MX-30 je super a dole ty opakujici se kydy toho magora z “Libne” jsou uz fakt jak spam.Pise to vsude a pritom pry prohral i soud.
Kdyby jen jeden soud. :-D
Přijít v roce 2020 s EV, které má 105 kW 35,5 kWh notabene v SUV je předem odsouzeno k neúspěchu.
Přesně tak. Elektromobil s malým dojezdem je totéž jako sportovní auto s malým výkonem (zdravíme Toybaru). I kdyby to jinak fungovalo sebelépe, tak to nikdo nechce.
tiez mi to dako nedava zmysel
Ľahký spaľovací motor ako generátor by veľmi pomohol. Auto sa stane celkovo lacnejšie ako čisté EV, naviac s neobmedzeným dojazdom. Taký obrátený mild hybrid s veľkou ťažkou baterkou a ľahkým motorom slúžiacim iba nabíjať baterku.
Myslím, že koncept ala i3 REX už je překonaný. Klasický plug-in hybrid s baterií do 15kWh smysl má, ale než komplikovat elekromobil s baterií 30+ kWh ještě spalovákem a generátorem (pro použití jednou za ...?), tak to už je efektivnější tam dát rovnou větší baterii.
S veľkou baterkou sú EV príliš drahé a bez dotácií nemajú úspech. Takto možno budú mať úspech. Koncept i3 svojou cenou je iba pre horných 10000.Mazda bude určite ľudovejsia.
Tak on spalovací motor + generátor taky není zadarmo...
V Toyote na to prisli davno a proto zatim hrnou hlavne hybridy.
V Toyotě před více než 20ti lety vymysleli ten jejich bezpřevodovkový hybrid jako alternativu ke složitému turbodieselu se složitým automatem a za to jim tleskám. Problém Toyoty ovšem je, že se za těch cca 20 let nějak nikam neposunuli. A jak se říká, kdo zůstal stát, stojí opodál...
Ked sa pozriem okolo, tak ani jedna automobilka nema na trhu hybrid, ktory by sa ucinnostou, spolahlivostou, jednoduchostou a hlavne spotrebou dokazal Toyote co i len priblizit.
Hyundai ioniq.Súčasná špička - v spotrebe, kvalite aj spolahlivosti
Ioniq je na trhu pár měsíců i s cestou a ty se odvažuješ mluvit o spolehlivosti? A co čísla na Sportku, nebudou?
Vem si kombinovanou spotřebu, přiřaď si ji ke svému stylu jízdy a zjistíš, že se jedná o líný hlučný vůz s normální spotřebou. Takže, proč by se tomu měl někdo přibližovat? Spolehlivost je stejná jako i Škodovky, viz. J.d.power a horší než i hyundai, jednoduchost- co z toho??? Ty to budeš po konci životnosti rozebírat k recyklaci? Spotřeba- spotřebou bych se na dálnici hybridní toyotě chtěl přiblížit jen úchyl.
Já dám příklad z praxe, rok ježdění. Mám hybrid (Lexus GS 450h) s celkovým výkonem kolem 345 koní a s dynamikou 0-100 pod 6s. Spotřeba dle výrobde je 6,1 ale já s tím reálně jezdím za 7,6 z toho je většina dálnice a zbytek město a okolí. Předtím jsem měl stejně velké a pohodlné auto, akorát diesel, měl ale menší výkon a tomu odpovídající (horší) dynamiku. A spotřeba byla úplně stejná při tom samém stylu jízdy.Já vím, že je to Lexus a ne Toyota, ale smyslem bylo poukázat na to, že hybrid nemusí být nutně líný a hlučný a že spotřeba opravdu může být na úrovni dieselu, nižší než stejně výkonný benzin.Ono, v Toyotě asi ty auta neladí na výkon, ale na spotřebu. A zřejmě i odhlučnění není nejlepší. To ale není problém hybridu jako takového.
Přesně jak píše kolega Hulvát, hybrid funguje tím líp, čím míň ho člověk zatěžuje. Takže v šestiválcovém Lexusu s výkonem bambilionu koní funguje logicky výborně. Problém zřejmě nastává, když někdo vytáhne na dálnici dýchavičnou 1.8, která ale ve městě taky funguje výborně, jen ty dálnice holt umí jen ve stylu japonského nebo amerického tempa (do 110-120 km/h). Rozdíl v odhlučnění bude taky nebe a dudy...
Jo, pravdu máte oba.
Hybridy fungují u silných motorů, v Lexusech s tím není sebemenší problém. Ale 1.8 hybrid je do asijských velkoměst. Nejede, hlučí a na dálnici i žere.
Tak s kapacitou baterie ala eCitiGO za 400tis to prodejní trhák nebude...
