Lexus LM je konkurencí drahým limuzínám. Výbavou a pohodlím míří na zámožné klienty

22 komentářů

Perkins
17. dubna • 15:30

Je vidět, že to není určeno na EU trh...

Petr
17. dubna • 13:06

"Lexus zaručil pohodlněji nastavený podvozek vůči standardnímu protějšku Alphard od Toyoty"- tak to by měli, v JPN jsme jezdili Alphardem a je to teda tvrdý a hlučný jako každá jiná dodávka. Asi na úrovni Caravelly, Multivan mi přijde o něco lepší v komfortu. A to je pořád na hony vzdálené jakémukoliv osobáku. Takže gratuluji každému pošahanci, co za to vysolí peníze místo za limuzínu :D

Asdfghjkl
17. dubna • 6:50

co je to za hnusnou máničku ? :-Dhttps://www.youtube.com/watch...

Fero Hora (Ferohora)
17. dubna • 6:48

fuj ..

josephko
16. dubna • 18:08

Dizajnéri od SSangyongu majú vážnu konkurenciu... :-D
V Európe tu bude trhák. :-)

BB
16. dubna • 22:44

Je to typický design pro Japonsko, případně USA. Maska se mi moc nelíbí, se zbytkem nemám problém

Lojzic
16. dubna • 22:10

jed se podivat do Asie bohatsich zemi, tak jich jezdi docela dost. Cesko neni pupek sveta-)

Peter
16. dubna • 19:34

Kdybys ten článek četl,tak něco takového nenapíšeš. Pokud se v Evropě objeví,tak jenom jako individuální dovoz.

Kuk Vykuk
16. dubna • 17:57

Neuvěřitelně zrůdné, to vypadá jak mříž do blázince.

DaewooMaster
17. dubna • 16:30

Za to by se styděli snad i Číňani... :-O

Sir_CHerokee
16. dubna • 22:07

Souhlas je to opravdu mimořádně ošklivý počin...řadí se k mistrům v kategorii jakými jsou Multipla, SsayngYongy případně Toyoty Prius.

Atomas
16. dubna • 18:53

To je brááána do jiný dimenze, jinak si to nedokážu vysvětlit :-)))

Zelí
16. dubna • 19:35

To je brána do pekla. Nejspíš muslimský designér.

bzzz
16. dubna • 17:46

Zamozne a zamorske.

Lojzic
16. dubna • 17:39

Sedel jsem ve Velfiru v Jakarte v obchodaku a to se mi hodne libilo. Nevite, zda se neco podobneho tady prodava?Krome Mergla a volcvagna.

JohnST
16. dubna • 15:26

Krucinal to je sila. Ma naplooo!!!!!B-]

.
16. dubna • 14:04

že konkurence limuzínám, no to jsme se nasmáli, tohle je konkurence tak leda pro Ford Transit.

Luise
16. dubna • 15:08

Naopak. Limuzína vlastne není ničím zvláštní vozidlo. Je to jen delší auto, kde mate víc prostoru, ale porad je limitované klasickou konstrukcí. V těchto vozech je možno se dostati do pozice v leže, celkový prostor je násobné větší. Není problém se zde třeba postavit a chodit po “dodávce” , leč škrcený. Dodávky předělané na luxusní vozidla jsou oblíbená a počet značek je nabízejících je již celkem rozvetvena. Každý zahraniční autosalon nabízí pohled dovnitř a mit tým peníze( násobně víc než ty nejluxusnější limuzíny světa) tak bych do toho šel

Josef
16. dubna • 17:38

Každý, kdo něco podobného velkého vyzkoušel, ví své. Obzvlášť to platí pro "otesánky", zejména při nastupování a vystupování. To nakonec uzná i ten nejzabejčelejší propagátor etalonu české prostorrosti v podobě Superbu...:-)

Atomas
16. dubna • 15:19

Sice nevím, kdo by koho v tom autě škrtil, ale víceméně souhlasím :-D V Ženěvě bylo několik firem, které tento luxus nabízejí v nenápadném kabátě. A mě se ta myšlenka líbí - zvenku nikdo neví, kdo v tom obyčejném autě jede a uvnitř mezitím probíhá konference u baru a velkoplošné televize za přítomnosti sličné asistentky :-)

Luise
16. dubna • 16:33

Psaní z telefonu občas přináší zajímavé vyrazivo, což se teď pouze potvrdilo. Anonymita takových vozu je zřejmě jejich největší zbraní, jelikož zatímco všechny RR a Maybachy křičí do světě jasnou zprávu o svém majiteli, tyto vozy často podstatně dražší( mnou prozkoumány cca za 13 mil..) nabízejí královský luxus a ještě si většina lidi myslí, ze jedou dělníci na stavbu, ideal. Jen bych, samozřejmě pouze vzhledem k velikosti vnitřního prostou, rozšířil počet asistentek...

Doporučujeme

Články odjinud