Autosalon Ženeva 2010: velký přehled novinek

31 komentářů

Karel
3. března • 18:04

Ten motor od Fiatu TwinAir má obsah 0,9 a ne 1,2. A těch krvit v tom článku je víc. Hold se nazapře standard všech serverů Cpress..zive.cz a podobně

Jarda
4. března • 8:44

Pravda.. je to už ale opraveno. JB

pavel
28. února • 18:24

..se nikde neuvádí že 2.3. bude mít v Ženevě premiéru nový VW Sharan a je potřeba říct že už bylo na čase. Zatímco Ford Galaxy a S-max už mají po faceliftu, VW prodává (a né právě levně) původní model z roku 1995 !!!!

Laky
2. března • 8:53

.... No podává! letos už asi dva kusy B-]. Tak sem s tím nakynutým Pólem, ať se kryze prohlubuje.

Otan
28. února • 11:03

Nedávno jste psali ,že tam bude nová impreza od subaru,zřejmě jste na ni zapoměl,nebo se to ještě podaří?

Nikolas
27. února • 21:00

Nechci ani omylem tvrdit, že Audi potřebuje škodu na vývoj designu... ale podoba Předtaveného Tudoru z roku 2002 a tohoto RS5 je docela velká. Nerozebírám to, jen si říkám, že je škoda, že Škoda tohle auto nevyrobila (nesměla vyrobit?)...

Phoenix
2. března • 8:54

Ale to bylo už tehdy jasně řečeno, že to škoda dělá jako průzkum, zda by o velké coupé byl zájem... Pravděpodobně to uměli udělat jako koncept lépe/rychleji/levněji než ostatní koncernové značky... A když se zjistilo, že by to lidi chtěli, tak se rozhodlo, na koho to slovo padne - aby to bylo dostatečně exkluzivní atd...

DS
27. února • 1:24

Takže nový sedan M nakonec v Ženevě nebude? :-O

DS
3. března • 10:53

Nové Infiniti M v Ženevě nakonec opravdu je. Ale na místě působící redaktoři Autorevue si ho asi nevšimli, je to až v druhém patře v rohu...

joe
11. března • 9:39

z toho si nic nerob, medzi faceliftmi nissanu prehliadli Qashqai do ktoreho propagacie cpe nissan najviac penazi :-D

Kakakiki
26. února • 13:34

.....nadpis ibiza Cupra a obrazok ibza ST, clanok o ibize ST......
Chybička se vloudila :-D

Honza
26. února • 10:51

Když si člověk projde všechny ty novinky tak už chápu proč jsou automobilky v takových sračkách. S vyjímkou nového Focusu a Merivy jsem nenašel auto pro běžného smrtelníka, které nějak výrazně promluví v Evropě do prodejních čísel v řádu stovek tisíc kusů. Akorát samý croosover, SUV, croos 2WD verze a facelifty spočívající v naroubování ještě větších světel a vstupů vzduchu. Tentokráte bych řekl, že neexistuje jediný důvod koupit si do Ženevy vstupenku :-)

sir
28. února • 13:45

Volvo S60 :D bych rekl , ze by za to stalo..

homer
26. února • 9:46

zajímavý jak japonský automobilky postupně rezignujou na sedany střední třídy klasického střihu a přecházej na takovej... mno, zvláštní design. U rodinnýho auta to ještě projde ale manažeři už to neskousnou a firemní flotila z těhle paskvilů vypadá úplně směšně.

peter
26. února • 10:38

mam z toho taky takovej pocit ze se mi vsechny ty prolisy vubec nelibej, treba mazda 5 to se asi zblaznili... ovsem na druhou stranu kdyz vidim na te fotce ty chudinky od skodovky pripomina mi to rozdil mezi normalnima autama a dacii pred 6 lety ...

ludo
25. února • 9:51

tak pry bude mit seat s podporou spanelske vlady taky elektricky aut ktery predstavi v zeneve - skoda ze skoda a ceska vlada nedela nic ...http://es.autoblog.com/2010/02/19/seat-presentara-el-ibe-concept-en-ginebra/

josé
25. února • 13:06

A v čem spočívá ta podpora vlády?

PaS
28. února • 23:03

V DANÍCH KAMARÁDE A SLEVÁCH NA POPLATCÍCH (např.POJIŠTĚNÍ)

petr
25. února • 7:41

Chudáček redaktor který je zakomplexovaný vůči značce škoda, nejsem příznivce škody, ale toto má byt odborný článek z autosalonu a ne Vaše ubohé dedukce. Redakce by Vás měla okamžitě vyhodit pro zachování úrovně tohoto webu

Radim Vlcek
26. února • 2:02

Predevsim by se mel zamyslet nad cestinou...mnoho vet nedava smysl - on automaticky prekladac sice zvladne hodne, ale ceska gramatika je hold tvrdy orisek!!!

Luke
26. února • 10:24

Nejdříve by to chtělo zapracovat na Vaší gramatice, až poté bych se navážel do druhých. Hezký den. :)

DS
27. února • 1:23

Co je špatně na jeho gramatice?

Luke
27. února • 8:48

Když bych tedy pominul ignorování stylistiky v podobě nepoužívání diakritiky, vynecháním mezery za "..." a tři vykřičníky, tak za "hold" by se měl stydět jako blázen. Ale tu chybu dělá samozřejmě více individuí.Naprosto každému se povede vyplodit text, kde naseká chyby, ale když už si vynucuje, aby se psalo správně, tak by měl začít pracovat hlavně na sobě. Toť vše.

Hajetor
25. února • 7:57

Myslím si že to je proto. že pan pseudoredaktor má prázdnou peněženku, malýho, ne příliš tvrdýho pindíka a je malej, plešatej a tlustej a nahou holku viděla naposled ve školce při společným sprchování.

Otan
28. února • 11:40

Není třeba hned urážet,to spíš vypovídá o Tvé úrovni,ale jinak je pravda že 95% našich motoristických novinářů je zahleděno do škodivky,to je bohužel hodně smutné...

Skyline
25. února • 8:43

Hezky ses popsal, ale proc podle sebe soudis i ostatni?

Liba
26. února • 12:07

Ale pane redaktore, já se vám divím. Proč vůbec reagujete na tyhle sprostoty. Mě se malí, holí, kulatí a chudí kluci líbí a to že ho máte poněkud ne ve formě by mě nevadilo, aspoň bych se v noci vyspala....se sousedem.

Shimi
25. února • 15:12

A proč by nemohl? Čím to, že tě to tak vykolejilo?

sendador
25. února • 7:21

Jeste, ze existuje Nissan. Aspon Skoda nedela nejhnusnejsi auta.

M
25. února • 9:53

FL Škody je bizarní. Obrovská světla, obrovské mlhovky. Renault je jednička, dost jsem se nasmál

M
25. února • 9:54

Pardon, Nissan Juke

Doporučujeme

Články odjinud