Je vidět, že to není určeno na EU trh...
"Lexus zaručil pohodlněji nastavený podvozek vůči standardnímu protějšku Alphard od Toyoty"- tak to by měli, v JPN jsme jezdili Alphardem a je to teda tvrdý a hlučný jako každá jiná dodávka. Asi na úrovni Caravelly, Multivan mi přijde o něco lepší v komfortu. A to je pořád na hony vzdálené jakémukoliv osobáku. Takže gratuluji každému pošahanci, co za to vysolí peníze místo za limuzínu :D
co je to za hnusnou máničku ? :-Dhttps://www.youtube.com/watch...
fuj ..
Dizajnéri od SSangyongu majú vážnu konkurenciu... :-DV Európe tu bude trhák. :-)
Je to typický design pro Japonsko, případně USA. Maska se mi moc nelíbí, se zbytkem nemám problém
jed se podivat do Asie bohatsich zemi, tak jich jezdi docela dost. Cesko neni pupek sveta-)
Kdybys ten článek četl,tak něco takového nenapíšeš. Pokud se v Evropě objeví,tak jenom jako individuální dovoz.
Neuvěřitelně zrůdné, to vypadá jak mříž do blázince.
Za to by se styděli snad i Číňani... :-O
Souhlas je to opravdu mimořádně ošklivý počin...řadí se k mistrům v kategorii jakými jsou Multipla, SsayngYongy případně Toyoty Prius.
To je brááána do jiný dimenze, jinak si to nedokážu vysvětlit :-)))
To je brána do pekla. Nejspíš muslimský designér.
Zamozne a zamorske.
Sedel jsem ve Velfiru v Jakarte v obchodaku a to se mi hodne libilo. Nevite, zda se neco podobneho tady prodava?Krome Mergla a volcvagna.
Tady je Toyota:https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/osta... ...
Krucinal to je sila. Ma naplooo!!!!!B-]
že konkurence limuzínám, no to jsme se nasmáli, tohle je konkurence tak leda pro Ford Transit.
Naopak. Limuzína vlastne není ničím zvláštní vozidlo. Je to jen delší auto, kde mate víc prostoru, ale porad je limitované klasickou konstrukcí. V těchto vozech je možno se dostati do pozice v leže, celkový prostor je násobné větší. Není problém se zde třeba postavit a chodit po “dodávce” , leč škrcený. Dodávky předělané na luxusní vozidla jsou oblíbená a počet značek je nabízejících je již celkem rozvetvena. Každý zahraniční autosalon nabízí pohled dovnitř a mit tým peníze( násobně víc než ty nejluxusnější limuzíny světa) tak bych do toho šel
Každý, kdo něco podobného velkého vyzkoušel, ví své. Obzvlášť to platí pro "otesánky", zejména při nastupování a vystupování. To nakonec uzná i ten nejzabejčelejší propagátor etalonu české prostorrosti v podobě Superbu...:-)
Sice nevím, kdo by koho v tom autě škrtil, ale víceméně souhlasím :-D V Ženěvě bylo několik firem, které tento luxus nabízejí v nenápadném kabátě. A mě se ta myšlenka líbí - zvenku nikdo neví, kdo v tom obyčejném autě jede a uvnitř mezitím probíhá konference u baru a velkoplošné televize za přítomnosti sličné asistentky :-)
Psaní z telefonu občas přináší zajímavé vyrazivo, což se teď pouze potvrdilo. Anonymita takových vozu je zřejmě jejich největší zbraní, jelikož zatímco všechny RR a Maybachy křičí do světě jasnou zprávu o svém majiteli, tyto vozy často podstatně dražší( mnou prozkoumány cca za 13 mil..) nabízejí královský luxus a ještě si většina lidi myslí, ze jedou dělníci na stavbu, ideal. Jen bych, samozřejmě pouze vzhledem k velikosti vnitřního prostou, rozšířil počet asistentek...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.