Paříž 2018 živě: Velký návrat Toyoty Corolla! Kombi je třídním obrem

Sir_CHerokee  |  03. 10. 2018 11:14

Vždyť je to celkem ošklivý jezevčík. Současná Corrola sedan vypadá lépe.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:26

Naprostá absence dieselů je super. Ovšem škoda, že to přišlo až v době, kdy už ty diesely (euro 6d) nejsou zase až tak strašné. Bude trvat ještě desítky jet, než smrduté a hlučné dieselové krumply zmizí z ulic nadobro. Nedělám si iluze, že by v ČR nějaký politik koule na to je zakázat nebo alespoň omezit. S přístupem Čechů k životnímu prostředí to prostě není reálné, pro dotyčného by to byla politická sebevražda.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 10. 2018 11:31

V podobnem resp mensim aute na bezne (popo)jezdeni je diesl zbytecny bez ohledu na plneni emisnich norem. Kdo chce 'zavodit' proste nakoupi jinde. Je fajn, ze Toyota (aspon nekdo) ma v tomto jasno.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:35

je hlavně fajn, že udělali ten dvoulitrový hybrid. Ta 1.8 prý moc nejede...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 10. 2018 11:45

Papirove vypada ta nejvyssi motorizace zajimave, jeste jsem se nesvezl. Asi sam potkavas celkem dost hybridnich mj RAV, CHR, takze spousta ridicu s jejich dynamikou zjevne nema problem - ale jasny, 'srovnatelny' maly ropak je jinde.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 10. 2018 15:29

Tak 0-100 za 11 sekund opravdu nenadchne. K tomu ten zvláštní projev CVT převodovky. Nejen srovnatelný ropák, ale většina konkurence pojede dynamičtěji.

Ale svoje zákazníky si to najde, to je bez debaty.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  03. 10. 2018 11:51

nebojim se toho ze i Cesti politici se prizpusoby zbytku Evropy, a ze ty emisni zony vzniknou do par let i v CR, ostatne v jednani jsou v mnoha mestech v CR, po roce 2020 se to rozjede naplno a az prestanou stacit "modre" zony, tak se pridaj i ty emisni

ono na snizeni dopravy a to jakekoliv slisej i mistni kterych se to tyka, vesmes na ty zakazi nadavaj jen ti, co tam jezdi prez den a chteji tam parkovat, ti co tam bydlej to vetsinou vitaj takove zakazi, a to jsou i volici dane mistni zpravy a mistnich politiku, tem prezpolni tam nevoili, ten si voli nekde v satelitu mimo mesto

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 12:03

no nevím, možná v Praze, snad! Jinak ale aby opatření fungovala, měla by platit i pro rezidenty a to by byl teprve hukot.
Rozumným kompromisem by bylo rozdělit uživatele do čtyř kategorií podle přísnosti opatření:
1. podnikající v autodopravě, taxi, autoškoly a pod. (prostě ti, co jezdí celý den)
2. ostatní podnikatelé (jako třeba já)
3. nepodnikatelé - nerezidenti
4. nepodnikatelé - rezidenti
U kategorie 1. by se vyžadovala euro 6, u kategorie 4 by stačila euro 3.
Nicméně v české realitě je to podle mě sci-fi

Odpovědět  |   | 
MV.  |  03. 10. 2018 12:19

Nejlepsi kompromis bude rekonstrukce barrandovskeho mostu za 2 roky, to dostanou stopku uplne vsichni :))

V ČR se prostě bude čekat v kolonách, nečekám žadnou rozumnou politiku zvlast potom co z nemecka prijedou vsechny diesely kterých se budou zbavovat jeste ve vetsi mire nez nyni.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 10. 2018 15:31

Pokud se půjde po vzoru Německa, tak tam samozřejmě ty nízkoemisní zóny platí pro všechny, teda i pro rezidenty co tam bydlí. Jinak to nemá přeci smysl, smrad z auta je úplně stejný když jede místní nebo přespolní.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  03. 10. 2018 13:36

Existuje taková knížka, jmenuje se Pravidla českého pravopisu....

Odpovědět  |   | 
Éda  |  05. 10. 2018 20:42

To teda

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 10. 2018 11:55

S tímto přístupem nám budou ekofašisté diktovat dál, zakážou benzín a pak i řízení. Blahopřeju...nejlepší způsob jak přijít o svobodu, tleskáním zákazům.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 12:06

Bylo by fajn, kdyby to šlo bez zákazů. To by ovšem opičané nesměli být takový sociopatičtí ignoranti... . Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Nadměrně smradit starým dieselovým krumplem nemá se svobodou nic společného. Stejně tak by někdo mohl považovat za svobodu vysrat se doprostřed chodníku....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 10. 2018 12:41

