Paříž 2018: Nová Toyota RAV4 sází nejen na hrany. Umí se i sama vyhrabat!

25 komentářů

Petr
30. ledna • 19:40

Pekne a osobité auto. Toyota narozdíl od Korejské konkurence, která otrocky kopíruje japonskou školu jde svou vlastní cestou. Tenhle model ma koule. Neříkám, ze jde o slagr, ale to auto se mi proste líbí. Ten hranatý design je retro a cool, někde spatřuji něco v 70. Letech které mi přišli nejautovatejsi. Tleskam. Až na ten infotainment, který je proste děsivé zastaralý už dnes... piha na kráse jinak velmi povedeneho vozu.

pan Michaelidis
4. října • 10:54

Japonske SUV,ktere je inspirovano svym vzorem - Skodou Karoq.

David B.
4. října • 21:14

Asi máš nějakou oční vadu že?

josephko
3. října • 17:53

Mám dojem, že Toyote sa nechcelo vyrábať 2 rôzny modely SUV, tak ako je, resp. bude v móde (štandardné SUV a SUV "Coupé") (ako napr. X3 a X4), tak urobili niečo medzi tým. Výsledok je však trochu rozpačitý. Súčasná generácia vyzerá lepšie. Ale definitívne to bude jasné až naživo.
Na druhej strane Toyota v poslednom čase konečne robí celkom slušné interiéry, resp. palubky. Vrátane tejto RAV-ky.

E15
3. října • 13:19

a ještě jedno plus - je vidět, že to jde i bez fejkových výfuků a i stříbrných plastů a dalších tuzingových pikačovin je zde tak akorát.

Clayton
3. října • 11:44

Je moc dobře, že se Toyota nedala strhnout davem a ponechala všechny důležité funkce ovládané přímo tlačítky. Jiná věc je, že některá z nich jsou, jak je u Toyoty zvykem, třeba pod levým kolenem, ale na to se dá zvyknout :-)

E15
3. října • 11:03

a mimochodem taky mohli napsat něco o (ne)změnách v hybridním ústrojí - tzn. jak se změnil zážehový motor, jak se (ne)změnila převodovka, jak se (ne)změnily elektromotory, jak se (ne)změnila baterie. O kolik je auto lehčí (těžší?), atd... atd...
Každopádně oproti minulé generaci je fajn, že už půl kufru nezabírá baterie, stejně tak je super, že odolali trendu neustálého zvětšování vnějších rozměrů...

E15
3. října • 11:06

a kladně hodnotím i mírné zmenšení celkové a zvětšení světlé výšky.

Kuk Vykuk
3. října • 10:52

Fuj ta maska! 3-[:-/

E15
3. října • 10:51

Mně to teda hnusné nepřipadá, je to své a je to v podstatě takové toyotí retro. Interiér s tím vypíčeným, ale přesto tlačítky posetým displayem je skoro až takový kyberpunkový. Ani nevím proč, ale vzpomněl jsem si na Blade Runnera z roku 1982, kam by tohle auto dost dobře zapadlo. :-D Mně se to svým způsobem fakt moc líbí! Když to srovnám s přímým konkurentem od Hondy, vyhrává u mě design Toyoty na celé čáře (ta Honda je prostě taková nijaká a ještě bizarně chromovaná). Korejskou "konkurenci" ani nehodnotím...

bzzz
3. října • 17:44

Navic tohle neni design pro cesky zaprdeny kolotocarsky trh/vkus ;-) Kazdemu se nastesti libi neco jineho, ale Toyota se alespon snazi a ma vlastni xycht, narozdil od rady dalsich znacek, ktere se akorat navzajem vykradaji a za kazdou cenu tlaci do segmentu, kde sice nemaj co delat, ale trh/image si to zada ;-)

JosVerstapen
17. listopadu • 20:53

Tak za 1. dizajn - design je obecně subjektivní záležitost to víme všichni.
2. Toyota dovedla technikou - spolehlivostí a za mě i cenou toto auto k dokonalosti tak to prostě je.
Za mě prozatím jednička pro nákup budoucího auta, těším se až si ho vyzkouším v reálu.
A snad mě ani ten subjektivní dizajn nezklame :) je to fakt retro avantgardní styl

Kankunen
3. října • 10:09

Nové nejhnusnější auto v Africe, tam se hledí jen na jedno, aby to vydrželo.

Karel.
3. října • 9:46

Kdybych chtěl být diplomat, tak řeknu, že zvenku je to bizarní, kdybych nechtěl být diplomat, tak řeknu, že zvenku je to hnusné. A místo interiéru asi někdo omylem nafotil interiér chudobince.

Aladin
3. října • 10:03

Trochu pravda. Ale koukni, že cena tohoto vozu se za 20let prakticky nezměnila, ale ekonomika a platy rostly. To se musí někde projevit. Trh se snaží udělat z výrobku co nejlevnější spotřebák. Proto se otevřelo okénko pro vozy jako RR, Bentley, Maybach verze a pod. Kdyby jsi přepočítal dnešních 800tis kč na x násobek platového mediánu, tak si za to před 20 lety koupíš stěží Octavii. Jinak Rav4 zrovna za srdce nechytne. Je to sterilní, nerozeznatelné, vyloženě ošklivá mi nepřipadá.

E15
3. října • 11:04

sterilní a nerozeznatelné mi to teda fakt nepřipadá, je to naopak dosti výrazné ;-)

E15
3. října • 10:53

Tak mi připadá, že se tu někdo snaží vztáhnout českou realitu na celý svět...

Jiří.
3. října • 10:26

To není argument, i levné věci mohou být pěkné. A to že ceny aut se moc nemění, kdežto platy rostou platí pro všechny výrobce, takže ospravedlňovat tím design RAV4 je trochu mimo.

mpolan
3. října • 11:51

Typickým příkladem může být třeba Duster. Levný, ale přitom designově hezký. Technicky možná na RAV4 nedosahuje ani z desetiny, ale aspoň se ho každé ráno v garáži neleknu.

Jiří.
3. října • 12:17

Souhlas, Duster vedle této podivnosti vypadá jako normální auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
3. října • 12:51

normálnost je cíl slabých :-D

Mirek
3. října • 21:16

A platí to i na chování lidí? To raději nedomýšlet, jaká je budoucnost lidí. :-D

Jiří.
3. října • 14:54

snaha odlišit se za každou cenu je cíl ještě slabších.

Joe Doe
3. října • 9:23

Cloveku je az luto, ze nepotrebuje SUV...

vana
3. října • 9:19

Ten Trail , to je EDS ?

Doporučujeme

Články odjinud