Autosalon v Paříži má další odpadlíky. Omluvenku poslal Fiat, Jeep a Alfa Romeo

Na pařížské motorshow budou chybět automobilky koncernu FCA. Přijede do Francie vůbec někdo?

Marketing automobilek se obrací k online a přímým prezentacím svých modelů, a tak už nějaký ten rok je znát nižší zájem o světové autosalony. Zatímco taková Ženeva se díky svému neutrálnímu postavení a tradici drží stále relativně v oblibě. Na tento trend doplácí především taková Paříž.

Právě do francouzské metropole podle AutoPlus France oficiálně nepřijede koncern FCA, tedy především v Evropě nejpodstatnější značky - Fiat, Alfa Romeo a Jeep. U těchto značek je to přitom výjimkou, protože Italové se pravidelně účastní již několik let. Luxusní část portfolia, Ferrari a Maserati, však ve Francii chybět nebudou.

Sháníte stylovku na léto? Fiat 500 Colezzione umí stát i přes půl milionu

Sháníte stylovku na léto? Fiat 500 Colezzione umí stát i přes půl milionu

List dalších omluvenek pro Paříž, která brány výstaviště otevírá 2. srpna, přitom není krátký. Zahrnuje značky jako Ford, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Subaru, Volkswagen a Volvo. Těšit se však můžete na stánky značek jako Citroën, Hyundai, Jaguar, Kia, Land Rover, Lexus, Mercedes-Benz, Peugeot, Smart, Suzuki a Toyota.

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků