První elektrická Mazda možná odhalena. Překvapuje sebevražednými dveřmi

Franta  |  22. 10. 2019 09:32

Omlouvám se předem za svoji hlubokou neznalost, ale co jsou prosím "sebevražedné dveře"?

Odpovědět  |   | 
 |  22. 10. 2019 10:01

Přesně tato otázka mě taky napadla. Zvlášť při stylu, že dokud neotevřu přední dvře, nejdou otevřít zadní, pokud je to jako u RX. Možná klasické otevírání je pouze vražedné....

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 10. 2019 10:29

styl z RX8 :) ak su toto samovrazedne dvere tak rodinna Meriva musela uz pozabijat deticiek a rodicov...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 10. 2019 11:15

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sebevra%C5%BEedn%C3%... ...

Je to upne normalny terminus technicus konstrukcneho riesenia dveri, ktore s otvaraju proti smeru jazdy.

Anglicky original je 'suicide doors' - The nickname is mainly due to the design's propensity to seriously injure anyone exiting or entering the offside of the car if the door is hit by a passing vehicle.

Odpovědět  |   | 
mlatic karla  |  22. 10. 2019 17:03

Tak tak. Presne takova situace, kdy projizdejici vozidlo narazi do dveri a ty pak vazne zrani vystupujiciho ci nastupujiciho pasazera, se nazyva sebevrazdou.

Podle teto logiky je sebevrazdou snad jakakoliv situace koncici smrti.

Odpovědět  |   | 

Tam strčíš hlavu a zabouchneš.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 11:53

Nic nevědět, být i líný použít google a ještě s tím exhibovat v diskuzi a sbírat kladné ohlasy? Co to znamená?

Odpovědět  |   | 
Franta  |  22. 10. 2019 12:05

Přečíst si slušný dotaz s omluvou neznalosti na netu, vědět odpověď, vysmát se tázajícímu se a přitom nepřipojit odpověď, co to zmanemá?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 13:39

Jaký slušný dotaz? Vždyť to bylo napsáno jízlivě a zjevně ironicky! Nebo snad ne?

Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  22. 10. 2019 09:43

Mazdě a Libni obloukem se vyhni.
Jedná se o jasné klamaní spotřebitele a dokonce to p. Kiriakovský, zástupce, ředitel Mazda CZ,SK to veřejně přiznal. Těch poškozených jsou desítky spíš stovky.
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl...

Pan Kiriakovský sice veřejně prohlásil, že se všemi vyrovnal i s těmi co měli auta po záruce. To je ale lež jako věž. Dva roky vyrobní konstrukční vadu maskuje importér předčasnou výměnou oleje, druhým rokem následně výměnou olejových měrek a třetím rokem, když ty spotřebitele natlačil tam kde je potřeboval mít, do úzkých, tak dělá hodného slušňáka a nabídne, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu a ještě za podmínky, že si spotřebitel musí u nich koupit další auto. Tím jim ale vlastně spotřebitel zaplatí výrobní náklady auta s vyrobní konstrukční vadou a navíc jim ještě zůstane i spotřebitel s dalším novým autem. To staré, dvouleté pochopitelně prodává jako málo ojeté a prověřené vozidlo dál se ziskem. Druhý majitel už má ale mizivou šanci něco reklamovat. Takže těch poškozených je hned dvojnásobek proti původně prodaným autům. Většina lidí na takto hodně podhodnocenou cenu nabídnutou Mazda CZ nepřistoupila a to auto raději prodali na inzerát nebo bazar. To je ale velmi nebezpečný společenský jev, neboť Mazda CZ nutí lidí vlastně podvádět. Navíc na netu je celá farma trollů, co radí takto poškozeným měnit olej každých cca 10.000km. Aby ne, když jim teče nafta do oleje.
Toto se v Čechách prodává, al e na rozdíl od Němců se tady s poškozenými, podvedenými nikdo nebaví.
https://m.youtube.com/watch
https://forum.autoforum.cz/viewtopic.php
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 10. 2019 10:05

Já ti rozumím, od dob SKY má mazda jediný problém a to s předfaceliftovým dieslem, tím to končí. kdyby se jim sypalo kde co jak je zvykem, tak by to nebylo takové halóó.

