Autosalon v Tokiu bude letos kratší, hlásí se i méně vystavovatelů

Autosalon v Tokiu bude letos kratší, hlásí se i méně vystavovatelů

V tomto období panující neblahá situace v automobilovém průmyslu se dotkne dalšího z významnějších světových autosalonů. Tentokrát půjde o autosalon v Tokiu, jenž letos své brány otevře od 23. srpna do 4. listopadu. Zatímco v minulých letech bylo otevřeno 17 dnů, letos bude autosalon trvat o čtyři dny méně.

V pořadí 41. ročník tohoto autosalonu, který byl již tradičně prohlídkou toho nejlepšího, co Japonská scéna nabízela, bude poznačen nejen zkráceným trváním, ale i značným úbytkem vystavovatelů. Prozatím svou účast potvrdilo pouze 14 automobilek a svůj zájem prozatím projevilo jen 122 společností z 8 zemí. V porovnání s předchozím ročníkem se v Tokijském kongresovém centru představilo až 246 různých vystavovatelů, avšak již teď organizátoři tuší, že toto číslo se ani zdaleka nepodaří zopakovat. I právě proto padlo rozhodnutí, že autosalon se bude odehrávat pouze na 22 877 čtverečních metrech, zatímco v roce 2007 se expozice rozléhaly až na dvounásobném prostoru.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků