Autosalon Ženeva 2012: velký přehled novinek (4. aktualizace)

82. ročník ženevského autosalonu je zde a s ním i náš pravidelný a průběžně aktualizovaný seznam novinek.
Seznam kapitol
  1. Důležité informace a aktuality
  2. Alfa Romeo, Aston Martin, Audi
  3. Bentley, BMW, Citroën
  4. Dacia, Ferrari, Fiat, Ford
  5. Hyundai, Chevrolet, Jaguar, Kia, Koenigsegg, Lancia, Lexus
  6. Mercedes-Benz, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Porsche, Renault
  7. Rolls-Royce, Seat, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo
  8. Koncepční studie

Pozornost všech příznivců automobilů se opět upírá na výstaviště Palexpo v srdci švýcarské metropole, kde probíhá již 82. ročník Mezinárodního veletrhu automobilů a příslušenství. Netřeba dodávat, že jde opět o jeden z těch vůbec nejvýznamnějších autosalonů v celosvětovém měřítku.

Právě sem si většina světových automobilek naplánovala premiéry svých nejdůležitějších produktů pro stávající a nadcházející modelový rok, ale také studií naznačujících budoucí vývoj techniky a designu v blízké i vzdálenější budoucnosti.

V následujících kapitolách se pro vás budeme snažit shrnout nejen novinky, s nimiž se co nevidět začneme potkávat v běžném provozu, ale také koncepční studie. Novinek jsou desítky a desítky. Tento seznam budeme opět průběžně aktualizovat a doplňovat aktuálními informacemi a autentickými snímky přímo z místa konání.

Pro veřejnost bude autosalon v Ženevě, zařazený pochopitelně do kalendáře OICA (Organisation internationale des constructeurs automobiles), otevřen od 8. do 18. března, novinářské dny byly naplánovány na 5. až 7. března.

A právě během těchto prvních dní bude zřejmě koncentrace novinek opět nejhustší. Všechny podrobnosti k výstavě včetně orientační fotogalerie a všech organizačních pokynů najdete přímo na oficiálních stránkách Autosalonu.

Pro větší přehlednost jsme koncepční studie a práce ladičských firem vyčlenili do samostatných kapitol

Hned v okamžiku otevření 82. ženevského autosalonu pro novináře, tedy 5. března v 15h, bude vyhlášen vítěz letošního ročníku legendární ankety Car of the Year 2012.

Aktualizováno 6. 3., 10:15: Mercedes-Benz A Class, Kia Cee´d SW

Aktualizováno 6. 3., 15:30: Přidána kapitola Koncepční studie 

Aktualizováno 7. 3., 22:30: Rolls-Royce Phantom Series II, Dacia Lodgy, Lexus RX 2012, Koenigsegg Agera R

Aktualizováno 8. 3., 19:30: Mitsubishi Outlander III, Italdesign Giugiaro Brivido, Bertone Nuccio, Nissan Hi-Cross Concept

Ženeva 2012: Auta, auta, nic než auta… a také dívky (fotogalerie)

Ženeva 2012: Auta, auta, nic než auta… a také dívky (fotogalerie)

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Důležité informace a aktuality
  2. Alfa Romeo, Aston Martin, Audi
  3. Bentley, BMW, Citroën
  4. Dacia, Ferrari, Fiat, Ford
  5. Hyundai, Chevrolet, Jaguar, Kia, Koenigsegg, Lancia, Lexus
  6. Mercedes-Benz, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Porsche, Renault
  7. Rolls-Royce, Seat, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo
  8. Koncepční studie

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 436 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 560 000 Kč
Nissan Micra 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 33 504 km
Cena: 137 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků