Auto které řídi beze mne jsem už dávno vymyslel jmenuje se Autobus.
Ta stará 1.6t 170koní by stačila ale auto by muselo být o 200kg lehčí.Ono to podle papírů moc nevypadá ale každých 100kg navíc je sakra znát při rozjezdu,předjíždění a i výsledné spotřebě hlavně po městě.
šak na té váze se podepisuje velkým dílem ta CVT převodovka, ne? Manuál by tak těžký nebyl. Jinak ten handicap se dožene tou lepší trakcí v kopcích a zatáčkách.
Tu sa uvádza, že CVT váži menej:https://www.sportsubaru.com/subaru-cvt-explained.htm
Povzdech obecně k Subaru - Nechápu proč se v Česku neprodává Subaru XV PHEV (dvoulitr, plug-in hybrid, na trhu v USA se to tuším jmenuje Crosstrek PHEV). Vím minimálně o dvou lidech, kteří by si to rádi koupili. Pokud vím, v Česku je XV momentálně k dostání pouze s motorem 1.6 84kW, což považuji za silně nedostatečné.
pretože nie je v EU homologizované... testy sú drahé a keď nemajú istotu predaja (a elektro a hybridy by boli totálny nezmysel, keby neslúžili niektorým automobilkám len na papierové obabrávanie z emisiami...viď Tesla, stratový biznys, ktorý prežíva len vďaka miliardám s predaja emisíí):-/ a výroba elektromobilov stratová a do budúcnosti slepá cesta
Na Slovensku sa dá XV aj Forester už objednať aj s novým 2.0 mild hybridom Eboxer. https://autozurnal.ta3.com/hybridne-subaru-forester-...
O tom mild hybridu vím. Tuším, že by se to mělo začít prodávat i v Česku. Avšak ve srovnání s variantou PHEV mě to připadá docela o ničem. Obecně ty mild hybridy mě připadají jen jako jakási šidítka aby bylo možné tvrdit, že je to hybrid.
On ten mild hybrid je do určitej miery také šidítko, ktoré pomáha znížiť o pár percent papierovú spotrebu a zároveň dáva vodičovi pocit, že ešte má pod kapotou niečo ako tradičný spaľovák a nie komplexné hybridné ústrojenstvo, voči ktorému má ešte veľké percento ľudí predsudky/výhrady/nedôveru.
Amen ;-)
to stale maju v prednych svetlometoch len denne LED?! v europe uz laserove svetlomety s umelou A.I. a v Subaru este 10 rokov pozadu, myslim svetla.
Trochu přeháníš, laserová světla mají na pár modelech jen Audi a BMW a to je prémie, takže zcela jiný level než Subaru, tomu v Evropě chybí úplně jiné věci než laserová světla, třeba pořádný motor nebo převodovka.
Myslím, že jsou to zbytečné úvahy, prodeje Levorgu klesly tak nízko, že se Subaru vůbec nevyplatí model dávat do Evropy. Takže to na co se koukáme na obrázcích je maximálně pro mimoevropské trhy.
No o "vynikající dynamice" Subaru klidně mluvit může, ono i současný model s totálně vydechlým dvoulitrem popisuje na svých stránkách jako, že má "působivý výkon". Takže přeloženo z marketingovštiny další chcíplá hajtra pro důchodce na obzoru
Je to dáno tím, že Evropa je pro Subaru nezajímavá, proto se s motory pro ní netrápí. Za rok se prodá tolik Subaru v Evropě jako v USA za měsíc a k tomu připočtěte domácí Japonsko, Austrálii a Nový Zéland, kde mají motory s US normou a v pohodě. Evropa má své koně.
Keďže tentokrát bude mať turbenú 1,8 (podľa nejakých šumov cez 200 k) tak o chcíplotine pre dôchodcov to asi úplne nebude;)
To jsou jen taková nesplnitelná přání, už minulou oturbenou 1.6 stáhli s odůvodnění, že byla moc výkonná a že řidiči v Evropě preferují klidnější jízdu. :-)
Jo, výkonná a dynamická byla ta 1.6 GT zhruba jako Octávka s 1.5 TSI:http://www.zeperfs.com/en/duel6021-7971.htm... Nevím, jestli se ty dvě auta dají srovnat prostorově, ale Levorg má hendikep cca. 200 kg, takže i přes výkonnější motor jsou na tom s dynamikou velmi podobně.
No porovnávat předokolku s pernamentní 4x4 je nesmysl, to platí i pro tu váhu. V každém případě ten oturbený Levorg pojede mnohem lépe než Škodovka, prostě radost z jízdy, nejezdí se totiž jen rovně..... tedy většinou :)
Ani nejsilnější Levorg, který je v nabídce a který se u nás neprodává, si proti Octě neškrtne, CVT spolehlivě zabije i dvoulitrové turbo.https://www.drive.com.au/new-car-comparison/subaru... ...
Ano, to souhlasím. Jen říkám, že dynamicky je tak na úrovni 1.5 TSI, který má o 20 koní méně, to je vše.
1,6 GT je turbobenzín ,stejně jako 1,5 TSi. A není důležitý maximální výkon, ale to, kdy máte výkonvoý optimál k dispozici a na jakou dobu... A boxer motor je v tomto dobrý.
Blbosť. Tú stiahli pretože nespĺňala Euro 6d. A keďže nemali vhodný agregát, tak tam buchli ten atmo 2.0. A nejaký rádobymarketér splodil ten blud o prílišnej športovosti.
Pak se ovšem nabízí otázka, proč těm samým marketérům věřit, že jsou schopni dodat jakýkoliv turbomotor pod Euro 7 když nezvládli ani 6d?
Euro 6d este len zacina platit. Euro 7 je este v "nedohladne". Marketeri hovoria jedno, technicke udaje druhe. Auto si vyberam na zaklade nejakych faktov a marketingom sa nechavam ovplyvnit minimalne. Hoci, ked ma firma premakany marketing, tak dokaze predat aj kus h...a za nehorazne peniaze ;)
Ten konec věty sedí na jednu domácí automobilku....
Hyundai?
jaké v "nedohladne". Euro 7 platí od roku 2021, tedy za nějakých 14 měsíců.
Od 2021 platí Euro 6d. O Euro 7 nikde nie je ešte ani zmienka.https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_emission_st...
50 HP sežere CVT a dalších 50 pak 4x4 a výsledkem je dynamika jako u Fabie TSI :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.