Paříž 2018 živě: Velký návrat Toyoty Corolla! Kombi je třídním obrem

31 komentářů

Pave69
5. října • 11:47

Tak Corolla má rozvor 2700mm už cca 5 let. Ovšem Auris má menší.

Peter
3. října • 14:51

A co by místo těch kolebkových zámků dveří mělo být, vyskakovací čudlíky? Stejně jsou tam jenom víceméně informativní, protože jak je u Toyoty zvykem, po dosažení 20km/h se dveře automaticky uzamknou a po otevření řidičových dveří všechny odemknou. Navíc je tam i knoflík na odemčení.

DaewooMaster
3. října • 15:20

Tenhle nesmysl je třeba i ve starém Cliu (ale naštěstí to šlo vypnout, já se akorát vždycky leknul, když se to po rozjetí bezdůvodně zamklo), kde jsem kvůli tomu měnil serva zámků jak na běžícím pásu... 3-[

Mirek
3. října • 20:59

Je to archaické řešení, řeší se to jiným způsobem. Já si jen vzpomínám, že to je jeden z velice poruchových dílů u automobilů Toyota, pokud to nepřepracovali. Pamatuji si, že v záruce mi celou páčku i s čudlíkem měnili dvakrát, na páčce praskl tenký plast, na který bylo navázáno táhlo zavírání a já abych si otevřel, musel jsem stáhnout okénko a otevřít zvenčí klikou na dveřích. Stalo se mi to i po záruce a musím uznat, že za drobný plastový díl, evidentně v ceně několika korun, chtít cca 1000 Kč, bez ceny práce, mě docela zaskočilo a ještě s představou, že se to porouchá za krátký čas znovu. Na dvou páčkách jsem to opravil sám náhradou části plastu za nerez a již se to nikdy nepokazilo.

db
4. října • 10:02

Hmm... ja som mal dve Corolly, jednu z nich jazdila potom manželka a predali sme ju ked to malo 15 rokov. Teraz jazdí na druhej, má 16 rokov a nikdy sme podobný problém nemali.

Mirek
4. října • 11:26

Na konci páčky je, dírka průměr cca 3 mm a okolo plast o průřezu čtverce, v nejslabším místě, o straně 2 mm, do dírky bylo vložené táhlo, drát. Jak dlouho vydrží takový plast? Corolla HB leden 2003. Nevím, jestli to potom neupravili, nezesílili plast, ale já tenhle problém měl.

Peter
4. října • 9:33

Zvláštní, slyším o tom poprvé. Ještě se mi to u žádného z mých aut nestalo. Odemykám vždy elektricky, nikdy ručně za ty zámky,kde působí protitah motorků. Za 18 let/6 aut problémy tohoto typu. A ani jiné.

Futurista
3. října • 13:11

Rozvor je domena Octavie comb? No nevim, uz pred nekolika lety mela pres 2700mm treba Astra, Megane grandtour atd. Ale co cekat na ceskych skodaserverech...

asd
4. října • 9:33

Nemluvě o tom, že první Auris měl vzadu víc místa než tehdejší octavie.
Takže by se dalo říct, že s novou corollou je to 2:1 pro Toyotu.

E15
3. října • 13:14

autor myslel prostor na zadních sedadlech v rámci nižší střední

pan Michaelidis
3. října • 11:56

Japonská Fabia Wagon!

E15
3. října • 11:26

Naprostá absence dieselů je super. Ovšem škoda, že to přišlo až v době, kdy už ty diesely (euro 6d) nejsou zase až tak strašné. Bude trvat ještě desítky jet, než smrduté a hlučné dieselové krumply zmizí z ulic nadobro. Nedělám si iluze, že by v ČR nějaký politik koule na to je zakázat nebo alespoň omezit. S přístupem Čechů k životnímu prostředí to prostě není reálné, pro dotyčného by to byla politická sebevražda.

WP
4. října • 15:08

Za rozhodnutím Toyoty není potřeba hledat nic jiného, že takové motory nemají a v zásadě je nikdy neuměli. Ne nadarmo je každý druhý Avensis ověnčen černým kouřem.
To co tu píšeš je dogmatický nesmysl a současná křížové tažení proti moderním dieselům jen hloupá a nesmyslná propaganda.

Marek71
4. října • 15:34

Toyota diesel nepotřebuje, má místo něj hybrid.

Sir_CHerokee
3. října • 11:55

S tímto přístupem nám budou ekofašisté diktovat dál, zakážou benzín a pak i řízení. Blahopřeju...nejlepší způsob jak přijít o svobodu, tleskáním zákazům.

MV.
3. října • 12:42

Ono o ty diesely za par let ani nepujde, spis o to zda je normalni ze budou na paternich tazich denne nekolikahodinove kolony, to se pak kvuli poctu vozu popr. tranzitu bude muset tvrde danit vlastnictvi vozu, vjezd do mesta, parkovani ve meste atd...