Mazdě a Libni obloukem se vyhni. Jedná se o jasné klamaní spotřebitele a dokonce to p. Kiriakovský, zástupce, ředitel Mazda CZ,SK to veřejně přiznal. Těch poškozených jsou desítky spíš stovky. http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl...Pan Kiriakovský sice veřejně prohlásil, že se všemi vyrovnal i s těmi co měli auta po záruce. To je ale lež jako věž. Dva roky vyrobní konstrukční vadu maskuje importér předčasnou výměnou oleje, druhým rokem následně výměnou olejových měrek a třetím rokem, když ty spotřebitele natlačil tam kde je potřeboval mít, do úzkých, tak dělá hodného slušňáka a nabídne, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu a ještě za podmínky, že si spotřebitel musí u nich koupit další auto. Tím jim ale vlastně spotřebitel zaplatí výrobní náklady auta s vyrobní konstrukční vadou a navíc jim ještě zůstane i spotřebitel s dalším novým autem. To staré, dvouleté pochopitelně prodává jako málo ojeté a prověřené vozidlo dál se ziskem. Druhý majitel už má ale mizivou šanci něco reklamovat. Takže těch poškozených je hned dvojnásobek proti původně prodaným autům. Většina lidí na takto hodně podhodnocenou cenu nabídnutou Mazda CZ nepřistoupila a to auto raději prodali na inzerát nebo bazar. To je ale velmi nebezpečný společenský jev, neboť Mazda CZ nutí lidí vlastně podvádět. Navíc na netu je celá farma trollů, co radí takto poškozeným měnit olej každých cca 10.000km. Aby ne, když jim teče nafta do oleje.Toto se v Čechách prodává, al e na rozdíl od Němců se tady s poškozenými, podvedenými nikdo nebaví. https://m.youtube.com/watchhttps://forum.autoforum.cz/viewtopic.phphttp://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php
No jo, je to sice smutné, ale přiznejte si, trochu jste tomu šel "naproti".Jednou jsem takhle v Mazdě hodil řeč na diesel a prodejce (AP Spořilov) mi hned jako první řekl, ať si ten diesel nekupuji, že to nedoporučuje. Oproti benzinu malinko nižší spotřeba, ale jako bonus dražší údržba a i problémy s naftou spojeny. Neříkal nic o oleji v naftě, ale toto není žádná novinka, na to si stěžovali uživatelé už před min. 5-6 lety, na fóru mazdaklubu. A samozřejmě, další problémy obecně spojené s naftovým pohonem... naproti tomu bezproblémové benzinové motory bez turba.Měl jsem 3 mazdy (MX-3, 3 a 6), další trojka byla v rodině a nikdy jsem neměl problém s motorem a pohonem obecně. A když jsem se před koupí té poslední šestky koukal na mazdaklub, tak jednoznačná rada byla v žádném případě diesel!
Už zase. Nick "Neřeknu" už zase vkládá (kopíruje) ty svoje blbosti pod jakykoliv článek o Mazdách. Ani se neobtěžuje přijít s novou myšlenkou, natož s vlastní zkušeností s Mazdami. Takže já se taky budu opakovat. Je buď nemocný, nebo blb.
Takto nejak pisal Joyce svojho Odyssea, Kerouac svoje Na ceste - prud vedomia, slov... clovek zmysel v podstate len tusi a nikdy si nie je isty....
Já ti rozumím, od dob SKY má mazda jediný problém a to s předfaceliftovým dieslem, tím to končí. kdyby se jim sypalo kde co jak je zvykem, tak by to nebylo takové halóó.
Nikoliv, s dieselem má Mazda problém dodnes. Sice vylepšila materiály a problém nastane později než u předface, ale zákonitě nastane, protože konstrukční změna na rolny se jaksi dosud neudála. Takže jediný rozdíl je, že u předface motorů to řada lidí v pohodě stihla v rámci záruky, dnes to nastane většinou až po záruce. A "ochota" české Mazdy tyto problémy řešit je nulová.
neviem, ale dnes uz o probleme s dieslom nic neviem, teda o takom zasadnom ako mali prve kusy, dnes to ma take iste bezne problemy ako konkurencia
A čím si vysvětluješ tržní podíl v eu kolem 1.5%? U mainstreamu je to obecné vodítko kvality. Může být špatný, poruchový nebo nekvalitní vůz. Drahý nebo neodborný servis, špatný přístup k zákazníkovi. Takhle malé trvalé prodeje nejsou náhoda.
Mazda je vyloženě kupovaná lidmi ze své kapsy. Dá se říct nejdražší mainstreem a funguje bez slev, stejně se prodává a bez problémů. Zvláště CX 5 je na cestách časté auto.
Hyundai je též kupován ze své kapsy a má přes 4%v rámci eu. Řekněme, že zhruba od 3% se jedná o dobře prodejnou značku. Mazda a Honda strádají.