Odpovědět  |   | 
Konspirátor  |  22. 10. 2019 10:18

A čím si vysvětluješ tržní podíl v eu kolem 1.5%? U mainstreamu je to obecné vodítko kvality. Může být špatný, poruchový nebo nekvalitní vůz. Drahý nebo neodborný servis, špatný přístup k zákazníkovi. Takhle malé trvalé prodeje nejsou náhoda.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  22. 10. 2019 11:05

Je to adekvátní kapacitě automobilky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 10. 2019 11:17

Trhovy podiel je voditko kvality? A na to si prisiel kde?

Odpovědět  |   | 
Konspirátor  |  22. 10. 2019 11:33

Jak jsem psal, u mainstreamu ano. Modely M1, M3, M3, cx3, cx5 jsou běžné vozy s tradičními motory, převodovkami, výbavou. Podíl 1.5% je nežádoucí. V každém voze jsou pak schované zbytečně velké náklady na zastoupení, reklamu, servis. Pokud běžný vůz není schopen přilákat zákazníky, zřejmě je konkurence něčím oslovila, čím Mazda ne. Tzn. že u Mazdy je něco špatně. Logické, ne?

Odpovědět  |   | 
mlatic karla  |  22. 10. 2019 17:09

Lec Mazda mainstream neni.

Dominvam se, ze pouzita technicka reseni jsou pro dnesni dobu natolik neobvykla, ze na mainstreamoveho zakaznika nemiri. Myslim, ze dnesni mainstreamovy zakaznik nechce nic resit, zatimco kupec Mazdy musi resit, aby vubec nasel duvod si ji koupit. Z tohoto pohledu mi prijde podil na trhu odpovidajici.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 10. 2019 11:19

Mazda je vyloženě kupovaná lidmi ze své kapsy. Dá se říct nejdražší mainstreem a funguje bez slev, stejně se prodává a bez problémů. Zvláště CX 5 je na cestách časté auto.

Odpovědět  |   | 
Konspirátor  |  22. 10. 2019 11:37

Hyundai je též kupován ze své kapsy a má přes 4%v rámci eu. Řekněme, že zhruba od 3% se jedná o dobře prodejnou značku. Mazda a Honda strádají.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  22. 10. 2019 11:54

Tak jednoduchá věc a stejně pořád složitá. i30 za 350 MZD3 za 550. H to dělá s minimarží, Mazda si to nechá zaplatit. Co tam máš dál?

Odpovědět  |   | 
Konspirátor  |  22. 10. 2019 11:59

Mám tam stále to samé. Za 550 se konkurence prodává. Takže Mazda zákazníky nepřesvědčí, že za danou cenu dostanou to co mají nebo je nepřesvědčí něčím jiným. Takže opět tvrdím, že těmito žalostnými prodeji stojí problém nebo více problémů.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 10. 2019 14:25

Mazda nemá motory co jedou a to je hlavní důvod hned po ceně že se neprodává.Do 6 a cx5 mimo nového benzíno/dieslu nemají nic silného.Základní 2l 120koní(ekvivalent 1.0tsi)stačí tak tak na m3.Schází ten silnější 2l s 165koňmi.

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  22. 10. 2019 16:30

si zabil chlape, odkedy je ten novy vymysel silny a ten predchodca 2l slaby, ved to je v podstate to iste len na papiery je tam zasadny rozdiel

Odpovědět  |   | 
Bruto  |  22. 10. 2019 16:29

Bože ty jsi debil. A proč VW nemá tržní podíl v USA ani 1%? A proč v Asii? Říct o Mazdě s Hondou, že to jsou problémová auta, může jen idiot co o autech neví vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Konspirátor  |  22. 10. 2019 17:03

Díky, že mě máš za Boha.
Protože je u vw na us trhu něco špatně. Mají nekompletní paletu modelů pro us trh na druhý důvod přijdeš, když se v us svezeš v konkurenčních modelech.

