Paříž 2018: Nová Toyota RAV4 sází nejen na hrany. Umí se i sama vyhrabat!

vana  |  03. 10. 2018 09:19

Ten Trail , to je EDS ?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 10. 2018 09:23

Cloveku je az luto, ze nepotrebuje SUV...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 10. 2018 09:46

Kdybych chtěl být diplomat, tak řeknu, že zvenku je to bizarní, kdybych nechtěl být diplomat, tak řeknu, že zvenku je to hnusné. A místo interiéru asi někdo omylem nafotil interiér chudobince.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 10. 2018 10:03

Trochu pravda. Ale koukni, že cena tohoto vozu se za 20let prakticky nezměnila, ale ekonomika a platy rostly. To se musí někde projevit. Trh se snaží udělat z výrobku co nejlevnější spotřebák. Proto se otevřelo okénko pro vozy jako RR, Bentley, Maybach verze a pod. Kdyby jsi přepočítal dnešních 800tis kč na x násobek platového mediánu, tak si za to před 20 lety koupíš stěží Octavii. Jinak Rav4 zrovna za srdce nechytne. Je to sterilní, nerozeznatelné, vyloženě ošklivá mi nepřipadá.

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  03. 10. 2018 10:26

To není argument, i levné věci mohou být pěkné. A to že ceny aut se moc nemění, kdežto platy rostou platí pro všechny výrobce, takže ospravedlňovat tím design RAV4 je trochu mimo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 10. 2018 11:51

Typickým příkladem může být třeba Duster. Levný, ale přitom designově hezký. Technicky možná na RAV4 nedosahuje ani z desetiny, ale aspoň se ho každé ráno v garáži neleknu.

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  03. 10. 2018 12:17

Souhlas, Duster vedle této podivnosti vypadá jako normální auto.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 12:51

normálnost je cíl slabých

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  03. 10. 2018 14:54

snaha odlišit se za každou cenu je cíl ještě slabších.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 10. 2018 21:16

A platí to i na chování lidí? To raději nedomýšlet, jaká je budoucnost lidí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 10:53

Tak mi připadá, že se tu někdo snaží vztáhnout českou realitu na celý svět...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:04

sterilní a nerozeznatelné mi to teda fakt nepřipadá, je to naopak dosti výrazné

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 10. 2018 10:09

Nové nejhnusnější auto v Africe, tam se hledí jen na jedno, aby to vydrželo.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 10:51

Mně to teda hnusné nepřipadá, je to své a je to v podstatě takové toyotí retro. Interiér s tím vypíčeným, ale přesto tlačítky posetým displayem je skoro až takový kyberpunkový. Ani nevím proč, ale vzpomněl jsem si na Blade Runnera z roku 1982, kam by tohle auto dost dobře zapadlo. Mně se to svým způsobem fakt moc líbí! Když to srovnám s přímým konkurentem od Hondy, vyhrává u mě design Toyoty na celé čáře (ta Honda je prostě taková nijaká a ještě bizarně chromovaná). Korejskou "konkurenci" ani nehodnotím...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 10. 2018 17:44

Navic tohle neni design pro cesky zaprdeny kolotocarsky trh/vkus Kazdemu se nastesti libi neco jineho, ale Toyota se alespon snazi a ma vlastni xycht, narozdil od rady dalsich znacek, ktere se akorat navzajem vykradaji a za kazdou cenu tlaci do segmentu, kde sice nemaj co delat, ale trh/image si to zada

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  17. 11. 2018 20:53

Tak za 1. dizajn - design je obecně subjektivní záležitost to víme všichni.
2. Toyota dovedla technikou - spolehlivostí a za mě i cenou toto auto k dokonalosti tak to prostě je.
Za mě prozatím jednička pro nákup budoucího auta, těším se až si ho vyzkouším v reálu.
A snad mě ani ten subjektivní dizajn nezklame :) je to fakt retro avantgardní styl

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 10. 2018 10:52

Fuj ta maska!

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:03

a mimochodem taky mohli napsat něco o (ne)změnách v hybridním ústrojí - tzn. jak se změnil zážehový motor, jak se (ne)změnila převodovka, jak se (ne)změnily elektromotory, jak se (ne)změnila baterie. O kolik je auto lehčí (těžší?), atd... atd...
Každopádně oproti minulé generaci je fajn, že už půl kufru nezabírá baterie, stejně tak je super, že odolali trendu neustálého zvětšování vnějších rozměrů...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:06

a kladně hodnotím i mírné zmenšení celkové a zvětšení světlé výšky.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  03. 10. 2018 11:44

Je moc dobře, že se Toyota nedala strhnout davem a ponechala všechny důležité funkce ovládané přímo tlačítky. Jiná věc je, že některá z nich jsou, jak je u Toyoty zvykem, třeba pod levým kolenem, ale na to se dá zvyknout

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 13:19

a ještě jedno plus - je vidět, že to jde i bez fejkových výfuků a i stříbrných plastů a dalších tuzingových pikačovin je zde tak akorát.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 10. 2018 17:53

Mám dojem, že Toyote sa nechcelo vyrábať 2 rôzny modely SUV, tak ako je, resp. bude v móde (štandardné SUV a SUV "Coupé") (ako napr. X3 a X4), tak urobili niečo medzi tým. Výsledok je však trochu rozpačitý. Súčasná generácia vyzerá lepšie. Ale definitívne to bude jasné až naživo.
Na druhej strane Toyota v poslednom čase konečne robí celkom slušné interiéry, resp. palubky. Vrátane tejto RAV-ky.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  04. 10. 2018 10:54

Japonske SUV,ktere je inspirovano svym vzorem - Skodou Karoq.

Odpovědět  |   | 
David B.  |  04. 10. 2018 21:14

Asi máš nějakou oční vadu že?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 01. 2019 19:40

Pekne a osobité auto. Toyota narozdíl od Korejské konkurence, která otrocky kopíruje japonskou školu jde svou vlastní cestou. Tenhle model ma koule. Neříkám, ze jde o slagr, ale to auto se mi proste líbí. Ten hranatý design je retro a cool, někde spatřuji něco v 70. Letech které mi přišli nejautovatejsi. Tleskam. Až na ten infotainment, který je proste děsivé zastaralý už dnes... piha na kráse jinak velmi povedeneho vozu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 41 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A