Autosalon ve Frankfurtu končí. Tradiční výstava se přestěhuje do jiného města

mpolan  |  30. 01. 2020 10:03

Osahat si auto naživo je pro první dojem neocenitelné, ale k dalšímu rozhodování stejně nedostačující. Autosalony jsou už přežitek, přinejmenším v tomhle megalomanském pojetí velkých show.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 01. 2020 19:01

Na druhou stranu, pokud člověk zrovna kupuje auto, je návštěva autosalonu (pravda nevím jestli takového megalomanského) nejrychlejší a nejefektivnější možnost, jak všechna uvažovaná (i neuvažovaná) auta staticky porovnat. Přijde mi to lepší než objíždět 10 dealerů.

Odpovědět  |   | 
boleq loleq  |  30. 01. 2020 10:52

Pro naprostou vetsinu majitelu prestala auta byt zalezitosti emoci, pokud tedy nepocitame pocity beznadeje a vzteku pri (nejen ) dopravnich zacpach. Myslim, ze vetsina lidi si muze dovolit leda tak koupit auto podle rozpoctu. Takze proste koupi nejlepsi mozne auto, na ktere maji, coz jsou povetsinou jen dopravni prostredky a ne buhvijake 'bajecne stroje'.
Nejake to 'nasetrit si na sveho milacka' je dnes tak nejak mimo misu, protoze ten 'bajecny stroj' casto stoji podobne jako rodinny dum, lec ani zdaleka nema takovou prioritu.

Takze se z aut stalo spotrebni zbozi a tudiz se take nakupuji stejnym zpusobem jako spotrebni zbozi. Na webu si clovek jednoduse naklika, co lze za dany peniz a pri splneni dalsich kriterii poridit. Tezko cekat, ze lide pojedou nekam na veletrh, coz je spojeno s jistymi naklady, kdyz resi pri nakupu auta kazdou tisicovku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2020 11:07

Panejo... tohle platí už nejméně padesát let, není to letošní novinka. Auta byla "záležitostí emocí" vždycky jen pro nadšence, kteří tvoří stěží jedno procento kupujících. A auto bylo dopravní prostředek od počátku svého vzniku...

Odpovědět  |   | 
prdiq smrtiq  |  30. 01. 2020 12:42

Pro mnoho lidi bylo drive auto tez symbolem socialniho statusu. Dnes je auto timto symbolem jeste vice, ale o to mene lidi si vubec muze dovolit nejaky socialni status resit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2020 12:56

Jo, to je ten klasický východní pohled méněcennosti.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 01. 2020 15:55

Takze i Nemecko a treba Francie jsou na vychode

Odpovědět  |   | 
homer  |  31. 01. 2020 11:43

Skutecne showroomy se u nas zacaly objevovat pred triceti lety a webovy stranky tak pred dvaceti. Pred padesati rokama jsi mohl pro auto tak do mototechny a par vyvolenych do tuzexu.

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  30. 01. 2020 11:49

Kdo by se tam chodil dívat na 4 evropskébkoncepty aut WW.Sdruzeni Renault,Fiat,Opel,Citroen,Peugeot,Nissan automobilky většinou s s motory do 1000 kubíků ??? Alekro tragické auta ????Až tam jezdí europoslance a povinně si to kupují i pro své rodiny ty nicky ne ????

Odpovědět  |   | 
Tias  |  30. 01. 2020 12:34

Tak je vidět, ze si tam nikdy nebyl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 01. 2020 13:24

JJ,jezdíval jsem do Lipska pravidelně,krásný autosalon,do auta jsem mohl sednout,bylo jedno do jakého,i za 5 mil. nebyl problém,byl to hezký výlet,snad všechny automobilky,bylo to velké,ty časy jsou pryč...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  30. 01. 2020 23:54

tak to vypada ze ten Frankfurt uz nikdy nezazijem. Tak snad aspon este Zenevu stihnem. ach jaj, a ked klesne Vltava mozno o niekolko rokov bude na naplavce tisicka aut

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A