Nepodsouvej mi tvé privátní halucinace, že jsem řekl o Mazdě a Hondě, že jsou to problémové vozy. Nerozumíš psanému textu, zřejmě jsi duševně slabší což by i vysvětlovalo tvou agresivitu. Jinak je supr, potkat tu někoho co o autech ví všechno.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  22. 10. 2019 19:39

Problemy mazdy s dieselom, slabými benzínom a hrdzou su známe.

Honda zasa boduje prisernym 1.5 turbo benzínom a otrasným infotaimentom.

Pri oboch sa pripočíta slaba záruka

A výsledok su slabé predaje.

Su to jednoducho nekvalitne vozy.

Korejci pochopili, ze dizajn musi ísť v sulade s kvalitou. Preto oni predávajú a japonci sa sťahujú eu preč.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 10. 2019 15:42

Nikoliv, s dieselem má Mazda problém dodnes. Sice vylepšila materiály a problém nastane později než u předface, ale zákonitě nastane, protože konstrukční změna na rolny se jaksi dosud neudála. Takže jediný rozdíl je, že u předface motorů to řada lidí v pohodě stihla v rámci záruky, dnes to nastane většinou až po záruce. A "ochota" české Mazdy tyto problémy řešit je nulová.

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  22. 10. 2019 16:32

neviem, ale dnes uz o probleme s dieslom nic neviem, teda o takom zasadnom ako mali prve kusy, dnes to ma take iste bezne problemy ako konkurencia

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 10. 2019 11:20

Takto nejak pisal Joyce svojho Odyssea, Kerouac svoje Na ceste - prud vedomia, slov... clovek zmysel v podstate len tusi a nikdy si nie je isty....

Odpovědět  |   | 
Prakuba  |  22. 10. 2019 11:43

Už zase. Nick "Neřeknu" už zase vkládá (kopíruje) ty svoje blbosti pod jakykoliv článek o Mazdách. Ani se neobtěžuje přijít s novou myšlenkou, natož s vlastní zkušeností s Mazdami. Takže já se taky budu opakovat. Je buď nemocný, nebo blb.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 10. 2019 13:26

No jo, je to sice smutné, ale přiznejte si, trochu jste tomu šel "naproti".

Jednou jsem takhle v Mazdě hodil řeč na diesel a prodejce (AP Spořilov) mi hned jako první řekl, ať si ten diesel nekupuji, že to nedoporučuje. Oproti benzinu malinko nižší spotřeba, ale jako bonus dražší údržba a i problémy s naftou spojeny. Neříkal nic o oleji v naftě, ale toto není žádná novinka, na to si stěžovali uživatelé už před min. 5-6 lety, na fóru mazdaklubu. A samozřejmě, další problémy obecně spojené s naftovým pohonem... naproti tomu bezproblémové benzinové motory bez turba.

Měl jsem 3 mazdy (MX-3, 3 a 6), další trojka byla v rodině a nikdy jsem neměl problém s motorem a pohonem obecně. A když jsem se před koupí té poslední šestky koukal na mazdaklub, tak jednoznačná rada byla v žádném případě diesel!

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 11:28

Tak s kapacitou baterie ala eCitiGO za 400tis to prodejní trhák nebude...

Odpovědět  |   | 
Paly  |  22. 10. 2019 11:34

Ľahký spaľovací motor ako generátor by veľmi pomohol. Auto sa stane celkovo lacnejšie ako čisté EV, naviac s neobmedzeným dojazdom. Taký obrátený mild hybrid s veľkou ťažkou baterkou a ľahkým motorom slúžiacim iba nabíjať baterku.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 11:49

Myslím, že koncept ala i3 REX už je překonaný. Klasický plug-in hybrid s baterií do 15kWh smysl má, ale než komplikovat elekromobil s baterií 30+ kWh ještě spalovákem a generátorem (pro použití jednou za ...?), tak to už je efektivnější tam dát rovnou větší baterii.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  22. 10. 2019 11:59

S veľkou baterkou sú EV príliš drahé a bez dotácií nemajú úspech. Takto možno budú mať úspech. Koncept i3 svojou cenou je iba pre horných 10000.Mazda bude určite ľudovejsia.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 12:11

Tak on spalovací motor + generátor taky není zadarmo...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 10. 2019 12:46

V Toyote na to prisli davno a proto zatim hrnou hlavne hybridy.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 13:35

