Subaru ukázalo prototyp nového Levorgu. Pod kapotu nasadí nový přeplňovaný boxer

30 komentářů

Roman
25. října • 16:26

Auto které řídi beze mne jsem už dávno vymyslel jmenuje se Autobus.

Michal
24. října • 14:24

Ta stará 1.6t 170koní by stačila ale auto by muselo být o 200kg lehčí.Ono to podle papírů moc nevypadá ale každých 100kg navíc je sakra znát při rozjezdu,předjíždění a i výsledné spotřebě hlavně po městě.

Lord Owl
24. října • 14:43

šak na té váze se podepisuje velkým dílem ta CVT převodovka, ne? Manuál by tak těžký nebyl. Jinak ten handicap se dožene tou lepší trakcí v kopcích a zatáčkách.

Milan
24. října • 16:51

Tu sa uvádza, že CVT váži menej:
https://www.sportsubaru.com/subaru-cvt-explained.htm

Kevlarius
24. října • 9:41

Povzdech obecně k Subaru - Nechápu proč se v Česku neprodává Subaru XV PHEV (dvoulitr, plug-in hybrid, na trhu v USA se to tuším jmenuje Crosstrek PHEV). Vím minimálně o dvou lidech, kteří by si to rádi koupili. Pokud vím, v Česku je XV momentálně k dostání pouze s motorem 1.6 84kW, což považuji za silně nedostatečné.

feroj
17. ledna • 9:58

pretože nie je v EU homologizované... testy sú drahé a keď nemajú istotu predaja (a elektro a hybridy by boli totálny nezmysel, keby neslúžili niektorým automobilkám len na papierové obabrávanie z emisiami...viď Tesla, stratový biznys, ktorý prežíva len vďaka miliardám s predaja emisíí):-/ a výroba elektromobilov stratová a do budúcnosti slepá cesta

Milan
24. října • 9:50

Na Slovensku sa dá XV aj Forester už objednať aj s novým 2.0 mild hybridom Eboxer.
https://autozurnal.ta3.com/hybridne-subaru-forester-...

Kevlarius
24. října • 10:06

O tom mild hybridu vím. Tuším, že by se to mělo začít prodávat i v Česku. Avšak ve srovnání s variantou PHEV mě to připadá docela o ničem. Obecně ty mild hybridy mě připadají jen jako jakási šidítka aby bylo možné tvrdit, že je to hybrid.

Milan
24. října • 10:10

On ten mild hybrid je do určitej miery také šidítko, ktoré pomáha znížiť o pár percent papierovú spotrebu a zároveň dáva vodičovi pocit, že ešte má pod kapotou niečo ako tradičný spaľovák a nie komplexné hybridné ústrojenstvo, voči ktorému má ešte veľké percento ľudí predsudky/výhrady/nedôveru.

bzzz
24. října • 10:59

Amen ;-)

kolkyno
24. října • 8:50

to stale maju v prednych svetlometoch len denne LED?! v europe uz laserove svetlomety s umelou A.I. a v Subaru este 10 rokov pozadu, myslim svetla.

Alta
24. října • 9:16

Trochu přeháníš, laserová světla mají na pár modelech jen Audi a BMW a to je prémie, takže zcela jiný level než Subaru, tomu v Evropě chybí úplně jiné věci než laserová světla, třeba pořádný motor nebo převodovka.

Vincent
23. října • 19:53

Myslím, že jsou to zbytečné úvahy, prodeje Levorgu klesly tak nízko, že se Subaru vůbec nevyplatí model dávat do Evropy. Takže to na co se koukáme na obrázcích je maximálně pro mimoevropské trhy.

Kosanovič
23. října • 16:26

No o "vynikající dynamice" Subaru klidně mluvit může, ono i současný model s totálně vydechlým dvoulitrem popisuje na svých stránkách jako, že má "působivý výkon". Takže přeloženo z marketingovštiny další chcíplá hajtra pro důchodce na obzoru

šofér
24. října • 11:16

Je to dáno tím, že Evropa je pro Subaru nezajímavá, proto se s motory pro ní netrápí. Za rok se prodá tolik Subaru v Evropě jako v USA za měsíc a k tomu připočtěte domácí Japonsko, Austrálii a Nový Zéland, kde mají motory s US normou a v pohodě. Evropa má své koně.

Milan
23. října • 17:02

Keďže tentokrát bude mať turbenú 1,8 (podľa nejakých šumov cez 200 k) tak o chcíplotine pre dôchodcov to asi úplne nebude;)

Kosanovič
23. října • 18:07

To jsou jen taková nesplnitelná přání, už minulou oturbenou 1.6 stáhli s odůvodnění, že byla moc výkonná a že řidiči v Evropě preferují klidnější jízdu. :-)

Marek71
23. října • 21:27

Jo, výkonná a dynamická byla ta 1.6 GT zhruba jako Octávka s 1.5 TSI:
http://www.zeperfs.com/en/duel6021-7971.htm... Nevím, jestli se ty dvě auta dají srovnat prostorově, ale Levorg má hendikep cca. 200 kg, takže i přes výkonnější motor jsou na tom s dynamikou velmi podobně.

šofér
24. října • 11:20

No porovnávat předokolku s pernamentní 4x4 je nesmysl, to platí i pro tu váhu. V každém případě ten oturbený Levorg pojede mnohem lépe než Škodovka, prostě radost z jízdy, nejezdí se totiž jen rovně..... tedy většinou :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
25. října • 10:57

Ani nejsilnější Levorg, který je v nabídce a který se u nás neprodává, si proti Octě neškrtne, CVT spolehlivě zabije i dvoulitrové turbo.
https://www.drive.com.au/new-car-comparison/subaru... ...

Marek71
24. října • 11:31

Ano, to souhlasím. Jen říkám, že dynamicky je tak na úrovni 1.5 TSI, který má o 20 koní méně, to je vše.

šofér
24. října • 12:32

1,6 GT je turbobenzín ,stejně jako 1,5 TSi. A není důležitý maximální výkon, ale to, kdy máte výkonvoý optimál k dispozici a na jakou dobu... A boxer motor je v tomto dobrý.

Milan
23. října • 18:38

Blbosť. Tú stiahli pretože nespĺňala Euro 6d. A keďže nemali vhodný agregát, tak tam buchli ten atmo 2.0. A nejaký rádobymarketér splodil ten blud o prílišnej športovosti.

Kosanovič
23. října • 19:23

Pak se ovšem nabízí otázka, proč těm samým marketérům věřit, že jsou schopni dodat jakýkoliv turbomotor pod Euro 7 když nezvládli ani 6d?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Milan
23. října • 20:18

Euro 6d este len zacina platit. Euro 7 je este v "nedohladne". Marketeri hovoria jedno, technicke udaje druhe. Auto si vyberam na zaklade nejakych faktov a marketingom sa nechavam ovplyvnit minimalne. Hoci, ked ma firma premakany marketing, tak dokaze predat aj kus h...a za nehorazne peniaze ;)

Lord Owl
23. října • 21:14

Ten konec věty sedí na jednu domácí automobilku....

Tom
24. října • 14:43

Hyundai?

Kosanovič
23. října • 20:51

jaké v "nedohladne". Euro 7 platí od roku 2021, tedy za nějakých 14 měsíců.

Milan
23. října • 22:01

Od 2021 platí Euro 6d. O Euro 7 nikde nie je ešte ani zmienka.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_emission_st...

OTTO
23. října • 17:14

50 HP sežere CVT a dalších 50 pak 4x4 a výsledkem je dynamika jako u Fabie TSI :-D

Doporučujeme

Články odjinud