No a? Uz aby to bylo

Odpovědět  |   | 
MV.  |  03. 10. 2018 12:42

Ono o ty diesely za par let ani nepujde, spis o to zda je normalni ze budou na paternich tazich denne nekolikahodinove kolony, to se pak kvuli poctu vozu popr. tranzitu bude muset tvrde danit vlastnictvi vozu, vjezd do mesta, parkovani ve meste atd...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 13:24

A kde by se ta další a další auta pořád brala? Nemyslím, že jich oproti současnému stavu bude nějak zásadně přibývat. Znám plno mladších lidí (20-30 let) co dokonce vůbec nemají řidičák, mají MHD a Uber... Samozřejmě se můžu mýlit, nemám patent na rozum...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 10. 2018 13:39

Mam auto vicemene jen kvuli malym detem a nemel bych problem si ho parkrat do roka pujcit, kdybych uz ho fakt potreboval. Takhle do nej jen sypu penize (provozni spotrebak, pojisteni atp pac technicky je to zaplatpanbuh neskutecny drzak). nebo nape rada lidi v mem okoli si jako druhy vuz do rodiny poridila mensi hybrid.

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 10. 2018 15:08

Za rozhodnutím Toyoty není potřeba hledat nic jiného, že takové motory nemají a v zásadě je nikdy neuměli. Ne nadarmo je každý druhý Avensis ověnčen černým kouřem.
To co tu píšeš je dogmatický nesmysl a současná křížové tažení proti moderním dieselům jen hloupá a nesmyslná propaganda.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 10. 2018 15:34

Toyota diesel nepotřebuje, má místo něj hybrid.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  03. 10. 2018 11:56

Japonská Fabia Wagon!

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  03. 10. 2018 13:11

Rozvor je domena Octavie comb? No nevim, uz pred nekolika lety mela pres 2700mm treba Astra, Megane grandtour atd. Ale co cekat na ceskych skodaserverech...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 13:14

autor myslel prostor na zadních sedadlech v rámci nižší střední

Odpovědět  |   | 
asd  |  04. 10. 2018 09:33

Nemluvě o tom, že první Auris měl vzadu víc místa než tehdejší octavie.
Takže by se dalo říct, že s novou corollou je to 2:1 pro Toyotu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 10. 2018 14:51

A co by místo těch kolebkových zámků dveří mělo být, vyskakovací čudlíky? Stejně jsou tam jenom víceméně informativní, protože jak je u Toyoty zvykem, po dosažení 20km/h se dveře automaticky uzamknou a po otevření řidičových dveří všechny odemknou. Navíc je tam i knoflík na odemčení.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  03. 10. 2018 15:20

Tenhle nesmysl je třeba i ve starém Cliu (ale naštěstí to šlo vypnout, já se akorát vždycky leknul, když se to po rozjetí bezdůvodně zamklo), kde jsem kvůli tomu měnil serva zámků jak na běžícím pásu...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 10. 2018 20:59

Je to archaické řešení, řeší se to jiným způsobem. Já si jen vzpomínám, že to je jeden z velice poruchových dílů u automobilů Toyota, pokud to nepřepracovali. Pamatuji si, že v záruce mi celou páčku i s čudlíkem měnili dvakrát, na páčce praskl tenký plast, na který bylo navázáno táhlo zavírání a já abych si otevřel, musel jsem stáhnout okénko a otevřít zvenčí klikou na dveřích. Stalo se mi to i po záruce a musím uznat, že za drobný plastový díl, evidentně v ceně několika korun, chtít cca 1000 Kč, bez ceny práce, mě docela zaskočilo a ještě s představou, že se to porouchá za krátký čas znovu. Na dvou páčkách jsem to opravil sám náhradou části plastu za nerez a již se to nikdy nepokazilo.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  04. 10. 2018 09:33

Zvláštní, slyším o tom poprvé. Ještě se mi to u žádného z mých aut nestalo. Odemykám vždy elektricky, nikdy ručně za ty zámky,kde působí protitah motorků. Za 18 let/6 aut problémy tohoto typu. A ani jiné.

Odpovědět  |   | 
db  |  04. 10. 2018 10:02

Hmm... ja som mal dve Corolly, jednu z nich jazdila potom manželka a predali sme ju ked to malo 15 rokov. Teraz jazdí na druhej, má 16 rokov a nikdy sme podobný problém nemali.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 10. 2018 11:26

Na konci páčky je, dírka průměr cca 3 mm a okolo plast o průřezu čtverce, v nejslabším místě, o straně 2 mm, do dírky bylo vložené táhlo, drát. Jak dlouho vydrží takový plast? Corolla HB leden 2003. Nevím, jestli to potom neupravili, nezesílili plast, ale já tenhle problém měl.

Odpovědět  |   | 
Pave69  |  05. 10. 2018 11:47

Tak Corolla má rozvor 2700mm už cca 5 let. Ovšem Auris má menší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A