Paříž 2018: Nová Toyota RAV4 sází nejen na hrany. Umí se i sama vyhrabat!

vana  |  03. 10. 2018 09:19

Ten Trail , to je EDS ?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 10. 2018 09:23

Cloveku je az luto, ze nepotrebuje SUV...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 10. 2018 09:46

Kdybych chtěl být diplomat, tak řeknu, že zvenku je to bizarní, kdybych nechtěl být diplomat, tak řeknu, že zvenku je to hnusné. A místo interiéru asi někdo omylem nafotil interiér chudobince.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 10. 2018 10:03

Trochu pravda. Ale koukni, že cena tohoto vozu se za 20let prakticky nezměnila, ale ekonomika a platy rostly. To se musí někde projevit. Trh se snaží udělat z výrobku co nejlevnější spotřebák. Proto se otevřelo okénko pro vozy jako RR, Bentley, Maybach verze a pod. Kdyby jsi přepočítal dnešních 800tis kč na x násobek platového mediánu, tak si za to před 20 lety koupíš stěží Octavii. Jinak Rav4 zrovna za srdce nechytne. Je to sterilní, nerozeznatelné, vyloženě ošklivá mi nepřipadá.

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  03. 10. 2018 10:26

To není argument, i levné věci mohou být pěkné. A to že ceny aut se moc nemění, kdežto platy rostou platí pro všechny výrobce, takže ospravedlňovat tím design RAV4 je trochu mimo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 10. 2018 11:51

Typickým příkladem může být třeba Duster. Levný, ale přitom designově hezký. Technicky možná na RAV4 nedosahuje ani z desetiny, ale aspoň se ho každé ráno v garáži neleknu.

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  03. 10. 2018 12:17

Souhlas, Duster vedle této podivnosti vypadá jako normální auto.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 12:51

normálnost je cíl slabých

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  03. 10. 2018 14:54

snaha odlišit se za každou cenu je cíl ještě slabších.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 10. 2018 21:16

A platí to i na chování lidí? To raději nedomýšlet, jaká je budoucnost lidí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 10:53

Tak mi připadá, že se tu někdo snaží vztáhnout českou realitu na celý svět...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:04

sterilní a nerozeznatelné mi to teda fakt nepřipadá, je to naopak dosti výrazné

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 10. 2018 10:09

Nové nejhnusnější auto v Africe, tam se hledí jen na jedno, aby to vydrželo.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 10:51

Mně to teda hnusné nepřipadá, je to své a je to v podstatě takové toyotí retro. Interiér s tím vypíčeným, ale přesto tlačítky posetým displayem je skoro až takový kyberpunkový. Ani nevím proč, ale vzpomněl jsem si na Blade Runnera z roku 1982, kam by tohle auto dost dobře zapadlo. Mně se to svým způsobem fakt moc líbí! Když to srovnám s přímým konkurentem od Hondy, vyhrává u mě design Toyoty na celé čáře (ta Honda je prostě taková nijaká a ještě bizarně chromovaná). Korejskou "konkurenci" ani nehodnotím...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 10. 2018 17:44

Navic tohle neni design pro cesky zaprdeny kolotocarsky trh/vkus Kazdemu se nastesti libi neco jineho, ale Toyota se alespon snazi a ma vlastni xycht, narozdil od rady dalsich znacek, ktere se akorat navzajem vykradaji a za kazdou cenu tlaci do segmentu, kde sice nemaj co delat, ale trh/image si to zada

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  17. 11. 2018 20:53

Tak za 1. dizajn - design je obecně subjektivní záležitost to víme všichni.
2. Toyota dovedla technikou - spolehlivostí a za mě i cenou toto auto k dokonalosti tak to prostě je.
Za mě prozatím jednička pro nákup budoucího auta, těším se až si ho vyzkouším v reálu.
A snad mě ani ten subjektivní dizajn nezklame :) je to fakt retro avantgardní styl

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 10. 2018 10:52

Fuj ta maska!

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:03

a mimochodem taky mohli napsat něco o (ne)změnách v hybridním ústrojí - tzn. jak se změnil zážehový motor, jak se (ne)změnila převodovka, jak se (ne)změnily elektromotory, jak se (ne)změnila baterie. O kolik je auto lehčí (těžší?), atd... atd...
Každopádně oproti minulé generaci je fajn, že už půl kufru nezabírá baterie, stejně tak je super, že odolali trendu neustálého zvětšování vnějších rozměrů...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:06

a kladně hodnotím i mírné zmenšení celkové a zvětšení světlé výšky.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  03. 10. 2018 11:44

Je moc dobře, že se Toyota nedala strhnout davem a ponechala všechny důležité funkce ovládané přímo tlačítky. Jiná věc je, že některá z nich jsou, jak je u Toyoty zvykem, třeba pod levým kolenem, ale na to se dá zvyknout

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 13:19

a ještě jedno plus - je vidět, že to jde i bez fejkových výfuků a i stříbrných plastů a dalších tuzingových pikačovin je zde tak akorát.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 10. 2018 17:53

Mám dojem, že Toyote sa nechcelo vyrábať 2 rôzny modely SUV, tak ako je, resp. bude v móde (štandardné SUV a SUV "Coupé") (ako napr. X3 a X4), tak urobili niečo medzi tým. Výsledok je však trochu rozpačitý. Súčasná generácia vyzerá lepšie. Ale definitívne to bude jasné až naživo.
Na druhej strane Toyota v poslednom čase konečne robí celkom slušné interiéry, resp. palubky. Vrátane tejto RAV-ky.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  04. 10. 2018 10:54

Japonske SUV,ktere je inspirovano svym vzorem - Skodou Karoq.

Odpovědět  |   | 
David B.  |  04. 10. 2018 21:14

Asi máš nějakou oční vadu že?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 01. 2019 19:40

Pekne a osobité auto. Toyota narozdíl od Korejské konkurence, která otrocky kopíruje japonskou školu jde svou vlastní cestou. Tenhle model ma koule. Neříkám, ze jde o slagr, ale to auto se mi proste líbí. Ten hranatý design je retro a cool, někde spatřuji něco v 70. Letech které mi přišli nejautovatejsi. Tleskam. Až na ten infotainment, který je proste děsivé zastaralý už dnes... piha na kráse jinak velmi povedeneho vozu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A