Bože ty jsi debil. A proč VW nemá tržní podíl v USA ani 1%? A proč v Asii? Říct o Mazdě s Hondou, že to jsou problémová auta, může jen idiot co o autech neví vůbec nic.
Díky, že mě máš za Boha. :-DProtože je u vw na us trhu něco špatně. Mají nekompletní paletu modelů pro us trh na druhý důvod přijdeš, když se v us svezeš v konkurenčních modelech.Nepodsouvej mi tvé privátní halucinace, že jsem řekl o Mazdě a Hondě, že jsou to problémové vozy. Nerozumíš psanému textu, zřejmě jsi duševně slabší což by i vysvětlovalo tvou agresivitu. :-D Jinak je supr, potkat tu někoho co o autech ví všechno.
Problemy mazdy s dieselom, slabými benzínom a hrdzou su známe.Honda zasa boduje prisernym 1.5 turbo benzínom a otrasným infotaimentom.Pri oboch sa pripočíta slaba záruka A výsledok su slabé predaje.Su to jednoducho nekvalitne vozy.Korejci pochopili, ze dizajn musi ísť v sulade s kvalitou. Preto oni predávajú a japonci sa sťahujú eu preč.
Tak jednoduchá věc a stejně pořád složitá. i30 za 350 MZD3 za 550. H to dělá s minimarží, Mazda si to nechá zaplatit. Co tam máš dál?
Mám tam stále to samé. :-D Za 550 se konkurence prodává. Takže Mazda zákazníky nepřesvědčí, že za danou cenu dostanou to co mají nebo je nepřesvědčí něčím jiným. Takže opět tvrdím, že těmito žalostnými prodeji stojí problém nebo více problémů.
Mazda nemá motory co jedou a to je hlavní důvod hned po ceně že se neprodává.Do 6 a cx5 mimo nového benzíno/dieslu nemají nic silného.Základní 2l 120koní(ekvivalent 1.0tsi)stačí tak tak na m3.Schází ten silnější 2l s 165koňmi.
si zabil chlape, odkedy je ten novy vymysel silny a ten predchodca 2l slaby, ved to je v podstate to iste len na papiery je tam zasadny rozdiel
Trhovy podiel je voditko kvality? A na to si prisiel kde?
Jak jsem psal, u mainstreamu ano. Modely M1, M3, M3, cx3, cx5 jsou běžné vozy s tradičními motory, převodovkami, výbavou. Podíl 1.5% je nežádoucí. V každém voze jsou pak schované zbytečně velké náklady na zastoupení, reklamu, servis. Pokud běžný vůz není schopen přilákat zákazníky, zřejmě je konkurence něčím oslovila, čím Mazda ne. Tzn. že u Mazdy je něco špatně. Logické, ne?
Lec Mazda mainstream neni.Dominvam se, ze pouzita technicka reseni jsou pro dnesni dobu natolik neobvykla, ze na mainstreamoveho zakaznika nemiri. Myslim, ze dnesni mainstreamovy zakaznik nechce nic resit, zatimco kupec Mazdy musi resit, aby vubec nasel duvod si ji koupit. Z tohoto pohledu mi prijde podil na trhu odpovidajici.
Je to adekvátní kapacitě automobilky.
Omlouvám se předem za svoji hlubokou neznalost, ale co jsou prosím "sebevražedné dveře"?
Nic nevědět, být i líný použít google a ještě s tím exhibovat v diskuzi a sbírat kladné ohlasy? Co to znamená?
Přečíst si slušný dotaz s omluvou neznalosti na netu, vědět odpověď, vysmát se tázajícímu se a přitom nepřipojit odpověď, co to zmanemá?
Jaký slušný dotaz? Vždyť to bylo napsáno jízlivě a zjevně ironicky! Nebo snad ne?
Tam strčíš hlavu a zabouchneš. :-D
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sebevra%C5%BEedn%C3%... ... Je to upne normalny terminus technicus konstrukcneho riesenia dveri, ktore s otvaraju proti smeru jazdy.Anglicky original je 'suicide doors' - The nickname is mainly due to the design's propensity to seriously injure anyone exiting or entering the offside of the car if the door is hit by a passing vehicle.
Tak tak. Presne takova situace, kdy projizdejici vozidlo narazi do dveri a ty pak vazne zrani vystupujiciho ci nastupujiciho pasazera, se nazyva sebevrazdou.Podle teto logiky je sebevrazdou snad jakakoliv situace koncici smrti. :-/
styl z RX8 :) ak su toto samovrazedne dvere tak rodinna Meriva musela uz pozabijat deticiek a rodicov... :-D
Přesně tato otázka mě taky napadla. Zvlášť při stylu, že dokud neotevřu přední dvře, nejdou otevřít zadní, pokud je to jako u RX. Možná klasické otevírání je pouze vražedné....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.