VW ukázal další SUV pro Čínu. Čekejte záplavu stylových SUV-kupé

Pro autosalon v Šanghaji si Volkswagen připravil celou nálož nových SUV. A samozřejmě došlo i na stále populárnější kousky s karoseriemi ve stylu „kupé“.

Stánek Volkswagenu na probíhajícím autosalonu v Šanghaji je doslova přeplněn novými SUV a jejich studiemi, na které se čínští zájemci mohou těšit už do pár let. S touto kategorií vozů automobilka v Číně nezahálí a šestici zanedlouho nabízených modelů chce do roku 2020 zdvojnásobit. A nenasytnost tamního trhu po vozech SUV a crossoverech chce VW zkoušet několika směry…

VW I.D. Roomzz je dalším konceptem elektrického SUV. Do výroby půjde v roce 2021

VW I.D. Roomzz je dalším konceptem elektrického SUV. Do výroby půjde v roce 2021

Kromě prostorného elektrického modelu I.D. Roomzz, jenž má ovšem přijet až v roce 2021, prodloužené varianty T-Crossu, konceptu rodinného modelu SMV, místních SUV Tayron, Tharu nebo velkého Teramontu, kouká Volkswagen i směrem na „stylovější“ varianty některých z těchto modelů, tedy takzvané „kupé“ verze s nižší úrovní střechy vzadu.  

Právě jedním z nich je i představený Teramont X, který je vlastně módním protějškem amerického Atlasu s lehce splývavou a kratší zádí. Na délku měří 4,9 m, na šířku 1,99 m, je vysoký 1,72 m, ale jeho rozvor zůstává na 2,98 m. Pod kapotou mu najdete benzinový dvoulitr TSI nebo 2,5litrový šestiválec VR6.

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Stejný recept poté čínský Volkswagen použil u menšího SUV Tayron, které se v méně praktické verzi ukázalo jako koncept s jednoduchým označením SUV Coupé. Velikostně je novinka o pár milimetrů větší než standardní Volkswagen Tiguan. Se známou MQB platformou bude nabízena i klasická plejáda přeplňovaných dvoulitrových čtyřválců TSI.

Při pohledu na tento kousek je však jasné, že jde v podstatě o dokončenou produkční verzi, která se má oficiálně dostat na čínský trh ke konci letoška. S ofenzivou na poli SUV se tedy VW jen tak nezastaví. Ostatně, Čína je pro Volkswagen místem, kde značka pravidelně udá více jak polovinu své produkce a jen v kategorii SUV zde ročně prodá přes dva miliony vozů.

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků