Autosalon ve Frankfurtu končí. Tradiční výstava se přestěhuje do jiného města

mpolan  |  30. 01. 2020 10:03

Osahat si auto naživo je pro první dojem neocenitelné, ale k dalšímu rozhodování stejně nedostačující. Autosalony jsou už přežitek, přinejmenším v tomhle megalomanském pojetí velkých show.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 01. 2020 19:01

Na druhou stranu, pokud člověk zrovna kupuje auto, je návštěva autosalonu (pravda nevím jestli takového megalomanského) nejrychlejší a nejefektivnější možnost, jak všechna uvažovaná (i neuvažovaná) auta staticky porovnat. Přijde mi to lepší než objíždět 10 dealerů.

Odpovědět  |   | 
boleq loleq  |  30. 01. 2020 10:52

Pro naprostou vetsinu majitelu prestala auta byt zalezitosti emoci, pokud tedy nepocitame pocity beznadeje a vzteku pri (nejen ) dopravnich zacpach. Myslim, ze vetsina lidi si muze dovolit leda tak koupit auto podle rozpoctu. Takze proste koupi nejlepsi mozne auto, na ktere maji, coz jsou povetsinou jen dopravni prostredky a ne buhvijake 'bajecne stroje'.
Nejake to 'nasetrit si na sveho milacka' je dnes tak nejak mimo misu, protoze ten 'bajecny stroj' casto stoji podobne jako rodinny dum, lec ani zdaleka nema takovou prioritu.

Takze se z aut stalo spotrebni zbozi a tudiz se take nakupuji stejnym zpusobem jako spotrebni zbozi. Na webu si clovek jednoduse naklika, co lze za dany peniz a pri splneni dalsich kriterii poridit. Tezko cekat, ze lide pojedou nekam na veletrh, coz je spojeno s jistymi naklady, kdyz resi pri nakupu auta kazdou tisicovku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2020 11:07

Panejo... tohle platí už nejméně padesát let, není to letošní novinka. Auta byla "záležitostí emocí" vždycky jen pro nadšence, kteří tvoří stěží jedno procento kupujících. A auto bylo dopravní prostředek od počátku svého vzniku...

Odpovědět  |   | 
prdiq smrtiq  |  30. 01. 2020 12:42

Pro mnoho lidi bylo drive auto tez symbolem socialniho statusu. Dnes je auto timto symbolem jeste vice, ale o to mene lidi si vubec muze dovolit nejaky socialni status resit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2020 12:56

Jo, to je ten klasický východní pohled méněcennosti.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 01. 2020 15:55

Takze i Nemecko a treba Francie jsou na vychode

Odpovědět  |   | 
homer  |  31. 01. 2020 11:43

Skutecne showroomy se u nas zacaly objevovat pred triceti lety a webovy stranky tak pred dvaceti. Pred padesati rokama jsi mohl pro auto tak do mototechny a par vyvolenych do tuzexu.

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  30. 01. 2020 11:49

Kdo by se tam chodil dívat na 4 evropskébkoncepty aut WW.Sdruzeni Renault,Fiat,Opel,Citroen,Peugeot,Nissan automobilky většinou s s motory do 1000 kubíků ??? Alekro tragické auta ????Až tam jezdí europoslance a povinně si to kupují i pro své rodiny ty nicky ne ????

Odpovědět  |   | 
Tias  |  30. 01. 2020 12:34

Tak je vidět, ze si tam nikdy nebyl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 01. 2020 13:24

JJ,jezdíval jsem do Lipska pravidelně,krásný autosalon,do auta jsem mohl sednout,bylo jedno do jakého,i za 5 mil. nebyl problém,byl to hezký výlet,snad všechny automobilky,bylo to velké,ty časy jsou pryč...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  30. 01. 2020 23:54

tak to vypada ze ten Frankfurt uz nikdy nezazijem. Tak snad aspon este Zenevu stihnem. ach jaj, a ked klesne Vltava mozno o niekolko rokov bude na naplavce tisicka aut

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry