Renault City KZ-E je levné elektroauto, které si na nic nehraje. Díky za něj!

Hloupej Honza  |  16. 04. 2019 11:08

Je snad schválen k provozu na veřejných komunikacích v EU? Nebo jaká pak je jeho cena dotací.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 04. 2019 13:22

"podle všeho bude za moc dobré peníze."

Podle čeho všeho? Konkrétně.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  16. 04. 2019 13:23

Pokud se to nedostane na cenu okolo 350 tis.(klidně i po nějaké dotaci), tak je to pro masy neprodejné .....

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  16. 04. 2019 13:59

Tak je to v podstate male auto, lacnej konstrukcie bez "sci-fi" hraciek. Ale pokial presiahne hranicu 15.000e tak toho nepredaju vela. A este aj ten dojazd podla starej metodiky... do mesta postaci aj nejake to medzi mesto, ale pokial to nedostane daciovsku cenu tak nech si to nechaju v Cine.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 04. 2019 14:08

Němečtí zelení brzo prosadí zákaz prodejů spalovaků od r.2030 (to je cobydup) a tohle bude nejlevnější možné auto.

Odpovědět  |   | 
expat  |  16. 04. 2019 14:22

Jo, a pokud se po tom zákazu čistota ovzduší nezlepší, tak všechny zelené postřílí u berlínské zdi.....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 04. 2019 17:45

A tebe s nima.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 04. 2019 15:45

No nevím... zhruba 15 tisíc eur stojí ta kriplkára Twizy

Odpovědět  |   | 
komik  |  16. 04. 2019 18:33

Ofic.koncovka Twizzy je 319.ooo vč. DPH, dá se dostat ke 300.ooo tj. 12.ooo €. A podle mě je twizzy první reálně efektivní elektromobil do města, který se dá za ty prachy i koupit... A zejm. pokud jako firma získáte dotaci - 35%, odečtete DPH, tak ho máte za 170.000 Kč, žádná silniční daň, v Praze parkování zdarma a kilometr za 20 hal... na popojíždění (odvoz drobností klientům atd) to stačí...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 04. 2019 19:29

Na webu Renault nevidím ceník Twizy, jeden vůz je na tipcars za 356 tisíc. A opravdu to není plnohodnotné auto a za tu cenu je to spíš špatný vtip.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 04. 2019 15:52

Dojezd dle NEDC, lol.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 04. 2019 16:04

"Vždy, když v dnešní době někdo představí elektromobil, tak mám pocit, že nám tím chce říct, že způsobil absolutní revoluci. Vůz vypadá jako ze sci-fi filmu, ... je vyroben z vesmírných materiálů."

Člověče nechte se vyšetřit nebo přestaňte fetovat.Vy si to pletete s dinosaurskými koncepty. Přesně ty vám slibují takové fantasmagorie jeden za druhým. naposled třeba teď Audi. Vesmírnej materiál do svejch aut dává akorát BMW a to je to ještě prachsprostej spalovák "BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky".

Odpovědět  |   | 
Jankol  |  17. 04. 2019 07:54

Proč je všude a to několikrát v článku psáno že se jedná o model KZ-E když podle fotek je to jasnej K-ZE.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 04. 2019 21:28

Protože to píšou jen vopisovači a to ještě špatný. Neuměj už ani copy paste.
Novináři vychcípali už před 10ti lety.

Odpovědět  |   | 
k22  |  17. 04. 2019 08:02

Problém elektromobilů je, že se vyplatí až při hodně velkých nájezdech, ale díky malému dojezdu se hodí spíš do města. Takže např. an rozvoz pizzy ve dvou směnách - 16 hodin denně křižovat po Praze...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  17. 04. 2019 09:19

Tahle šunka v článku ale pochybuju, že vydrží na jedno nabití 16 hodin rozvozu pizzy. Ony ty pizza auta jsou skoro pořád v permanenci, takže za směnu najedou poměrně hodně i na malém městě ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 04. 2019 22:08

Najedou 120 km za den průměrnou rychlostí 40 km/h možná míň, takže tímhle tempem dojedou až na konec světa i s pidibaterkou. Ale to bys musel nejdřív chápat jak to funguje, takže zvedni šunky a běž se něco doučit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A