E15
3. října • 13:24

A kde by se ta další a další auta pořád brala? Nemyslím, že jich oproti současnému stavu bude nějak zásadně přibývat. Znám plno mladších lidí (20-30 let) co dokonce vůbec nemají řidičák, mají MHD a Uber... Samozřejmě se můžu mýlit, nemám patent na rozum... ;-)

bzzz
3. října • 13:39

Mam auto vicemene jen kvuli malym detem a nemel bych problem si ho parkrat do roka pujcit, kdybych uz ho fakt potreboval. Takhle do nej jen sypu penize (provozni spotrebak, pojisteni atp pac technicky je to zaplatpanbuh neskutecny drzak). nebo nape rada lidi v mem okoli si jako druhy vuz do rodiny poridila mensi hybrid.

bzzz
3. října • 12:41

No a? Uz aby to bylo ;-)

E15
3. října • 12:06

Bylo by fajn, kdyby to šlo bez zákazů. To by ovšem opičané nesměli být takový sociopatičtí ignoranti... ;-). Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Nadměrně smradit starým dieselovým krumplem nemá se svobodou nic společného. Stejně tak by někdo mohl považovat za svobodu vysrat se doprostřed chodníku....

Saman
3. října • 11:51

nebojim se toho ze i Cesti politici se prizpusoby zbytku Evropy, a ze ty emisni zony vzniknou do par let i v CR, ostatne v jednani jsou v mnoha mestech v CR, po roce 2020 se to rozjede naplno a az prestanou stacit "modre" zony, tak se pridaj i ty emisniono na snizeni dopravy a to jakekoliv slisej i mistni kterych se to tyka, vesmes na ty zakazi nadavaj jen ti, co tam jezdi prez den a chteji tam parkovat, ti co tam bydlej to vetsinou vitaj takove zakazi, a to jsou i volici dane mistni zpravy a mistnich politiku, tem prezpolni tam nevoili, ten si voli nekde v satelitu mimo mesto

bubulak
3. října • 13:36

Existuje taková knížka, jmenuje se Pravidla českého pravopisu....

Éda
5. října • 20:42

To teda

E15
3. října • 12:03

no nevím, možná v Praze, snad! Jinak ale aby opatření fungovala, měla by platit i pro rezidenty a to by byl teprve hukot.
Rozumným kompromisem by bylo rozdělit uživatele do čtyř kategorií podle přísnosti opatření:
1. podnikající v autodopravě, taxi, autoškoly a pod. (prostě ti, co jezdí celý den)
2. ostatní podnikatelé (jako třeba já)
3. nepodnikatelé - nerezidenti
4. nepodnikatelé - rezidenti
U kategorie 1. by se vyžadovala euro 6, u kategorie 4 by stačila euro 3.
Nicméně v české realitě je to podle mě sci-fi
:-)

Marek71
4. října • 15:31

Pokud se půjde po vzoru Německa, tak tam samozřejmě ty nízkoemisní zóny platí pro všechny, teda i pro rezidenty co tam bydlí. Jinak to nemá přeci smysl, smrad z auta je úplně stejný když jede místní nebo přespolní.

MV.
3. října • 12:19

Nejlepsi kompromis bude rekonstrukce barrandovskeho mostu za 2 roky, to dostanou stopku uplne vsichni :))V ČR se prostě bude čekat v kolonách, nečekám žadnou rozumnou politiku zvlast potom co z nemecka prijedou vsechny diesely kterých se budou zbavovat jeste ve vetsi mire nez nyni.

bzzz
3. října • 11:31

V podobnem resp mensim aute na bezne (popo)jezdeni je diesl zbytecny bez ohledu na plneni emisnich norem. Kdo chce 'zavodit' proste nakoupi jinde. Je fajn, ze Toyota (aspon nekdo) ma v tomto jasno.

E15
3. října • 11:35

je hlavně fajn, že udělali ten dvoulitrový hybrid. Ta 1.8 prý moc nejede...

bzzz
3. října • 11:45

Papirove vypada ta nejvyssi motorizace zajimave, jeste jsem se nesvezl. Asi sam potkavas celkem dost hybridnich mj RAV, CHR, takze spousta ridicu s jejich dynamikou zjevne nema problem - ale jasny, 'srovnatelny' maly ropak je jinde.

Marek71
4. října • 15:29

Tak 0-100 za 11 sekund opravdu nenadchne. K tomu ten zvláštní projev CVT převodovky. Nejen srovnatelný ropák, ale většina konkurence pojede dynamičtěji.Ale svoje zákazníky si to najde, to je bez debaty.

Sir_CHerokee
3. října • 11:14

Vždyť je to celkem ošklivý jezevčík. Současná Corrola sedan vypadá lépe.

Doporučujeme

Články odjinud