Autosalon v Tokiu bude letos kratší, hlásí se i méně vystavovatelů

V tomto období panující neblahá situace v automobilovém průmyslu se dotkne dalšího z významnějších světových autosalonů. Tentokrát půjde o autosalon v Tokiu, jenž letos své brány otevře od 23. srpna do 4. listopadu. Zatímco v minulých letech bylo otevřeno 17 dnů, letos bude autosalon trvat o čtyři dny méně.

V pořadí 41. ročník tohoto autosalonu, který byl již tradičně prohlídkou toho nejlepšího, co Japonská scéna nabízela, bude poznačen nejen zkráceným trváním, ale i značným úbytkem vystavovatelů. Prozatím svou účast potvrdilo pouze 14 automobilek a svůj zájem prozatím projevilo jen 122 společností z 8 zemí. V porovnání s předchozím ročníkem se v Tokijském kongresovém centru představilo až 246 různých vystavovatelů, avšak již teď organizátoři tuší, že toto číslo se ani zdaleka nepodaří zopakovat. I právě proto padlo rozhodnutí, že autosalon se bude odehrávat pouze na 22 877 čtverečních metrech, zatímco v roce 2007 se expozice rozléhaly až na dvounásobném prostoru.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků