Autosalon ve Frankfurtu končí. Tradiční výstava se přestěhuje do jiného města

12 komentářů

eMKejx
30. ledna • 23:54

tak to vypada ze ten Frankfurt uz nikdy nezazijem. Tak snad aspon este Zenevu stihnem. ach jaj, a ked klesne Vltava mozno o niekolko rokov bude na naplavce tisicka aut :-D:-D:-D

Jan
30. ledna • 13:24

JJ,jezdíval jsem do Lipska pravidelně,krásný autosalon,do auta jsem mohl sednout,bylo jedno do jakého,i za 5 mil. nebyl problém,byl to hezký výlet,snad všechny automobilky,bylo to velké,ty časy jsou pryč...:-(

Milan Šmid
30. ledna • 11:49

Kdo by se tam chodil dívat na 4 evropskébkoncepty aut WW.Sdruzeni Renault,Fiat,Opel,Citroen,Peugeot,Nissan automobilky většinou s s motory do 1000 kubíků ??? Alekro tragické auta ????Až tam jezdí europoslance a povinně si to kupují i pro své rodiny ty nicky ne ????

Tias
30. ledna • 12:34

Tak je vidět, ze si tam nikdy nebyl.

boleq loleq
30. ledna • 10:52

Pro naprostou vetsinu majitelu prestala auta byt zalezitosti emoci, pokud tedy nepocitame pocity beznadeje a vzteku pri (nejen :-D ) dopravnich zacpach. Myslim, ze vetsina lidi si muze dovolit leda tak koupit auto podle rozpoctu. Takze proste koupi nejlepsi mozne auto, na ktere maji, coz jsou povetsinou jen dopravni prostredky a ne buhvijake 'bajecne stroje'.
Nejake to 'nasetrit si na sveho milacka' je dnes tak nejak mimo misu, protoze ten 'bajecny stroj' casto stoji podobne jako rodinny dum, lec ani zdaleka nema takovou prioritu.Takze se z aut stalo spotrebni zbozi a tudiz se take nakupuji stejnym zpusobem jako spotrebni zbozi. Na webu si clovek jednoduse naklika, co lze za dany peniz a pri splneni dalsich kriterii poridit. Tezko cekat, ze lide pojedou nekam na veletrh, coz je spojeno s jistymi naklady, kdyz resi pri nakupu auta kazdou tisicovku.

mpolan
30. ledna • 11:07

Panejo... tohle platí už nejméně padesát let, není to letošní novinka. Auta byla "záležitostí emocí" vždycky jen pro nadšence, kteří tvoří stěží jedno procento kupujících. A auto bylo dopravní prostředek od počátku svého vzniku...

homer
31. ledna • 11:43

Skutecne showroomy se u nas zacaly objevovat pred triceti lety a webovy stranky tak pred dvaceti. Pred padesati rokama jsi mohl pro auto tak do mototechny a par vyvolenych do tuzexu.

prdiq smrtiq
30. ledna • 12:42

Pro mnoho lidi bylo drive auto tez symbolem socialniho statusu. Dnes je auto timto symbolem jeste vice, ale o to mene lidi si vubec muze dovolit nejaky socialni status resit.

mpolan
30. ledna • 12:56

Jo, to je ten klasický východní pohled méněcennosti.

Tom
30. ledna • 15:55

Takze i Nemecko a treba Francie jsou na vychode:-)

mpolan
30. ledna • 10:03

Osahat si auto naživo je pro první dojem neocenitelné, ale k dalšímu rozhodování stejně nedostačující. Autosalony jsou už přežitek, přinejmenším v tomhle megalomanském pojetí velkých show.

OTTO
30. ledna • 19:01

Na druhou stranu, pokud člověk zrovna kupuje auto, je návštěva autosalonu (pravda nevím jestli takového megalomanského) nejrychlejší a nejefektivnější možnost, jak všechna uvažovaná (i neuvažovaná) auta staticky porovnat. Přijde mi to lepší než objíždět 10 dealerů.

Doporučujeme

Články odjinud