Subaru ukázalo prototyp nového Levorgu. Pod kapotu nasadí nový přeplňovaný boxer

Kosanovič  |  23. 10. 2019 16:26

No o "vynikající dynamice" Subaru klidně mluvit může, ono i současný model s totálně vydechlým dvoulitrem popisuje na svých stránkách jako, že má "působivý výkon". Takže přeloženo z marketingovštiny další chcíplá hajtra pro důchodce na obzoru

Odpovědět  |   | 
Milan  |  23. 10. 2019 17:02

Keďže tentokrát bude mať turbenú 1,8 (podľa nejakých šumov cez 200 k) tak o chcíplotine pre dôchodcov to asi úplne nebude;)

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  23. 10. 2019 17:14

50 HP sežere CVT a dalších 50 pak 4x4 a výsledkem je dynamika jako u Fabie TSI

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  23. 10. 2019 18:07

To jsou jen taková nesplnitelná přání, už minulou oturbenou 1.6 stáhli s odůvodnění, že byla moc výkonná a že řidiči v Evropě preferují klidnější jízdu.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  23. 10. 2019 18:38

Blbosť. Tú stiahli pretože nespĺňala Euro 6d. A keďže nemali vhodný agregát, tak tam buchli ten atmo 2.0. A nejaký rádobymarketér splodil ten blud o prílišnej športovosti.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  23. 10. 2019 19:23

Pak se ovšem nabízí otázka, proč těm samým marketérům věřit, že jsou schopni dodat jakýkoliv turbomotor pod Euro 7 když nezvládli ani 6d?

Odpovědět  |   | 
Milan  |  23. 10. 2019 20:18

Euro 6d este len zacina platit. Euro 7 je este v "nedohladne". Marketeri hovoria jedno, technicke udaje druhe. Auto si vyberam na zaklade nejakych faktov a marketingom sa nechavam ovplyvnit minimalne. Hoci, ked ma firma premakany marketing, tak dokaze predat aj kus h...a za nehorazne peniaze ;)

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  23. 10. 2019 20:51

jaké v "nedohladne". Euro 7 platí od roku 2021, tedy za nějakých 14 měsíců.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  23. 10. 2019 22:01

Od 2021 platí Euro 6d. O Euro 7 nikde nie je ešte ani zmienka.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_emission_st...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  23. 10. 2019 21:14

Ten konec věty sedí na jednu domácí automobilku....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 10. 2019 14:43

Hyundai?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 10. 2019 21:27

Jo, výkonná a dynamická byla ta 1.6 GT zhruba jako Octávka s 1.5 TSI:
http://www.zeperfs.com/en/duel6021-7971.htm...

Nevím, jestli se ty dvě auta dají srovnat prostorově, ale Levorg má hendikep cca. 200 kg, takže i přes výkonnější motor jsou na tom s dynamikou velmi podobně.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 10. 2019 11:20

No porovnávat předokolku s pernamentní 4x4 je nesmysl, to platí i pro tu váhu. V každém případě ten oturbený Levorg pojede mnohem lépe než Škodovka, prostě radost z jízdy, nejezdí se totiž jen rovně..... tedy většinou :)

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 10. 2019 11:31

Ano, to souhlasím. Jen říkám, že dynamicky je tak na úrovni 1.5 TSI, který má o 20 koní méně, to je vše.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 10. 2019 12:32

1,6 GT je turbobenzín ,stejně jako 1,5 TSi. A není důležitý maximální výkon, ale to, kdy máte výkonvoý optimál k dispozici a na jakou dobu... A boxer motor je v tomto dobrý.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 10:57

Ani nejsilnější Levorg, který je v nabídce a který se u nás neprodává, si proti Octě neškrtne, CVT spolehlivě zabije i dvoulitrové turbo.
https://www.drive.com.au/new-car-comparison/subaru... ...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 10. 2019 11:16

Je to dáno tím, že Evropa je pro Subaru nezajímavá, proto se s motory pro ní netrápí. Za rok se prodá tolik Subaru v Evropě jako v USA za měsíc a k tomu připočtěte domácí Japonsko, Austrálii a Nový Zéland, kde mají motory s US normou a v pohodě. Evropa má své koně.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  23. 10. 2019 19:53

Myslím, že jsou to zbytečné úvahy, prodeje Levorgu klesly tak nízko, že se Subaru vůbec nevyplatí model dávat do Evropy. Takže to na co se koukáme na obrázcích je maximálně pro mimoevropské trhy.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 10. 2019 08:50

to stale maju v prednych svetlometoch len denne LED?! v europe uz laserove svetlomety s umelou A.I. a v Subaru este 10 rokov pozadu, myslim svetla.

Odpovědět  |   | 
Alta  |  24. 10. 2019 09:16

Trochu přeháníš, laserová světla mají na pár modelech jen Audi a BMW a to je prémie, takže zcela jiný level než Subaru, tomu v Evropě chybí úplně jiné věci než laserová světla, třeba pořádný motor nebo převodovka.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  24. 10. 2019 09:41

Povzdech obecně k Subaru - Nechápu proč se v Česku neprodává Subaru XV PHEV (dvoulitr, plug-in hybrid, na trhu v USA se to tuším jmenuje Crosstrek PHEV). Vím minimálně o dvou lidech, kteří by si to rádi koupili. Pokud vím, v Česku je XV momentálně k dostání pouze s motorem 1.6 84kW, což považuji za silně nedostatečné.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  24. 10. 2019 09:50

Na Slovensku sa dá XV aj Forester už objednať aj s novým 2.0 mild hybridom Eboxer.
https://autozurnal.ta3.com/hybridne-subaru-forester-...

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  24. 10. 2019 10:06

O tom mild hybridu vím. Tuším, že by se to mělo začít prodávat i v Česku. Avšak ve srovnání s variantou PHEV mě to připadá docela o ničem. Obecně ty mild hybridy mě připadají jen jako jakási šidítka aby bylo možné tvrdit, že je to hybrid.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  24. 10. 2019 10:10

On ten mild hybrid je do určitej miery také šidítko, ktoré pomáha znížiť o pár percent papierovú spotrebu a zároveň dáva vodičovi pocit, že ešte má pod kapotou niečo ako tradičný spaľovák a nie komplexné hybridné ústrojenstvo, voči ktorému má ešte veľké percento ľudí predsudky/výhrady/nedôveru.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 10. 2019 10:59

Amen

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 10. 2019 14:24

Ta stará 1.6t 170koní by stačila ale auto by muselo být o 200kg lehčí.Ono to podle papírů moc nevypadá ale každých 100kg navíc je sakra znát při rozjezdu,předjíždění a i výsledné spotřebě hlavně po městě.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  24. 10. 2019 14:43

šak na té váze se podepisuje velkým dílem ta CVT převodovka, ne? Manuál by tak těžký nebyl. Jinak ten handicap se dožene tou lepší trakcí v kopcích a zatáčkách.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  24. 10. 2019 16:51

Tu sa uvádza, že CVT váži menej:
https://www.sportsubaru.com/subaru-cvt-explained.htm

Odpovědět  |   | 
Roman  |  25. 10. 2019 16:26

Auto které řídi beze mne jsem už dávno vymyslel jmenuje se Autobus.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 246 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A