. 2019 09:44

S tím motorem souhlasím. Ten je výborný a s takovým prckem docela slušně pohybuje. Jestli bude nějaký nástupce je otázka. Samotná značka tuším oznamovala, že spíše pokud se nepletu. Což je škoda, auta jsou to krásná. Když se na jaře na cestách objeví garážové 147ky (ty udržované leštěnky, ne ta zloba hnijící na sídlištích), tak se člověk otáčí a nechápe, jak takhle staré auto umí pořád vypadat dobře. Tohle moc značek neumí.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 03. 2019 10:11

S 147 souhlasím. Taky jsem jednu měl, po faceliftu, dřevěný volant a řadicí páka, skvělé ježdění s ní bylo a závad bylo také minimum. Možná, že bych jí býval ještě měl, kdyby mi jí jiný řidič nezbořil...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 03. 2019 07:11

Aj ja ked som vyberal auto bol som ju pozriet a mna hlavne odradil vnutorny priestor/strašne malé vo vnutri/ a aj interiér sa mi nepačil.Inač z vonku velmi pekne auto.Nakoniec to vyhral Golf.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 03. 2019 08:22

I kdyby se mi to auto líbilo sebevíc, tak prostě nepřekousnu jednu věc a tou je RZ na boku nárazníku. Naprostý designový ultra hnus, který kazí dojem z celého auta. Nechápu, proč se tohoto konceptu pořád drží.

Odpovědět  |   | 
mrkex  |  01. 03. 2019 09:22

Je to otázka osobního pohledu na věc. Zkus se na to třeba podívat z nadhledu. SPZ nemusí být nutně uprostřed. Alfa prostě není pro každého...

Odpovědět  |   | 
Dzony  |  01. 03. 2019 09:59

Ono neni moc na vyber kam s spz. Pokud mas masku jako alfa protahlou az dolu nemas kam skratka tu spzku dat. Resenim je jedine ji nedat vubec ale to se u nas nesmi. Teda nejen u nas 😑😑

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 03. 2019 10:31

Ta RZ na strane jen podtrhuje vyjimecny/nadcasovy design.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 03. 2019 10:42

bzzz: Ta RZ nepodtrhuje vůbec nic. Ta je tam, kde je jen proto, protože prostě není jiná možnost. Výjimečný a nadčasový design nemá jenom AR a přesto to jde udělat tak, aby byla RZ uprostřed, aby bylo vše vyvážené. Varianta AR je prostě fail a nemá smysl to okecávat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 03. 2019 10:55

Posedlost soumernosti v automotive je obcas zabavna (rz, fake vyfuky atp...).

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 03. 2019 11:09

Kdyby o byl "fail", tak by ho AR nějakých dvaadvacet let s úspěchem nepoužívala.
"Fail", jak vy říkáte, by byl, kdyby se AR podvolila a kvůli podobným nářkům jako je ten váš by zmenšila nebo rozdělila ikonickou přední masku.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 03. 2019 11:14

Vlk z Vlkohradu: S úspěchem? Tak ten byl dobrej Alfa je až tak moc úspěšná, že je tam, kde je. V totální řiti.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  01. 03. 2019 11:25

Jistě, AR je v řiti díky tomu, že bazíruje na umístění registrační značky na straně nárazníku. Ne a ne změnit pozici doprostřed. To je to hlavní co jim sráží prodeje. Tady se člověk při pátku opravdu pobaví xD

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 03. 2019 12:01

Vlk z Vlkohradu: Já s tím bavením nezačal

Odpovědět  |   | 
jirimiky  |  02. 03. 2019 18:00

Ty idiote,co to pises za nesmysly,urcite si nikdy zadnou alfu nemel.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 03. 2019 12:36

U Alfy můžeme hleda spousty různých "failů", ale RZ na straně to rozhodně není. Je to charakteristický prvek, který se nemusí líbit každému, ale to je tak vše. Neexistuje design auta, na kterém se bez diskuse shodnou všichni. To by přece byla nuda.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 03. 2019 13:43

JK: Celé auto, včetně zadní RZ, je symetrické, pouze přední RZ je asymetrická. Z toho jasně plyne, že je to fail a je to pouze úlitba designu předního nárazníku, respektive celé přední masky. A můžete to chlapi okecávat jak chcete. To, jestli to je charakteristický prvek nebo shoda všech bez diskuze, s tím vůbec nesouvisí.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 03. 2019 14:23

Hezký víkend.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 03. 2019 17:22

Zadna ulitba, logicka volba s ohledem na design a zakon/vyhlasku... a shodou okolnosti dava punc uz tak originalnimu designu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 03. 2019 18:18

bzzz: Punc? Jasně Ty dneska jedeš bomby.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 03. 2019 20:33

Jako kdybys ty neperlil v každém příspěvku, jedna větší blbost než druhá
Prostě samý fail, mam-li použít tvojí terminologii.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 03. 2019 21:50

pirate: Zato tvůj příspěvek je narván argumenty, co?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 03. 2019 23:06

Na to co píšeš nejsou argumenty potřeba

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 03. 2019 07:25

pirate: Klasická hloupá odpověď, ale co od tebe taky čekat, že?

Odpovědět  |   | 
CF  |  02. 03. 2019 13:16

Souhlasím, lepší by bylo úplně zrušit přední RZ, aby měli designéři volnější ruku, kdo na to má čumět na vozech jako jsou McLaren, Porsche, Ferarri a další.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  01. 03. 2019 13:39

Vsiml si nekdo, ze fotky interieru v clanku nejsou? Proc asi

V pekne barve s dobryma kolama fajn. Date na to sedou/bilou a 16" a je to stejne nudne auto jako temer jakykoliv konkurent.
A motory? Jediny benzin dvacet let stary T-jet.... a pozor, prijdou diesely! Bravo alfa! Ale chapu, ze pod milion tam nemaji nic, tak musi tlacit aspon tuhle babicku, co jineho jim zbyva.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 03. 2019 20:14

Alfy opravdu nejsou spatne,kvalita slo hodne nahoru. Bratranec bydli v Milane,autum rozumi. Sam uvazuji o koupi nove alfy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A