V Toyotě před více než 20ti lety vymysleli ten jejich bezpřevodovkový hybrid jako alternativu ke složitému turbodieselu se složitým automatem a za to jim tleskám. Problém Toyoty ovšem je, že se za těch cca 20 let nějak nikam neposunuli. A jak se říká, kdo zůstal stát, stojí opodál...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 10. 2019 13:58

Ked sa pozriem okolo, tak ani jedna automobilka nema na trhu hybrid, ktory by sa ucinnostou, spolahlivostou, jednoduchostou a hlavne spotrebou dokazal Toyote co i len priblizit.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  22. 10. 2019 14:26

Vem si kombinovanou spotřebu, přiřaď si ji ke svému stylu jízdy a zjistíš, že se jedná o líný hlučný vůz s normální spotřebou. Takže, proč by se tomu měl někdo přibližovat? Spolehlivost je stejná jako i Škodovky, viz. J.d.power a horší než i hyundai, jednoduchost- co z toho??? Ty to budeš po konci životnosti rozebírat k recyklaci? Spotřeba- spotřebou bych se na dálnici hybridní toyotě chtěl přiblížit jen úchyl.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 10. 2019 14:41

Já dám příklad z praxe, rok ježdění.

Mám hybrid (Lexus GS 450h) s celkovým výkonem kolem 345 koní a s dynamikou 0-100 pod 6s. Spotřeba dle výrobde je 6,1 ale já s tím reálně jezdím za 7,6 z toho je většina dálnice a zbytek město a okolí.

Předtím jsem měl stejně velké a pohodlné auto, akorát diesel, měl ale menší výkon a tomu odpovídající (horší) dynamiku. A spotřeba byla úplně stejná při tom samém stylu jízdy.

Já vím, že je to Lexus a ne Toyota, ale smyslem bylo poukázat na to, že hybrid nemusí být nutně líný a hlučný a že spotřeba opravdu může být na úrovni dieselu, nižší než stejně výkonný benzin.

Ono, v Toyotě asi ty auta neladí na výkon, ale na spotřebu. A zřejmě i odhlučnění není nejlepší. To ale není problém hybridu jako takového.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  22. 10. 2019 14:48

Hybridy fungují u silných motorů, v Lexusech s tím není sebemenší problém. Ale 1.8 hybrid je do asijských velkoměst. Nejede, hlučí a na dálnici i žere.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 15:12

Přesně jak píše kolega Hulvát, hybrid funguje tím líp, čím míň ho člověk zatěžuje. Takže v šestiválcovém Lexusu s výkonem bambilionu koní funguje logicky výborně. Problém zřejmě nastává, když někdo vytáhne na dálnici dýchavičnou 1.8, která ale ve městě taky funguje výborně, jen ty dálnice holt umí jen ve stylu japonského nebo amerického tempa (do 110-120 km/h). Rozdíl v odhlučnění bude taky nebe a dudy...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 10. 2019 11:35

Jo, pravdu máte oba.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  22. 10. 2019 19:41

Hyundai ioniq.

Súčasná špička - v spotrebe, kvalite aj spolahlivosti

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 10. 2019 20:49

Ioniq je na trhu pár měsíců i s cestou a ty se odvažuješ mluvit o spolehlivosti? A co čísla na Sportku, nebudou?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 10. 2019 15:31

Přijít v roce 2020 s EV, které má 105 kW 35,5 kWh notabene v SUV je předem odsouzeno k neúspěchu.

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  22. 10. 2019 16:34

tiez mi to dako nedava zmysel

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 16:53

Přesně tak. Elektromobil s malým dojezdem je totéž jako sportovní auto s malým výkonem (zdravíme Toybaru). I kdyby to jinak fungovalo sebelépe, tak to nikdo nechce.

Odpovědět  |   | 
BetterS  |  23. 10. 2019 11:27

MX-30 je super a dole ty opakujici se kydy toho magora z “Libne” jsou uz fakt jak spam.
Pise to vsude a pritom pry prohral i soud.

Odpovědět  |   | 
Španěl  |  28. 10. 2019 18:41

Kdyby jen jeden soud.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 190 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro